Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2003, 12:17
miss kittie
miss kittie is offline
hebben julie dat ook dat wanneer je met je vriend(in) op stap bent, julie als het ware automatisch een bepaalde houding aannemen?

bevoorbeeld als ik met mijn vriend ga wandelen slaat hij automatisch zijn arm rond mijn middel en ik rond de zijn en steek meestal een vinger in zijn broekzak zodat mijn hand niet afglijd (kwestie van ging zin hebben je arm hele tijd op te houden )
als er meer volk is houden we gewoon elkaars hand vast.

nu was het me laats opgevallen dat ik die houding bij mijn ex ook als natuurlijk aannam, hij had wel een andere manier van me vasthouden dan mijn huidige vriend.

dus kom ik tot de conclusie dat die houding misschien wel specifiek eigen is aan jezelf, en ik vroeg me af of er anderen zijn die dit ook van zichzelf beseffen, en welke houding neem jij dan aan?

xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2003, 12:20
Verwijderd
Hmm, nee, ik heb niet een bepaalde houding die ik bij elke vriend aanneem. Alleen bij het slapen het lepeltje-lepeltje liggen, maar dat past gewoon goed en ligt gewoon lekker..

Ik heb meestal met elke persoon een andere houding die voor ons als natuurlijk is. Bij mn huidige vriend hou ik bijvoorbeeld vaak zijn wijsvinger vast als we wandelen (vooral omdat hand-in-hand met dit weer te plakkerig is, en het past gewoon goed. Ik heb een klein handje en hij een grote hand..)
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 12:21
Verwijderd
Als we wandelen lopen we meestal hand in hand, tenzij het erg druk is, dan lopen we los

Als we slapen, liggen we meestal met de ruggen naar elkaar toe en dan de konten tegen elkaar Ik slaap niet graag met m'n gezicht in zijn haar of op zo'n manier dat ik zijn adem recycle... Hij ook niet, dus dan maar kont tegen kont
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 12:24
Verwijderd
Citaat:
miss kittie schreef op 11-07-2003 @ 13:17:
bevoorbeeld als ik met mijn vriend ga wandelen slaat hij automatisch zijn arm rond mijn middel en ik rond de zijn en steek meestal een vinger in zijn broekzak zodat mijn hand niet afglijd (kwestie van ging zin hebben je arm hele tijd op te houden )
hiihi..
ken ik wel.
Mijn vriend slaat echt altijd een arm om me heen. Meestal doe ik t wel terug, maar soms ook niet.. en dan idd met je vinger in zn broekzak Ook als er andere mensen zijn. Ik ging laatst mee naar zn familie (die ik voor de tweede keer zag (buiten zn ouders dan en zn broer was niet mee) en sommigen kende ik nog niet en dan komt ie zo bij me staan en ik zit daar gewoon in een stoel. Komt ie achter me staan of hurken. handen op mn schouders, me een kus geven.

Goh, en dan vertelt ie later doodleuk: ja, ik ben eigenlijk zo helemaal niet. Zo knuffelig enzo. Alleen bij jou

Hij is wel vaak veel aanhankelijker.. Niet dat ik het erg vind
En idd lepeltje-lepeltje liggen.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 13:29
Verwijderd
De keren dat ik een vriendin had en daarmee uit ben gegaan waren gewoon net zoals alle andere keren. Geen handjes vasthouden, geen armen eromheen. Gatverdamme. Als je met andere vrienden uitgaan doe je dat soort dingen niet. Een goede vriend van mij heeft ondertussen ook alweer een hele tijd een vriendin, maar gelukkig zitten die er tijdens het uitgaan bij alsof ze elkaar nauwelijks kennen.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 13:33
Magdalena
Magdalena is offline
hmmm, we beginnen inderdaad vaak met armen om elkaar te lopen, ik vaak met mijn hand op zijn kont of in zijn kontzak, en dat gaat soms over tot handjes vasthouden, waarbij mijn pink niet meedoet. Verder zitten we altijd tegen elkaar aan en slapen we vaak op onze zij met de gezichten naar elkaar toe, of ik ook vaak dan op mijn buik, omdat ik gewend ben zo te slapen.
Oud 11-07-2003, 13:52
Hagel
Hagel is offline
als we lopen slaat hij een arm om mijn schouder heen, legt ie erop. Ik sla me arm om zijn kont en pak hem vast aan een been (40 cm lengteverschil ) of haak idd mijn vinger in zijn broekzak.
Oud 11-07-2003, 14:25
Verwijderd
Als we lopen dan hand in hand, óf (in kleffer buien) hij met een arm om mij heen en ik met een hand in zijn jaszak, óf (in nog kleffer buien, maar dit doen we zelden) allebei met allebei de armen om elkaar heen (maar dat loopt wel moeilijk). Als we slapen ligt hij op z'n rug en ik op m'n zij tegen 'm aan met m'n gezicht naar hem toe (maar dan snurkt hij) of hij op z'n zij en ik ook met m'n rug naar hem toe, óf hij op z'n zij met z'n rug naar me toe en ik ook op m'n zij met mijn gezicht naar hem toe (maar hij heeft zo'n grote rug, dus dat vind ik ongezellig) óf gewoon naast elkaar...
hum..
je zou haast zeggen dat we niet echt standaardhoudingen hebben
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 14:47
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 11-07-2003 @ 15:25:
Als we slapen ligt hij op z'n rug en ik op m'n zij tegen 'm aan met m'n gezicht naar hem toe (maar dan snurkt hij)
hihi.. zo slapen wij ook wel vaak.. alleen word ik dan toch 's nachts wakker en ga weer anders liggen
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 16:00
Slettelina *
Slettelina * is offline
Als we gewoon lopen is het hand in hand of hij slaat arm om me heen

Met slapen liggen we altijd eerst als visjes Maar eindigen we toch wel weer met rug rug..
Oud 11-07-2003, 16:02
Verwijderd
Als we de honden uit gaan laten lopen we meestal hand in hand (vingers in elkaar). Nou ja als we naar een pretpark oid zijn waar andere mensen bij zijn, dan lopen we er niet zo klef bij.

En hoe we slapen, tsjaa verschillend, maar wel altijd dicht tegen elkaar aan of verstrengeld in elkaar
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten