Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2003, 10:39
druiveke
druiveke is offline
Is het waar wanneer men de haren naspoelt met kamille bloempjes dat men dan een lichtere haarkleur krijgt?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 10:46
Verwijderd
ik weet het niet maar het lijkt me een beetje onzin

als je lichter haar wil hebben kan je beter in de zon gaan zitten
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 11:14
rodina
rodina is offline
Citroensap helpt ook goed. Beetje sap in je haar smeren, in de zon gaan zitten, klaar
Oud 15-06-2003, 11:20
Verwijderd
Volgens mij helpt citroensap inderdaad beter wanneer je je haar wilt bleken.

Kamille zorgt waarschijnlijk alleen voor een wat blondere glans. Dat beweren al die bond-haar producten tenminste.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 11:47
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Heb ik ook al gehoord, maar kweet wel niet of het waar is. Kheb zelf ook al es kamillebloemshampoo gebruikt omdat ik blondbruin haar heb en het werd idd wel ietsje lichter (of het nou aan de shampoo of aan de zon lag weet ik ook nie ), maar bij mij helpt de zon ook, deze zomer word ik weer een echt blondje .
Oud 15-06-2003, 19:12
Brown eye
Brown eye is offline
in de zon zitten lijkt me idd het beste en ik denk dat je haar daar het lichtst van wordt ! en met die citroensap werkt ook maar das owk weer niet super goed voor je haar ! als je niet kunt wachten dan kun je owk bij de drogist blondspray halen...kost iets van 10 euro...dat maakt je haar ook een paar tinten lichter! ..maar daar zitten ook weer van die chemische spulletje in!
Oud 15-06-2003, 19:20
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
kamilleshampoo licht je haar iets op, maar alleen als je al blond haar hebt. je kunt er dus niet mee blonderen oid
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 12:47
Verwijderd
citroen is mega slecht voor je haar, drogt het helemaal uit...
dus beter een paar keer gewoon in de zon zitten dan 1 keer met citroen in je haar, want je verpest het er gewoon mee, word
stro-ig...
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 13:11
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Kamille*wat voor een product dan ook* hoort een natuurlijk blekend effect te hebben, het wordt ook door kappers aangeraden als je je haar alleen wat lichter wilt krijgen ipv. chemische verven ...

Regels voor berichten