![]() |
|
Eén keer hebben m'n vriend en ik ons kapot gelachen. We waren net keihard bezig en op een gegeven moment kreunt hij heel verwijfd, met een hoog stemmetje: 'Oh Deeeeeeeentje!'
Klonk echt zo vreselijk bescheten, we moeten er nu nog vaker om lachen. ![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb laatst verschrikkelijk hard gelachen toen we per ongeluk door het bed heen zakten ![]()
|
![]() |
hmm, ik maak eigenlijk altijd grapjes met mn vriend tijdens de sex. Ook als we 'zin' hebben of 'beginnen' (om het zo maar te noemen) zitten we elkaar een beetje te pesten/op te geilen met flauwe grapjes over wat er ooit wel eens mis is gegaan of een foute uitspraak. Vandaag bijv nog zaten we gewoon op de bank te kletsen en ineens ging zijn hand richting *tussen mijn benen*
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Btw, ik heb trouwens echt een keer een misverstand gehad over cd's (ik bedoelde condooms in mn smsje en hij dacht cd's) ![]() ![]() ![]() ![]() owja, en elkaar nadoen voor/tijdens/na sex is ook altijd heel leuk, naar mijn mening dit alles ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind alles leuk met sex
![]() ![]() Ik heb een vreemd, maar vrij breed gevoel voor humor en wrede geintjes en beledigende geintjes (ik lach net zo hard om Turken-grappen als om dodelijke-ziektes-grappen en vrouwen-grappen ![]() Voorbeelden? Lord of the rings bijvoorbeeld, de blikken die iedereen elkaar toewerpt. Zorgt toch voor uren vermaak ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dingen zoals "hij wil ook een kusje" *ondeugende blik naar beneden* en dan ik weer lachen en vandaar ammal weer van die stomme geintjes en dan eindig je in mekaars armen ipv wat rond te zooien lig je daar dan weer te giechelen en weet ik veel wat.
of aan de foon (nietecht sex) hij zo "leg je hand es op je kont" dus ik zo euuuuuuuh ![]() ![]() Echt vaag jong. En dingen zoals knopen.. ik ben klungelig met spijkerbroek knopen. En hij is niet echt goed met mijn bh's. lol... hmmm En bij hem thuis.. de telefoon bleeeeef gaan dus uiteindelijk hij hem maar negeren en pakte hij hem toen es wel op, 1 minuut later komt er een groep vrienden de deur in waltzen... Hmmmm, oh en hij plaagt me wel es met "ja mijn ANDERE ![]() verliefd zijn is leuk |
![]() |
|
Mja
![]() ![]() Of ik heb noggal vaak dat mijn heup knakt zeg maar en dan begint ie weefr over mijn 'nieuwe heup' (jawel ik ben een half jaar ouder, en dus bejaard ![]() Grappen OVER sex doen het meestal ook wel goed, moeten ze wel leuk zijn en niet uber ranzig of heel flauw! Zelf ben ik fan van de woordspelingen ![]()
||
![]() |
Citaat:
De èchte woordspelingen kunnen inderdaad wel leuk zijn, helaas weet ik op dit moment niks te bedenken.
|
met ex wel lol gehad.
we hadden zijn geslachtsdeel omgedoopt tot: 'wilfred' en dan lagen we in bed en begonnen we een gesprek over wilfred. - heb je wilfred nog gesproken de laatste tijd? = nee, ik moet weer is langsgaan.. (zoeff. naar beneden) - wilfred vroeg pas naar je.. = is dat zo? - ja = o..... ik heb geen zin om m te zien. - oke. weet zo snel nix meer maar hebben egt hele gesprekken gehad. (waren ook de enige gesprekken die mn ex en ik voerden, maar goed... daarom is t ook een EX.. ![]() |
![]() |
|
hehe zoiets ken ik wel bikkelvrouw......... zat altijd voordat ik me vriendin kon, op internet met dr te lullen en toen verandere ze dr naam in haar geslachtsdeel en ik in de mijnes en zo begonnen we
![]() Willempie zou weleens in een holletje willen zitten inplaats van steeds dat 5-vingerige-monster om hem heen. Bla bla jij mijnes wil weleens wat anders dan lange vingers...... een lekkere worst ofzo ![]() Nouja uiteindelijk is eht uitgekomen ook hoor |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
hehe dat je vrienden binnenkomen ken ik
![]() ![]() Voor metalgirl een leuke mop. Het is 1 april en en zitten 2 kikkers op een lelie. Zegt de een tegen de ander: "ey je veter is los". Zegt de ander: "maar ik heb niet eens schoenen. De ene kikker bespringt daarna de ander: "1 april, kikker in je bil" Dat vind ik zelf wel een grappige. Als ik sex heb, dan lig ik altijd wel krom om het geklungel met BH's en knopen. Ik ben ook een keer door het bed gezakt. En zij kreeg een keer enorme kramp in haar kuiten.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Niet klaarkomen? DDLoc | 9 | 17-07-2005 12:59 | |
Lifestyle |
Beschrijf je familie Pan Am | 78 | 01-09-2004 16:25 | |
Verhalen & Gedichten |
nog altijd benieuwd wat men nu leest... sublime | 500 | 25-01-2004 14:39 | |
Verhalen & Gedichten |