Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2003, 22:06
Verwijderd
Is jouw vriend(in) anders geworden sinds hij/ zij een relatie heeft? Dus, een gewone vriend(in), die met iemand anders een relatie heeft he?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2003, 22:07
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 16-06-2003 @ 23:06:
Is jouw vriend(in) anders geworden sinds hij/ zij een relatie heeft? Dus, een gewone vriend(in), die met iemand anders een relatie heeft he?
de wat....
Oud 16-06-2003, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Billy_bob schreef op 16-06-2003 @ 23:07:
de wat....

Poeh ja nee niet zo duidelijk he, het is al laat . Maar dus stel gewoon een vriendin van mij, die een vriendje krijgt, eigenlijk heel makkelijk dus
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 22:10
Verwijderd
ehm nee.. niet echt.. ik heb niet zo veel vriendinnen met een vriendje...
maar mijn broer is veel veranderd.. telt dat ook?
want hij gaat nu nooit meer uit en zit altijd op haar kamer..
(dat was 2 jaar geleden ook al zo toen hij zijn ex nog had)
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 14:25
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Mijn vriendin en ik hebben nu ruzie, omdat ik iets met een jongen heb gehad die zij leuk vond...echt raar
Oud 17-06-2003, 14:41
Otis
Otis is offline
Jah mijn vriendin is heel erg veranderd..doet nu alles wat ze anders met ons (haar vriendinnen deed) met hem.
Hij is altijd overal bij.
Ze zitten aan elkaar vastgeplakt..
kort samengevat ..verschrikkelijk irritant..Maar dit is niet bij iedereen zo want ik ken genoeg mensen die de zaken gewoon gescheiden houden en die hun andere vrienden niet verwaarlozen.

Maar heb het eigenlijk al geaccepteerd, Things change.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Devilbitchie schreef op 17-06-2003 @ 15:25:
Mijn vriendin en ik hebben nu ruzie, omdat ik iets met een jongen heb gehad die zij leuk vond...echt raar
Vind je het heel gek...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 14:42
Otis
Otis is offline
Citaat:
Devilbitchie schreef op 17-06-2003 @ 15:25:
dat is niet raar dat is logisch..het is toch een soort van afspraak dat je nix met n jongen neemt als je vriendin hem leuk vindt! maarjaah...ik heb jou wel vaker rare berichten zien posten...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 14:44
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Hallo, dat was een jaar geleden, en ik wist niet eens dat ze hem leuk vond, dat zei ze pas toen wij hadden, toen heb ik het uds ook uitgemaakt...
Maarja, ednk maa rlekker wat je wilt over mij...
Want volgens jullie lieg ik toch alles aan elkaar dusja
Je moet je maar een keer indenken in welke situaties ik zit, dan begrijp je het wel
Oud 17-06-2003, 14:45
Loezzel
Loezzel is offline
Een vriendin van mij is wel iets anders geworden, niet negatief veranderd ofzo, maar ze doet nu wel dingen die ik nooit van haar verwacht had. Het is nu wel weer uit met haar vriend, maar ze is niet meer "terug veranderd" zeg maar.
De rest is gewoon hetzelfde gebleven. We gaan gewoon nog met de vriendinnen uit en als er vriendjes bij zijn, hebben we geen kleffe stelletjes in de groep zitten ofzo...gelukkig!
Oud 17-06-2003, 14:47
MissyE
MissyE is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 17-06-2003 @ 15:42:
Vind je het heel gek...
Ik iig niet..

Maar goed, een vriendin van mij veranderde heeeeel erg toen ze d'r eerste vriend kreeg.. Ze gaf zich helemaal over aan hem, en liet ons (we waren een groepje van 5) echt helemaal links, we waren nu afval voor haar..
2,5 jaar later ging 't uit, en toen had ze geen vriendinnen meer..

Tja.. Het gebeurt.. Het zal onszelf ( ) ook wel gebeuren, ben ik bang.. Helaas.. maar waar..
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 14:47
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Devilbitchie schreef op 17-06-2003 @ 15:44:
Hallo, dat was een jaar geleden, en ik wist niet eens dat ze hem leuk vond, dat zei ze pas toen wij hadden, toen heb ik het uds ook uitgemaakt...
Je moet je maar een keer indenken in welke situaties ik zit, dan begrijp je het wel

die situaties zoek je zelf op.
Oud 17-06-2003, 14:52
Otis
Otis is offline
Citaat:
Devilbitchie schreef op 17-06-2003 @ 15:44:
je bent 13, doe niet alsof je de wereld al hebt gezien..met je situaties.En ja ik geloof je posts idd niet..
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 14:56
Genela
Genela is offline
Een goede vriendin van me (tevens klasgenoot) kreeg na twee maanden in de klas gezeten te hebben iets met een andere klasgenoot van me.
Echt veranderen deed ze niet, het was alleen zeer irritant wanneer ik haar iets aan het vertellen was en haar 'luisterende hoofd' ineens omsloeg in een dromige blik, omdat haar vriendje haar allemaal "lucht-zoentjes" toezond. Ben ik wel eens kwaad over geworden, maar alles is weer op zn pootjes terecht gekomen
Oud 17-06-2003, 14:58
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Neej, bij mij is dat niet het geval...Tuurlijk heeft ze ietsjes minder tijd voor mij, maar ik deed ook meer met mijn vriend en toen had zij niemand...Toen mijn verkering uit ging was ik wel bang dat ik haar laten vallen, maar dat vond zij gelukkig niet!

Ik heb nu ook absoluut niet t gevoel dat zij mij laat vallen ofzo, want dat is gewoon niet zo! Gisteren hebben we lekker gewinkeld, hartstikke gezellig!

xxx
Reageren

Regels voor berichten