Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2003, 11:51
Tofke_H
Tofke_H is offline
Als de installatie van Windows XP in het Engels gebeurt is, dus alles is het het Engels. Is er dan een gemakkelijke manier om over te schakelen naar het Nederlands. Dus dat het startmenu ed in het Nederlands is.
Of is dat alleen mogelijk met herinstallatie?!
Oud 17-06-2003, 11:52
bam
bam is offline
Ik had eerst XP engels, en heb zelf gewoon XP SP1 Ned. eroverheen geinstaleeerd, daarna was bij mij alles nederlands

Bij mij kon het iig wel ik weet het alleen niet 100% zeker of het altijd zo is.
Oud 17-06-2003, 12:46
OxYmOrOn
OxYmOrOn is offline
in principe kun je de taal niet veranderen, behalve bij een service pack, maar da kan wel conflicten geven
Oud 17-06-2003, 14:36
Enlightenment
Enlightenment is offline
Ik zou dat niet doen, kun je rare problemen krijgen.

Als je NL wilt, zul je geheel opnieuw moeten reinstallen, als je het netjes wilt doen dan.

Bovendien vraag ik me af waarom je dat zou willen, is je engels zo slecht? Zo niet, je leert er beter engels van, de foutmeldingen kun je zo op google opzoeken en termen zijn zoals ze horen (POP3-server, ipv "postkantoor").
Oud 17-06-2003, 19:12
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 17-06-2003 @ 15:36:
Ik zou dat niet doen, kun je rare problemen krijgen.

Als je NL wilt, zul je geheel opnieuw moeten reinstallen, als je het netjes wilt doen dan.

Bovendien vraag ik me af waarom je dat zou willen, is je engels zo slecht? Zo niet, je leert er beter engels van, de foutmeldingen kun je zo op google opzoeken en termen zijn zoals ze horen (POP3-server, ipv "postkantoor").
Het is niet mijn PC Van een doodgewone vrouw die haar PC gebruikt om te chatten, mailen, internetten, word en excel. En verder geen enkele kennis heeft van PC's. Dus in het Nederlands was voor haar een stuk gemakkelijk geweest, al begon ze haar weg toen straks al goed te vinden.
Nieuwe installatie zie ik nu niet zitten, omwille tijd gebrek.
Oud 17-06-2003, 22:26
Enlightenment
Enlightenment is offline
Dan doe je het gewoon niet? Zoveel Engels van het OS zou ze niet tegenkomen als ze alleen maar wat Word doet enzo. En juist is het handig als je al bekend bent met Engelse termen, het wordt echt niet altijd makkelijker om het maar in het Nederlands te doen.
Reageren

Regels voor berichten