Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hallo, dat was een jaar geleden, en ik wist niet eens dat ze hem leuk vond, dat zei ze pas toen wij hadden, toen heb ik het uds ook uitgemaakt...
Maarja, ednk maa rlekker wat je wilt over mij... Want volgens jullie lieg ik toch alles aan elkaar dusja Je moet je maar een keer indenken in welke situaties ik zit, dan begrijp je het wel
|
Een vriendin van mij is wel iets anders geworden, niet negatief veranderd ofzo, maar ze doet nu wel dingen die ik nooit van haar verwacht had. Het is nu wel weer uit met haar vriend, maar ze is niet meer "terug veranderd" zeg maar.
De rest is gewoon hetzelfde gebleven. We gaan gewoon nog met de vriendinnen uit en als er vriendjes bij zijn, hebben we geen kleffe stelletjes in de groep zitten ofzo...gelukkig!
||
Citaat:
![]() Maar goed, een vriendin van mij veranderde heeeeel erg toen ze d'r eerste vriend kreeg.. Ze gaf zich helemaal over aan hem, en liet ons (we waren een groepje van 5) echt helemaal links, we waren nu afval voor haar.. 2,5 jaar later ging 't uit, en toen had ze geen vriendinnen meer.. ![]() Tja.. Het gebeurt.. Het zal onszelf ( ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
die situaties zoek je zelf op.
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Een goede vriendin van me (tevens klasgenoot) kreeg na twee maanden in de klas gezeten te hebben iets met een andere klasgenoot van me.
Echt veranderen deed ze niet, het was alleen zeer irritant wanneer ik haar iets aan het vertellen was en haar 'luisterende hoofd' ineens omsloeg in een dromige blik, omdat haar vriendje haar allemaal "lucht-zoentjes" toezond. Ben ik wel eens kwaad over geworden, maar alles is weer op zn pootjes terecht gekomen ![]()
|
Neej, bij mij is dat niet het geval...Tuurlijk heeft ze ietsjes minder tijd voor mij, maar ik deed ook meer met mijn vriend en toen had zij niemand...Toen mijn verkering uit ging was ik wel bang dat ik haar laten vallen, maar dat vond zij gelukkig niet!
Ik heb nu ook absoluut niet t gevoel dat zij mij laat vallen ofzo, want dat is gewoon niet zo! Gisteren hebben we lekker gewinkeld, hartstikke gezellig! xxx
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat wou jij als kind worden? Missy | 117 | 09-02-2007 15:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Wat willen de Letteraars worden? Verwijderd | 77 | 11-11-2004 09:53 | |
Liefde & Relatie |