ja, zoals al gezegd valt ie op je zoals je bent. Ik denk niet dat je je moet aanpassen aan hem, op welk gebied dan ook. Naja.....op uiterlijk gebied dan.
Maar ik vind wel dat als er iets 'aan de hand' is, dat je met elkaar moet kunnen overleggen. Dus al wil jij graag een tongpiercing dan vind ik wel dat je gewoon even tegen hem moet zeggen dat je er een gaat nemen, en zeggen waarom en dat jij je er lekker bij voelt. Daarna kan hij zeggen wat hij ervan vind, en misschien dat jij daarna denkt van.....sja, daar heeft ie toch wel een punt. Maar opzich moet jij daarna gewoon kunnen doen wat jij wil doen.
Ik zei net van, alleen op uiterlijk gebied. Want om maar even een willekeurig voorbeeld te gebruiken; Als jullie straks wat ouder zijn en samen voor het geld zorgen dat vind ik niet dat je zomaar kan doen met het geld wat jij wil. Ook al koop je dan misschien alleen iets van jouw deel van het geld. Op dat moment zorg je samen voor jullie levensonderhoud en dergelijke.
Sommige dingen wat voor jullie beiden van belang is, kan je niet zomaar in je eentje beslissen. Misschien heb je dat soort dingen nu nog niet, maar ok.
Maar als het over het uiterlijk gaat, moet jij gewoon kunnen doen wat jij wil. Vind ik dan