Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2003, 01:40
Evil creature
Evil creature is offline
  • Heb je weleens drugs verkocht en wat voor soort.
  • Wat verdiende je ermee.
  • hoe kwam je aan de drugs
Oud 04-06-2003, 13:10
Verwijderd
Ik deal niet echt, maar ben zo'n beetje de enige uit me 16-jarige vrienden groep die bijna altijd mee krijgt en op een supersnelle en supercoole schakelbrommer rijd, dus ja, dan rij ik altijd wel ff met iemand achterop naar de stad, wat shit inslaan en klaar. Maar verdien er niks aan, ja ik mag meesmoken maar dat zou ik sowieso mogen.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 13:17
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Evil creature schreef op 04-06-2003 @ 02:40:
ah het is zo gebeurd en je maakt snel en makkelijk geld ,
inkopen->> verkopen en der si je winst
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 13:35
Verwijderd
mhwa alleen wiet, alleen dan meer bij toeval. Dan zit je te blowen en dan komen er mensen op je af of ze wat van je kunnen kopen. En dan heb je zat en dan denk je ja waarom niet. Een keer verkocht ik skunk en zei dat ut pp1 was, flink genaaid die mensen...hehe
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 14:42
Nostra
Nostra is offline
Heel soms verkocht ik wel eens een paar klutsers, maar dat is meestal alleen aan vrienden of kenissen. Ik koop dan gewoon als er weer goede kwaliteit is in een keer 100 voor 250 euro en verkoop ze dan voor 5 euro per stuk
Op feesten deed ik ook nog weleens een stuk of 10 extra meenemen, want om de een of andere reden kwamen er altijd mensen aan mij vragen of ik nog pillen had Deze verkocht ik dan voor 7,50 en vaak kochten ze dan nog ook, omdat deze mensen vaak hopeloos op zoek zijn.

Met heel weinig doen verdiende ik een aardig zakcentje bij, maar ik ben nu helemaal gestopt met harddrugs (behalve alcohol dan ) dus ik verkoop ook niks meer.
Oud 04-06-2003, 16:05
Griller
Griller is offline
Dat zou ik dan toch echt niet zomaar hier neerzetten als ik zou dealen of gedeald zou heben..
Oud 04-06-2003, 16:16
Spanker
Spanker is offline
Citaat:
Griller schreef op 04-06-2003 @ 17:05:
Dat zou ik dan toch echt niet zomaar hier neerzetten als ik zou dealen of gedeald zou heben..

hoezo niet?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 16:22
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
Spanker schreef op 04-06-2003 @ 17:16:
hoezo niet?
Als ik voor Griller mag spreken;

omdat dat (a) niemand iets aangaat, (b) nogal quasi-stoer overkomt "kijk mij, ik ben een bikkel, want ik deal in drugs!", (c) het ooit eens tegen je gebruikt kan worden en (d) iets is waar ik geen behoefte aan heb om met jullie te delen.

Trouwens, ik koop ook wel eens wiet over van een vriend, omdat ik op dat moment in mijn stonedheid dan te lui ben om nog naar de coffeeshop te gaan. Dat versta ik niet onder dealen.
Oud 04-06-2003, 17:22
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef op 04-06-2003 @ 17:22:

omdat dat (a) niemand iets aangaat, (b) nogal quasi-stoer overkomt "kijk mij, ik ben een bikkel, want ik deal in drugs!", (c) het ooit eens tegen je gebruikt kan worden en (d) iets is waar ik geen behoefte aan heb om met jullie te delen.
nuff said
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 18:49
Verwijderd
Citaat:

daar heb je eigelijk wel heel erg gelijk in....
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 18:49
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
Nostra schreef op 04-06-2003 @ 15:42:
Heel soms verkocht ik wel eens een paar klutsers, maar dat is meestal alleen aan vrienden of kenissen. Ik koop dan gewoon als er weer goede kwaliteit is in een keer 100 voor 250 euro en verkoop ze dan voor 5 euro per stuk
Op feesten deed ik ook nog weleens een stuk of 10 extra meenemen, want om de een of andere reden kwamen er altijd mensen aan mij vragen of ik nog pillen had Deze verkocht ik dan voor 7,50 en vaak kochten ze dan nog ook, omdat deze mensen vaak hopeloos op zoek zijn.

Met heel weinig doen verdiende ik een aardig zakcentje bij, maar ik ben nu helemaal gestopt met harddrugs (behalve alcohol dan ) dus ik verkoop ook niks meer.
7.50...lekker onlogisch bedrag qua wisselgeld enzo
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 19:47
very drunk driver
very drunk driver is offline
ik ben 17 en ik lijk onderhand twintig. maar das kei handig want iedereen die ik ken die mag niet halen wnat die zijn te jong en lijken te jong. ik haal voor mijn vrienden gewoon gratis wiet. en voor kennissen haal ik wiet en dan haal ik een klein topje per zakje uit en laat ik ze meer betalen. maar dat is eigenlijk meer oplichten. jah het zijn trouwens ook geen kenissen maar gewoon erge eikels dus ik heb er geen last van
Oud 04-06-2003, 19:55
mind
mind is offline
Citaat:
verydrunkdriver schreef op 04-06-2003 @ 20:47:
en voor kennissen haal ik wiet en dan haal ik een klein topje per zakje uit en laat ik ze meer betalen. maar dat is eigenlijk meer oplichten. jah het zijn trouwens ook geen kenissen maar gewoon erge eikels dus ik heb er geen last van
dat is geen oplichten hoef je ook niet schuldig voor te voelen moet je gewoon zeggen, als je het niet zegt dan is het wel lullig (behalve voor kneusjes van 13, die verdienen het ).
het is gewoon je 'halersloon".
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 11:39
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
Evil creature schreef op 04-06-2003 @ 02:40:
1. Ja, alleen wiet
2. ik ging het gratis halen vrijdag na school bij "een friettent" verkocht het dat weekend, at, dronk, blowde dus dat weekend gratis, en hield per keer 125 gulden over (voor de rest van de week) en bracht dus het inkoopgeld terug.
3. Lees 2 (ik heb ook buitenwiet van vrienden verkocht)

-Nu deal ik niet meer want je reputatie gaat eraan, en dat niet alleen, ook kwam ik in geldproblemen door het "op de pof" halen, wat later door mijn "leverancier" werd kwijtgescholden.
Oud 05-06-2003, 14:28
Griller
Griller is offline
Dankje uncle sam...
Oud 05-06-2003, 16:37
Blenderhead
Blenderhead is offline
k haal wel eens wat voor bekenden die nog geen 18 zijn....maar verder nee....
Oud 05-06-2003, 16:46
Verwijderd
ik niet maar mijn pa heeft vroeger wel hasj gedealt
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 19:47
BlackMystery
BlackMystery is offline
ik fix soms voor vrienden van mij die niet zo snel aan dealers graken
(mjah belgië he *zucht*)
en wat ik er aan verdien?
meestal mag ik met die persoon dan een jointje meedoen
en als het niet echt goei kenissen zijn haal ik er een jointje af
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 20:47
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
ik had eens twee , drie jaar geleden 8 pillekes voor op Trance Energy, en aangezien ik er toch maar 4 zou neme, heb ik die andere verkocht.
--Totale winst--> andere 4 pillekes terugverdient.

en ik had ook eige teelt wiet, en daar heb ik ook van verkocht.
--Totale winst --> 200,= gulden
had ik een gameboy color van gekocht....
Oud 05-06-2003, 21:24
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
birthmark schreef op 05-06-2003 @ 17:37:
k haal wel eens wat voor bekenden die nog geen 18 zijn....maar verder nee....
Oud 09-06-2003, 16:02
Blenderhead
Blenderhead is offline
uitzondering
Oud 10-06-2003, 22:27
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
-echt gedeald niet, wel gewoon eens wat verkocht of wat geregeld voor vrienden of bekenden. ook incidenteel op feesten mensen een plezier gedaan. dan hebben we t voornamelijk over pillen.

niet echt met de intentie veel winst te maken ofzo.

de drugs raapte ik altijd op aan het eind van housepartys
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 22:30
R-J-N
R-J-N is offline
heb 1 keer weed gedeald op school. Was een actie, kreeg je 25 gulden van school, had je week tijd om dat geld te verveelvoudigen voor een goed doel...

Leek mij een eeeeuh jah aparte, doch Nederlandse manier, drugshandel

maja...heb al jaren niets meer met die sjit en dat wereldje te maken, bewust
Oud 18-06-2003, 14:32
harrie the 5th
Citaat:
CokemanLalalala schreef op 10-06-2003 @ 23:27:

de drugs raapte ik altijd op aan het eind van housepartys
Zo ben ik ook 3 keer ongewild aan harddrugs gekomen, poetsen na party's.... Silly job, but somebody's got to do it... En jullie zullen het niet geloven maar ik heb het vernietigt....
Oud 18-06-2003, 14:50
harrie the 5th
Citaat:

Trouwens, ik koop ook wel eens wiet over van een vriend, omdat ik op dat moment in mijn stonedheid dan te lui ben om nog naar de coffeeshop te gaan. Dat versta ik niet onder dealen.
A. Het lijkt misschien dat het niemand aangaat, maar ik ben ook makkelijk in de verleiding gekomen, en als je iemand voor de risico's waarschuwt (uit eigen ervaring) zal hij er misschien nog eens over denken om eraan te beginnen. b. Ik heb me er nooit stoer om gevoeld of gedaan, nu ook niet, ik zeg alleen dat het dom is. c. Dat zou idd lullig zijn, maarja hier zijn mensen die toegeven dit of dat gebruikt hebben, dan zouden ze daar ook achteraan gaan, als je de politie tenminste bedoelt... Ik denk verder dat niemand die ik ken er problemen mee zou hebben behalve mijn ouders, en die zullen dit niet lezen.... D.
Ik voel wel een behoefte om mensen ervoor te waarschuwen...

Dus het lijkt easy money, maar loopt uiteindelijk of slecht af, of je stopte er op tijd mee. (dus leef niet in een waas van ik wordt toch niet gepakt) Een vriend van mij die 16 is (toen 15) is 2 maanden zijn telefoon getapt.... Ze wisten met wie hij omging, wie hij kende, aan wie hij verkocht, kortom, ze brengen je leven in beeld, en dan komen ze je halen..... bad boys, bad boys, what your gonna do, what you're gonna do when they come for YOU!
Oud 18-06-2003, 15:59
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
harrie the 5th schreef op 18-06-2003 @ 15:32:
Zo ben ik ook 3 keer ongewild aan harddrugs gekomen, poetsen na party's.... Silly job, but somebody's got to do it... En jullie zullen het niet geloven maar ik heb het vernietigt....
verdampt en opgeroken?
opgegeten?
Reageren

Regels voor berichten