Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga nooit alleen, ook omdat mijn evil mom dat niet toelaat.
Op zich zou ik het geen probleem vinden om alleen te gaan als er niemand mee wil, het gaat om de muziek idd. Vooral als er een band speelt waar ik veel van hou, dan heb ik toch geen aandacht voor mn gezelschap. |
![]() |
|
bij het grote manowar concert had ik afgepsroken met iemand, die ineens een paar uur later kwam. had ik dus een uur of 2 niemand, niet echt alleen naar een concert gaan dus, maar toch.
op zich niks mis mee, beetje door zwolle gelopen op zoek naar andere manowar-gangers, en wat staan ouwehoeren met een stel engelsen die de weg niet wisten. andere keer was op ozzfest vorig jaar, was m'n maat kwijtgeraakt en heb zo'n beetje de hele dag alleen over het terrein gelopen. alweer niks mis mee, beetje ouwehoeren met jan en alleman, wat pilskes drinken, bands kijken waar en hoe lang je wilt... maar over het algemeen prefereer ik toch wat aanhang |
![]() |
|
Ik ga eigenlijk altijd alleen. Ik ben eigenlijk maar 2 keer niet alleen geweest. Ik ben zelfs een keer helemaal alleen naar Lowlands geweest en eigenlijk is me dat prima bevallen. Ik ga voor de muziek en meestal heb ik alleen maar last van andere mensen, omdat ze andere muziek leuk vinden of omdat ze gewoon constant lopen te zeiken. 1 juli ga ik weer alleen, dit keer naar live/coldplay/supergrass...maar eigenlijk komt het vooral omdat m'n vrienden nooit kunnen/mogen.
|
Op festivals vind ik het sowieso geen probleem. Ben op Fields Of Rock zondag bijna alleen maar in m'n eentje geweest. Wel veel mensen tegengekomen, maar koos ervoor om veel alleen te zijn. Vind ik vaak wel prettig. Alhoewel met vrienden ook juist heel gezellig kan zijn. Het heeft allebei z'n voordelen vind ik.
||
Citaat:
neeeeeeeeeeeeeeeeeee, doodzonde, was echt cool! ik ga liever ook niet alleen, maar als ik toch al kaartjes heb ga ik gewoon...
|
![]() |
Ik ga liever niet alleen noaar concerten, dat vind ik ongezellig. Maar als echt niemand mee wil of kan ga ik gewoon alleen.
Meestal heb ik trouwens wel genoeg kennissen die mee willen als het om metalconcerten gaat, maarja op 1 aug zit iedereen op wacken en ga ik dus in mn eentje naar annihilator en circle II circle...Ik gok dat ik daar wel wat bekenden tegenkom, en anders ga ik gewoon de band stalken ofzo...
|
Toen ik in Chicago was ben ik alleen naar Sepultura gegaan.
DIt was omdat mijn vrienden daar niet echt van die muziek houden. Het is uiteindelijk erg leuk geworden. Heb een beetje met mensen gebabbeld enzo. Ik ga liever niet alleen naar een concert maar als het echt moet dan moet het maar. |
![]() |
|
Vroeger durfde ik nooit dingen alleen te doen (ik ben echt zo'n ik-moet-naar-de-wc, ga je mee-meisje..
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ben naar Sparta gegaan in de melkweg. En ook al heb ik maar 2 nummer gezien, nooit, nooit spijt gehad. Ha. |
![]() |
|
probeer wel met iets/iemand af te spreken, maar bij FoR raakte ik ook om de 2.69183276 minuut de groep kwijt en ging ik gewoon alleen naar de bands die ik wilde zien. Vermaakte me wel met de muziek en de wezens waar ik op stond en/of tegenaan vloog.
maarjah op een festival is toch heel anders....maar in Ufke geval met de skullz was ik wel gegaan, use a brain for Pete's sake! kaartje+goeie band=go alleen of niet-alleen..thy shall go !
|
natuurlijk leuker om met iemand te gaan
maar als ik naar een band ga die ik echt heeel graag wil zien, wil ik best alleen gaan... en op het moment dat de band speelt is het alleen maar fijn dat je alleen bent.... het enige nadeel is de heenreis en de terugreis zo zielig alleen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Geluidsoverlast bij concerten Trimm Trabb | 23 | 30-05-2010 23:50 | |
Muziek |
björk Escapism | 76 | 20-11-2007 17:35 | |
Muziek |
Muse Verwijderd | 11 | 19-11-2006 10:26 | |
Muziek |