Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik ben 17 en ik lijk onderhand twintig. maar das kei handig want iedereen die ik ken die mag niet halen wnat die zijn te jong en lijken te jong. ik haal voor mijn vrienden gewoon gratis wiet. en voor kennissen haal ik wiet en dan haal ik een klein topje per zakje uit en laat ik ze meer betalen. maar dat is eigenlijk meer oplichten. jah het zijn trouwens ook geen kenissen maar gewoon erge eikels dus ik heb er geen last van
||
Citaat:
![]() het is gewoon je 'halersloon". |
![]() |
||
Citaat:
2. ik ging het gratis halen vrijdag na school bij "een friettent" verkocht het dat weekend, at, dronk, blowde dus dat weekend gratis, en hield per keer 125 gulden over (voor de rest van de week) en bracht dus het inkoopgeld terug. 3. Lees 2 (ik heb ook buitenwiet van vrienden verkocht) -Nu deal ik niet meer want je reputatie gaat eraan, en dat niet alleen, ook kwam ik in geldproblemen door het "op de pof" halen, wat later door mijn "leverancier" werd kwijtgescholden.
|
ik had eens twee , drie jaar geleden 8 pillekes voor op Trance Energy, en aangezien ik er toch maar 4 zou neme, heb ik die andere verkocht.
--Totale winst--> andere 4 pillekes terugverdient. en ik had ook eige teelt wiet, en daar heb ik ook van verkocht. --Totale winst --> 200,= gulden had ik een gameboy color van gekocht.... ![]()
|
-echt gedeald niet, wel gewoon eens wat verkocht of wat geregeld voor vrienden of bekenden. ook incidenteel op feesten mensen een plezier gedaan. dan hebben we t voornamelijk over pillen.
niet echt met de intentie veel winst te maken ofzo. de drugs raapte ik altijd op aan het eind van housepartys ![]() |
![]() |
|
heb 1 keer weed gedeald op school. Was een actie, kreeg je 25 gulden van school, had je week tijd om dat geld te verveelvoudigen voor een goed doel...
Leek mij een eeeeuh jah aparte, doch Nederlandse manier, drugshandel ![]() maja...heb al jaren niets meer met die sjit en dat wereldje te maken, bewust
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik voel wel een behoefte om mensen ervoor te waarschuwen... Dus het lijkt easy money, maar loopt uiteindelijk of slecht af, of je stopte er op tijd mee. (dus leef niet in een waas van ik wordt toch niet gepakt) Een vriend van mij die 16 is (toen 15) is 2 maanden zijn telefoon getapt.... Ze wisten met wie hij omging, wie hij kende, aan wie hij verkocht, kortom, ze brengen je leven in beeld, en dan komen ze je halen..... bad boys, bad boys, what your gonna do, what you're gonna do when they come for YOU!
|
![]() |
||
Citaat:
opgegeten?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saait het lang zeg! #1871 Neko* | 500 | 22-10-2013 14:08 | |
De Kantine |
Binnen het wezen valt de appel niet ver van de boom. Verwijderd | 22 | 09-02-2009 09:58 | |
Lifestyle |
2e hands. rodina | 104 | 16-10-2004 19:25 | |
De Kantine |
Enquête: "Legalisering van softdrugs" Pall | 31 | 12-03-2003 12:34 | |
Lifestyle |
De Amerikaanse Vlag=>>ik wordt gek: kleding,strings,oorbellen,schoenen etc *Finding*Niki* | 61 | 13-10-2002 14:42 | |
Drugs & Alcohol |
Enquete XTC Wit Pareltje | 22 | 14-05-2002 20:28 |