Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik ken de naam er ook niet voor, maar ik hou ook niet van liften. Ik ben altijd bang dat ze neerstorten. Ben er nu grotendeels overheen, maar vooral kleine liftjes vind ik supereng. Grote ruime liften (zoals in ziekenhuizen, waar ook die bedden in kunnen) valt nog wel te doen. Heb gemerkt dat als ik mijn angsten onder ogen kom ze een stuk minder eng zijn.
Op zich denk ik dat bijna ieder mens wel in paniek raakt als de deur niet opengaat omdat je dan toch gelijk denkt dat je daar opgesloten zit enzo, maar wel heel vervelend voor je dat je echt een paniekaanval kreeg. Hoop dat je de volgende keer als je in een lift bent er geen last meer van hebt. Gewoon rustig blijven ![]()
||
Citaat:
k herken je verhaal wel, k vind een lift zowieso vreselijk! het gaat nu gelukkig wel een stuk beter, want als k ga oppassen en die mensen wonen in een flat gelukkig maar 1 hoog, en k ben met die kinderen buiten geweest ga k toch maar met de buggy met de lift.. dan ben k blij dat het 1 hoog is want k moet zo snel mogelijk uit die lift,.. k weet ook niet wat k zal doen als ie ooit een keer blijft hangen.. het is wel vervelend natuurlijk maar jah, wat je dr aan kan doen, of gewoon de trap nemen ![]() of zorgen dat je iig niet alleen met de lift gaat als het dan toch moet.. kuzzies mir |
![]() |
|
pff en of ik je verhaal kèn...! wij hebben ook een lift [zit dan wel 4 hoog maar toch]
ik ben toch elke keer weer blij als ik er gewoon uitkan stappen, zonder dat hij klem heeft gezeten.. laatst was dat slot [waar mee die duer steeds dicht gaat en weer opent als hij naar je toe komt] een beetje stuk, hij bleef namelijk wel eens hangen... dus wat krijg je als ik dus op de 4e verdieping de lift uit wil stappen krijg ik de deur niet open, na 3 keer duwen wel hoor.. maar heb ik allang een paniek aanval gehad ![]() vooral s'avonds vind ik het niet prettig om alleen een lift in te gaan... het idee dat ik de hele nacht op gesloten zou zitten, daarvan krijg ik al een paniek-aanval. maar bij mij is het denk ik [weet het wel zeker] : claustrofobie... ik heb het namelijk ook als ik in een onbekende wc zit...[ergens in een restaurant of iets dergelijks..] ik heb dus wc en lift fobies ![]() ![]() |
![]() |
|
thx voor de replies
![]() hmm, nee ik weet vrijwel zeker dat het komt door m'n hoogtevrees... claustrofobie heb ik nooit last van gehad en m'n hoogtevrees wordt de laatste jaren juist erger.. ik ben gewoon doodsbang dat dat ding ineens naar beneden komt eigenlijk.. ![]()
|
Ik heb geen liftvrees. Gister had ik wel veel door m'n baantje dat ik veel met de lift moest, en 2x viel dat ding stil. Bij de eerste keer kreeg ik een kleine rilling, opgesloten voelen is geen fijn gevoel. Gelukkig ging-ie daarna weer terug naar de begane grond (de andere knoppen werkten niet.)
Hoogtevrees heb ik niet echt, al ben ik wel voorzichtig. Bij het openbaar vervoer zit ik ook altijd tegen de rijrichting in ivm aanrijding. Van liften ben ik een stuk zekerder. Ze hebben zo'n veiligheidsmechanisme dat voor als de kabels breken ze vastklemmen in de schacht! Alleen in films storten ze naar beneden. Je hoeft dus niet bang te zijn, kijk maar in een Zo Zit Dat ofzo, als je weet hoe zo'n lift werkt voel je je een stuk veiliger.
||
Citaat:
je weet maar nooit wenneer hij gaat botsen, maarja dat heeft niks met het onderwerp van dit topic te maken dus... kdenk idd ook dat je beter wat info kan zoeken over hoe een lift daadwerkelijk werkt, want van normale tv-films word je echt niets wijzer!... |
![]() |
|
|