Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Prinses Máxima zwanger
AMSTERDAM - Prinses Máxima en prins Willem-Alexander verwachten medio januari hun eerste kindje. De prinses is ongeveer drie maanden zwanger. Dat maakte de Rijksvoorlichtingsdienst woensdag bekend. De prins en de prinses laten weten ,,dankbaar en blij'' te zijn. De Argentijnse Máxima trad op 2 februari 2002 in het huwelijk met de prins van Oranje. Het kindje zal het tweede kleinkind worden van koningin Beatrix en wijlen prins Claus. De 1-jarige Eloïse, de dochter van prins Constantijn en prinses Laurentien, is hun eerste kleinkind. De eerste nakomeling van Máxima en Willem-Alexander zal de tweede in de lijn van troonopvolging zijn. (bron: http://www.nu.nl/news.jsp?n=163319&c=10) Ik heb het gehoord ja. Wel een grappig iets, maar ik word er niet helemaal warm van ofzo. Ach, nu krijgen we de nationale wedstrijd 'welke naam moet het kind krijgen'. Ik zou zeggen Sam: is lekker makkelijk, want een jongens- en een meisjesnaam ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nee, we gaan de monarchiediscussie lekker niet nóg een keer voeren ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind het wel grappig, zijn weer enorm veel leuke grapjes over te maken. Hebben ze op de radio ook weer enorm veel stof
![]() ![]()
|
Hmm, leuk voor Willem en Maxima, maar ik baal ervan dat het de hele dag door al op de radio en de tv is... ik bedoel: zal best 'belangrijk' nieuws zijn want het gaat om de toekomst van ons land, maar na een halve dag weet iedereen het ook wel weer
![]()
||
Citaat:
Zullen we dat eerst even afwachten?.....
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|