![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Mja als je nou niet meer bloedt dan zie ik het niet als een probleem. Misschien heb je jet iedere keer niet goed laten helen en det je het iedere keer voor het geheeld was weer kapot gemaakt ofzo ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
But then again, ik snap wel meer dingen niet.
|
![]() |
Fool, de een moet wat langer wachten om zijn grote liefde tegen te komen dan de ander. Dat jij haar nog niet ontmoet hebt...anders had je het ook misschien al lang gedaan?
Ik moest er twintig voor worden, en toen nog wist ik het niet zeker. Wel meteen gedaan, en het gevoel zat goed, maar ja, dan ga je toch wel eens twijfelen. Juist omdat je het nergens mee kunt vergelijken. Ik kan me voorstellen dat mensen de verkeerde beslissing maken, puur uit onwetendheid. Misschien heb je haar al wel ontmoet, maar wist je niet dat dit het was? En heb je dus niets gedaan...voor niets!
|
Verwijderd
|
Zo heb ik er nog nooit tegen aan gekeken....... Misschien....
Maar de meiden waarvoor ik echt iets dacht te voelen vonden mij maar niets, een mietje ofzo ![]() Maarja, poep gebeurd en het leven gaat door. Ik weet niet zeker of ik haar al ben tegen gekomen... Als dat wel het geval is bid ik voor een tweede kans ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het gaat vanzelf over. En dan wordt het lekker |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Wedstrijd] Carla was een heel normaal meisje flyaway | 0 | 16-06-2011 17:05 | |
Algemene schoolzaken |
Ben jij NORMAAL? Onderzoek naar normaliteit ClauRiss | 3 | 02-04-2006 01:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
wat voor een persoon is de 'normale' mens? lovetear | 22 | 07-10-2003 15:05 | |
Psychologie |
normaal gedrag 7-jarigen anoniem17 | 26 | 12-01-2003 15:05 | |
Psychologie |
Wil jij normaal zijn? Rerisen Phoenix | 31 | 09-10-2002 04:26 | |
Verhalen & Gedichten |
normaal =! vreemd de wijze jodokus | 2 | 01-09-2001 17:10 |