Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik luister eigenlijk alleen dramatische muziek als ik mn ex (die nu dood is) mis. Dan luister ik flogging molly of de uscb allstars of nada surf. Waarom? omdat dat liedjes zijn die een speciale betekenis/ herrinering hebben bij me en dan weet ik dat het allemaal wel weer goed komt.
Verder luister ik geen dramatische muziek eigenlijk.
|
Verwijderd
|
Muse - Hyper Chondriac Music
langzame versie van Hyper Music. staat op het album Hullabaloo. ontzettend depressief nummer en daardoor heel mooi en natuurlijk Pyramid Song van Radiohead, maar ach, ik luister zoveel van die langzame, duistere, depressieve nummers... ik hou daar wel van, ook als ik vrolijk ben en ik bedoel dan vooral nummers veelal Muse, Radiohead, Manics en U2 heeft ook wel een aantal van die nummers. het is eigenlijk teveel om op te noemen |
![]() |
|
wie? the ataris
Waarom? omdat ze over dingen zingen waarmee ik me echt kan identificeren (in this diary, i'll remember you) waneer? vooral nadat het (tegen onze wil in) is uitgegaan met mn vriend. al was dat 2 weken geleden, ik krijg nog steeds dat jankerige gevoel tijdens de nummers wie? john mayer waarom omdat dat de favo zanger van mn beste vriendin en ik was (die nu in amerika woont) wanneer luister ik ontzettend vaak naar. ik voel me er niet sowieso zielig door, maar ik baal wel ontzettend dat ik haar nu alleen maar bel en e-mail, en niet meer zie... wie dashboard confessional waarom gewoon omdat het zielige muziek is ![]() wanneer luister ernaar als ik achter de puter zit, en vind het niet echt op bepaalde momenten dramatisch, vind het altijd wel trieste (maar mooie) muziek wie? herman van veen waarom? omdat dat mn allereerste concert was en mn allereerste idool was en er mooie herrinneringen aan heb wanneer? luister er niet zoveel meer naar, maar ALS ik ernaar luister vind ik de teksten nog steeds aanroerend en prachtig zo, dit is een erg onnuttig lijstje ![]()
|
gary jules - mad world... t heeft iets triests, maar t is wel n heel mooi nummer trouwens. klinkt op de een of andere manier heel vertrouwd ofzo (hoe leg k dit uit :/)
enkele nummers van led zeppelin, pink floyd en k's choice verder hebben white stripes - apple blossom rolling stones - wild horses led zeppelin - thank you wel n speciale betekenis voor me, soms geeft t me een geweldig gevoel (als k dr aan denk hoe gelukkig k ben met mn jogje) maar soms, wanneer t niet goed gaat tussen ons om welke reden dan ook, moet k die nummers standaard niet horen vanwege de herinneringen en komen ze juist heel droevig op me over [wat n kut-reply :/] |
![]() |
|
@ Muziekvlinder, The Ataris is idd erg goeie muziek voor zulk soort dingen..
wie? The Ataris Waarom?Bad Case Of Broken Heart, omdat mijn vriendin het na 6 maanden had uitgemaakt en tsjah zoiets komt toch best hard aan, nog nooit zo"in verwarring geweest.. San Dimas High School Football Rules, is niet echt droevig, maar op tijden als ik iemand echt helemaal te gek vin, luister ik dit nummer en dan wordt ik wel beetje droevig.. waneer?Op tijden wanneer ik de ups en downs willen voelen, dat kan zijn op tijden wanneer ik verdriet heb of wanneer ik met vrienden ben en tsjah dan in eenstemming kom met onze gevoelens ..
|
Ik denk dat ik voor Keith Caputo ga, en Radiohead...
Ik kan denk ik niet echt uitleggen waarom vind beide zangers een geweldige diepe, mooie en sfeervolle stem hebben die me heel erg aanspreekt.. Tis gewoon dat de muziek iets met je doet.. en dat is moeilijk uit te leggen..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Dramatische kwaliteiten? Gish | 1 | 28-11-2013 23:06 | |
Verhalen & Gedichten |
POLL WEDSTRIJD XII - Pied de Poule CSN | 223 | 02-05-2006 10:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Achter de grote, gele deur. Eend | 500 | 30-01-2005 19:32 | |
Muziek |
ik wil dramatische muziek downen - geef me een nummer 86dagreed | 74 | 19-06-2003 00:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Huizenprijzen gaan dramatisch dalen" Gatara | 52 | 04-06-2003 10:53 | |
Psychologie |
ik haat wat ik geworden ben Ninnoc | 28 | 12-01-2002 15:05 |