Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
eigenlijk praat ik liever nooit over mezelf. mja, mn vrienden weten op zich nu wel veel van me. soms vind ik het stom van mezelf dat ik dan iets vertel. hou er gewoon niet van. maar ik ben wel altijd bereid om naar andermans gevoelens te luisteren. vind ik wel heel belangrijk.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
mjah, nou ik praat heel makkelijk over mn gevoelens dus dat scheelt wel
![]() |
![]() |
|
Sommige dingen moet ik echt luchten... gewoon omdat het of hun betreft of aangaat. Dat vind ik gewoon belangrijk.
En de dingen die ik niet aan iemand wil vertellen die schrijf ik van me af. Ik kan het niet opkroppen... niet zo iig.
|
Niet. Ik speel liever toneel. Als je mij IRL zou vragen hoe het gaat zal ik altijd zeggen dat het goed gaat. Heb je tenminste geen verder gezeur aan je kop.
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Met mensen waar ik echt goed mee overweg kan en die ik vertrouw; en als vrienden zie, kan ik wel goed over mijn gevoel praten, en heb ik daar zelfs ook redelijk wat behoefte aan...
Mijn vriendje daarentegen kan helemala neit over zijn gevoel praten. Het ligt dus wel heel erg aan je karakter! |
![]() |
|
Als ik me op mn gemak voel bij diegene praat ik er erg makkelijk over. Ik heb ook geleerd dat dat zo belangrijk is. en veel beter dan opkroppen.
Als het om liefde gaat, gaat het praten wat moeilijker, maar toch blijf ik het proberen...
||
![]() |
Citaat:
anders niet. |
![]() |
|
Ik heb een paar goede vriendinnen en met de ene kan ik bvb beter praten over gevoelens van verliefdheid en met de ander dan beter over andere gevoelens, hangt er een beetje vanaf. Sinds kort kan ik ook goed praten over relaties met de jongen waar ik de hots voor heb (terwijl hij dit weet en het niet wederzijds is) echt we kunnen er gewoon uren over doorgaan, zalig eigenlijk wel...
![]()
|
Hangt ervan af hoe goed ik diegene vertrouw,
en hoe onze band is.. Over het algemeen kan ik irl vrij slecht over emoties praten, raak in de war, kan niet verder praten (door gevoelens, schaamte ed). Zijn misschien 1,2 mensen met wie ik heel goed kan praten, daar durf ik in principe ook alles wel te vertellen.. Kan net zo goed serieus met ze praten als over onzin. ![]() Voor de rest praat ik irl meer over andermans problemen dan over mezelf denk ik..
|
Het ligt er aan met wie aan waarover, ik heb wel een paar man van mijn vriendengroep ie ik percies vertel hoe ik me voel. Of ik verliefd ben of aan het worden, dat ik iemand mis of juist niet. Wat ik graag wil enz.
||
Citaat:
ik durf het wel, met het kunnen beschrijven ervan heb ik meer moeite. ligt er ook aan aan wie ik het moet vertellen. mn vriend mag alles van me weten en daar ben ik dan ook eerlyk en open tegen. goede vrienden mogen veel van me weten en daar vertel ik tegen wat ik kwijt moet. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Praten over gevoelens.. KiMZz | 33 | 24-10-2005 23:13 | |
Psychologie |
Met je ouders praten? Nona | 53 | 30-10-2004 14:01 | |
Liefde & Relatie |
Over gevoelens praten Verwijderd | 24 | 06-11-2003 00:27 | |
Psychologie |
er niet over kunnen praten. SpiT | 42 | 15-06-2003 20:22 | |
Psychologie |
Wat moet ik nou? LacunaCoil | 16 | 23-04-2003 20:36 | |
De Kantine |
wat vinden jullie nou van deze site? nee dit is geen reclame... Isa | 13 | 12-12-2002 14:31 |