Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Deze meid is gefrustreerd, hij moet haar gewoon te woord staan. Dat zou ik ook overhebben voor mijn vriendin. |
![]() |
|
Tjah, als ik jou was zou ik nu niet al te veel van je laten horen, daar wordt hij alleen maar gestroord van denk ik dan...
Een belletje kan wel, maar dan ook een! Ga anders naar um toe om erover te praten...Dat jij wel het id had dat hij zich vrij voelde enz! Succes en sterkte ermee!
||
Citaat:
Ik zou er een keer samen over praten, laat hem duidelijk vertellen in welk opzicht hij zich niet vrij voelt, misschien kunnen jullie er samen iets aan veranderen..
|
Jah, laten we bij het onderwerp blijven.
Je moet juist nix van je laten horen! Hij maakt het min of meer uit omdat jij hem benauwd! Laat dan eens zien hoe sterk je bent en laat niets van je horen! Dan zul je vanzelf merken of hij je nog terug wil of niet. Mijn zus heeft toevallig ook zo iets meegemaakt laatst. En haar vriend belde alweer na 3 dagen. Dus hou vol en laat je van je beste kant zien!
|
Verwijderd
|
je moet hem nu loslaten want dan kan hij zien dat je hem ook vrijheid kunt geven (want je zegt dat je dat kan). stuur hem geen smsjes, brieven of mailtjes, laat niets van je horen en wacht tot hij de eerste stap zet, ik weet dat het heel moeilijk is maar het is wel beter.
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
Verwijderd
|
Okee, dat is wel weer genoeg over spelling, terug naar het onderwerp mensen.
Ontopic: Ik denk dat je het beste even af kunt wachten, als hij zich benauwd voelt is hem achter zn vodden gaan zitten ook niet echt bevordelijk. Als jij hem naar jouw idee echter al alle vrijheid geeft vraag ik me af of jullie wel zo goed bij elkaar passen. |
![]() |
|
is idd t beste!ik heb 3 dagen nix van me laten horen, ndat ze zei dat t over was...en toen ik haar de 4e dag zag..hebben we gepraat en zijnw e ercahter gekomen dat ze het toch weer wilt,maar dat ze bang is dat het weer mis gaat...nu w88 we nog even n weekje af tot naar haar PTA en dan zal t misschien wel weer goed komen! maar ik weet hoe moeilijk het is om nix van je te laten horen!maar tis wel t beste!egt waar!
pm maar als je dat fijn vind! |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1 smsje sturen is wel een goed idee. Weet zelf wat je er in zet... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Gedumpt Floris uinten | 6 | 04-02-2017 09:16 | |
Seksualiteit |
Vrouw dumpt slechte kusser snel SerieuzeJongen | 17 | 05-04-2009 19:30 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De euro dumpen en teruggaan naar de oude munt? Severus | 98 | 20-06-2005 16:10 | |
Liefde & Relatie |
Lompste manier om iemand te dumpen barbara.inc | 74 | 02-07-2003 23:12 | |
Software & Hardware |
[php] MySQL dump script Orion | 27 | 25-07-2002 19:41 | |
Liefde & Relatie |
gedumpt de goeie fee | 7 | 05-05-2002 13:05 |