Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2003, 12:47
snarl
snarl is offline
ja, iedereen weet nou wel dat humor best belangrijk is bij sex en zo, maar wat voor humor heb jij óver sex? er worden namelijk nogal veel grappen over gemaakt.

ikzelf heb een enorme hekel aan het soort "ordinaire" sexmoppen, maar de manier waarop er grappen over worden gemaakt in de film "le fabuleux destin d' Amelie Poulain" vind ik echt geweldig, lekker droog.

en jullie?

(oh, btw, je mag ook wel vertellen of jij/jullie veel grappen maken onder de sex etc.. erg uitgebreid topic dus)
Oud 11-06-2003, 12:54
Stuartje
Stuartje is offline
Geef es een concreet voorbeeld van Amelie Poulain please
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 12:57
Verwijderd
Humor tijdens de seks is echt geweldig, bij ons is het meestal vooral klungeligheid die grappig is.. We zijn echt meester in het verpesten van een 'moment' wat altijd erg komisch is.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 13:04
metalgirl
metalgirl is offline
Haha, ja, ik heb er een!!

Toen ik "zwoel" op mijn slachtoffer wilde gaan zitten om hem hartstochtelijk te zoenen, vielen we beide bijna van de stoel.

Vaak is het ook erg komisch als hij (of jij) de knopen van de broek/bloes niet losgepeuterd krijgt. Of natuurlijk De BH. Hehe.

Humor tijdens de seks komt bij ons eigenlijk niet echt voor. Er moet dan echt iets gruwelijk mis gaan (dat we iets om stoten ofzo). Maar we maken geen grappen ofzo.

En grappen óver seks... Nee, dat weet ik ook niet. Geef eens een mooi voorbeeld, iemand!
Oud 11-06-2003, 13:04
snarl
snarl is offline
Citaat:
Stuartje schreef op 11-06-2003 @ 13:54:
uhmm.. ze (amelie) staat ergens op een balkon, en vraagt zich allerlei dingen af. in de film zit een vertellersstem. die vertelt dus "amelie vraagt zich altijd hele rare dingen af, zoals:" en dan zeg amelie "hoeveel stelletjes zouden er NU een orgasme hebben?" vervolgens zie je 15 filmpjes van stellen die een orgasme hebben voorbijflitsen (echt héle grappige filmpjes) en dan zegt amelie met een erg onschuldig en triomfantelijk gezicht: "15"

echt, ik lig dubbel dan.
Oud 11-06-2003, 13:20
Stuartje
Stuartje is offline
Wij hebben die film op school bekeken ( een katholieke school nog wel )
Echt hiiiiiiiiiiiiilarisch
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 13:58
Muizzz
Muizzz is offline
sex en humor is een goede combinatie.

de humor in amelie is ook geweldig
Oud 11-06-2003, 15:08
Party_Bunny
Party_Bunny is offline
Eén keer hebben m'n vriend en ik ons kapot gelachen. We waren net keihard bezig en op een gegeven moment kreunt hij heel verwijfd, met een hoog stemmetje: 'Oh Deeeeeeeentje!'
Klonk echt zo vreselijk bescheten, we moeten er nu nog vaker om lachen.
Oud 11-06-2003, 15:18
sinsere
sinsere is offline
Citaat:
Party_Bunny schreef op 11-06-2003 @ 16:08:
Eén keer hebben m'n vriend en ik ons kapot gelachen. We waren net keihard bezig en op een gegeven moment kreunt hij heel verwijfd, met een hoog stemmetje: 'Oh Deeeeeeeentje!'
Klonk echt zo vreselijk bescheten, we moeten er nu nog vaker om lachen.
Hahaha

Ik heb laatst verschrikkelijk hard gelachen toen we per ongeluk door het bed heen zakten
Oud 11-06-2003, 15:25
Maddan
Maddan is offline
keke laatst nog heel hard gelachen toen haar broertje binnenkwam op het moment van penetratie
Oud 11-06-2003, 19:10
Fly-girl
Fly-girl is offline
hmm, ik maak eigenlijk altijd grapjes met mn vriend tijdens de sex. Ook als we 'zin' hebben of 'beginnen' (om het zo maar te noemen) zitten we elkaar een beetje te pesten/op te geilen met flauwe grapjes over wat er ooit wel eens mis is gegaan of een foute uitspraak. Vandaag bijv nog zaten we gewoon op de bank te kletsen en ineens ging zijn hand richting *tussen mijn benen* en toen zei ik zoiets als "wat doe je ?" en hij zo 'nix '. waarna we ongeveer de hele middag zeiden van 'goh ik heb wel zin om eens lekker te nixen', 'ik doe liever nix' of 'vind je echt nix lekker?' etc etc altijd erg flauw maar het maakt wel 'dingen' bespreekbaar en het is leuk om elkaar op die manier te 'pesten' en te laten weten dat je wel zin hebt om naar boven te gaan

Btw, ik heb trouwens echt een keer een misverstand gehad over cd's (ik bedoelde condooms in mn smsje en hij dacht cd's) Resultaat was dat hij dus zei oow ik ben het vergeten, en hij een heel verhaal over een computerspel begon dat op een cd stond (die hij ook nog een keer mee zou nemen) en dat ie dat dan wel zus en zo zou instaleren. whihihi ik dacht eerst nog dat hij een 1 of ander creatief beeld bij sex had bedacht maar dit klonk wel heel bizar dus halverwege barstte ik in lachen uit om het vevolgens uit te leggen. Hij gaf mij erna de kieteldood werkt ook altijd erg goed op de lachspieren
owja, en elkaar nadoen voor/tijdens/na sex is ook altijd heel leuk, naar mijn mening dit alles
Oud 11-06-2003, 21:32
Lyra
Lyra is offline
Citaat:
Stuartje schreef op 11-06-2003 @ 13:54:
Wanneer ze in bed ligt in het begin met een lover en zij kijkt gewoon 'giegelend' naar het plafon
Oud 11-06-2003, 22:10
Stuartje
Stuartje is offline
Mja, dat was wel een droge sexscene eerlijk gezegd
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 22:12
snarl
snarl is offline
ik vind het zo leuk dat ze zo onschuldig blijft kijken

ik heb ook wel eens dat soort dingen als fly-girl ja.. echt suuuuuperflauw maar wel leuk
Oud 11-06-2003, 22:29
Verwijderd
Ik vind alles leuk met sex Waarom ik hier fb ben? (A)(A)(A)

Ik heb een vreemd, maar vrij breed gevoel voor humor en wrede geintjes en beledigende geintjes (ik lach net zo hard om Turken-grappen als om dodelijke-ziektes-grappen en vrouwen-grappen ), dus ik vind alles komisch. Verder herleid ik alles wat ik zie en hoor tot sex, wat ook tot komische situaties leidt (helemaal als je vrienden bij je hebt die op precies dezelfde manier denken).
Voorbeelden? Lord of the rings bijvoorbeeld, de blikken die iedereen elkaar toewerpt. Zorgt toch voor uren vermaak
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 02:30
Verwijderd
Dingen zoals "hij wil ook een kusje" *ondeugende blik naar beneden* en dan ik weer lachen en vandaar ammal weer van die stomme geintjes en dan eindig je in mekaars armen ipv wat rond te zooien lig je daar dan weer te giechelen en weet ik veel wat.
of aan de foon (nietecht sex) hij zo "leg je hand es op je kont" dus ik zo euuuuuuuh en hij dan "ja en nu knijpen, "
Echt vaag jong.
En dingen zoals knopen.. ik ben klungelig met spijkerbroek knopen. En hij is niet echt goed met mijn bh's. lol... hmmm
En bij hem thuis.. de telefoon bleeeeef gaan dus uiteindelijk hij hem maar negeren en pakte hij hem toen es wel op, 1 minuut later komt er een groep vrienden de deur in waltzen...
Hmmmm, oh en hij plaagt me wel es met "ja mijn ANDERE vriendin is veel liever" *zucht*

verliefd zijn is leuk
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 10:35
Qimm
Qimm is offline
Mja Mijn vriend heeft op sommige momenten echt de opmeriking. "Ja, sommige dingen KUN je niet uitleggen" Wel humoristisch, want ja, leg dat maar uit als op dat moment iemand binnen zou komen
Of ik heb noggal vaak dat mijn heup knakt zeg maar en dan begint ie weefr over mijn 'nieuwe heup' (jawel ik ben een half jaar ouder, en dus bejaard )
Grappen OVER sex doen het meestal ook wel goed, moeten ze wel leuk zijn en niet uber ranzig of heel flauw!
Zelf ben ik fan van de woordspelingen
Oud 16-06-2003, 16:14
guess what
guess what is offline
Citaat:
Qimm schreef op 12-06-2003 @ 11:35:

Zelf ben ik fan van de woordspelingen [/B]
Noem es wat?
Oud 16-06-2003, 16:28
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Qimm schreef op 12-06-2003 @ 11:35:

Zelf ben ik fan van de woordspelingen
Je bent toch niet zo iemand die bij het woord 'komen' al spontaan in een deuk ligt? Of die bij het horen van zaad in lachen uitbarst?

De èchte woordspelingen kunnen inderdaad wel leuk zijn, helaas weet ik op dit moment niks te bedenken.
Oud 16-06-2003, 17:50
Gwinnie
Gwinnie is offline
met ex wel lol gehad.
we hadden zijn geslachtsdeel omgedoopt tot: 'wilfred'

en dan lagen we in bed en begonnen we een gesprek over wilfred.
- heb je wilfred nog gesproken de laatste tijd?
= nee, ik moet weer is langsgaan.. (zoeff. naar beneden)

- wilfred vroeg pas naar je..
= is dat zo?
- ja
= o..... ik heb geen zin om m te zien.
- oke.

weet zo snel nix meer maar hebben egt hele gesprekken gehad.

(waren ook de enige gesprekken die mn ex en ik voerden, maar goed... daarom is t ook een EX.. )
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 18:01
Some
Some is offline
hehe zoiets ken ik wel bikkelvrouw......... zat altijd voordat ik me vriendin kon, op internet met dr te lullen en toen verandere ze dr naam in haar geslachtsdeel en ik in de mijnes en zo begonnen we en die andere snapten er niks van in die box.

Willempie zou weleens in een holletje willen zitten inplaats van steeds dat 5-vingerige-monster om hem heen. Bla bla

jij mijnes wil weleens wat anders dan lange vingers...... een lekkere worst ofzo

Nouja uiteindelijk is eht uitgekomen ook hoor
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 18:07
damaetas
damaetas is offline
ik giechel altijd nbtje als ik klaarkom schijnt het

ja we maken wel es grapjes, maar idd niet van die ordinaire
Oud 17-06-2003, 00:04
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Citaat:
mithril schreef op 11-06-2003 @ 14:04:
uhmm.. ze (amelie) staat ergens op een balkon, en vraagt zich allerlei dingen af. in de film zit een vertellersstem. die vertelt dus "amelie vraagt zich altijd hele rare dingen af, zoals:" en dan zeg amelie "hoeveel stelletjes zouden er NU een orgasme hebben?" vervolgens zie je 15 filmpjes van stellen die een orgasme hebben voorbijflitsen (echt héle grappige filmpjes) en dan zegt amelie met een erg onschuldig en triomfantelijk gezicht: "15"

echt, ik lig dubbel dan.
Die film moesten we met school kijken, tis echt een droogkloten vfilm, en dat stukje was idd errug lachhe
Oud 17-06-2003, 07:53
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
hehe dat je vrienden binnenkomen ken ik . Als wij weten dat een paar mensen uit onze groep zeker bezig zijn met sex dan bellen we ze ook altijd even prive op . Altijd leuk die reacties.

Voor metalgirl een leuke mop.

Het is 1 april en en zitten 2 kikkers op een lelie. Zegt de een tegen de ander: "ey je veter is los". Zegt de ander: "maar ik heb niet eens schoenen. De ene kikker bespringt daarna de ander: "1 april, kikker in je bil"

Dat vind ik zelf wel een grappige.

Als ik sex heb, dan lig ik altijd wel krom om het geklungel met BH's en knopen. Ik ben ook een keer door het bed gezakt. En zij kreeg een keer enorme kramp in haar kuiten.
Oud 17-06-2003, 09:29
MrNobody
MrNobody is offline
Ik heb altijd lol in bed...met mijn vriendin. Meestal lol over elkaar. Of uitproberen hoe sex in een slaapzak werkt, of sex op z'n kop...dikke pret altijd. Of van die 'kutscheten' bij het neuken...fantastisch

Regels voor berichten