![]() |
|
From Beneath You...
Buffy & Angel Dag Buffy en Angel fans opgelet, het is weer zover. Er is weer een nieuwe B&A dag in aantocht. Met dit jaar als thema “From Beneath You…”, vandaar ook dat deze dag dit jaar in een ondergrondse zaal plaats vindt. Wat is er allemaal te doen? * Een quiz met allerlei vragen over Buffy en Angel. * Een loterij met verschillende Buffy en Angel spullen. * Het Buffy Collectable Cardgame kan gespeeld worden. * Het Buffy the Vampire Slayer X-box spel is aanwezig, test het uit! * Gedurende gehele dag worden afleveringen van seizoen 7, het laatste seizoen van Buffy, geshowd. * Er staan verschillende standjes, met gothic, buffy en angel spullen, waaronder Warp 9. * Ook Buffy-nl is weer van de partij, de Nederlandse Buffy en Angel discussielijst (te vinden op http://groups.yahoo.com/group/Buffy-NL/ ). Wees niet bang om op ons af te stappen, we verwelkomen nieuwe fans met open armen. * Verschillende communities en forums spreken af op de buffy dag voor de gezelligheid, dus er zijn altijd wel mensen bereid om een praatje te maken of een goede discussie te voeren. Wanneer is het? Zaterdag 21 juni 2003 Van 12.00 tot 17.00 uur. Waar is het? The American Dream Café Karel Doormanstraat 278 Rotterdam Het zaaltje zit onder het cafe, als je binnenkomt meteen rechts de trap naar beneden. Het is ongeveer 5 minuutjes lopen vanaf Rotterdam Centraal station. Wat kost het? De entreeprijs voor leden van DBAF is 2 euro. De entreeprijs voor niet-leden is 4 euro. Wat moet je nog meer weten? Mensen die honger of dorst hebben, geen probleem, er wordt eten en drinken verkocht in het café, één verdieping erboven. Tijdens of na afloop is er de mogelijkheid om ook nog te dineren in het café, één verdieping er boven. Natuurlijk is dit voor eigen rekening en is het wel handig om van te voren te reserveren. Zeg het voort ![]() Informeer andere Buffy fans over deze dag en plaats deze banner op je site. Voor de informatie kun je doorlinken naar DutchBuffy ~het evenementteam~
Laatst gewijzigd op 13-05-2003 om 13:21. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik denk dat jullie me moeten komen kidnappen dan, want naar Rotterdam is best ver weg.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ga in ieder geval en kan waarschijnlijk bij een vriendin slapen, ergens verder weg, moet ik even een taxi versieren ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Komen jullie allemaal met andere mensen of alleen? Want ik heb geprobeerd een vriendin zo ver te krijgen dat ze meegaat, maar ze wil niet en ik heb ook niet zo'n zin om als enige daar alleen te komen...
|
ik was vorig jaar ook alleen gegaan, ik ging toen met iemand van een ander forum met de trein (die er niet bleek te zijn, maar een paar stations later instapte
![]() Tijdens de buffy dag leerde ik de mensen van de mailinglist Buffy-nl kennen en daar trok ik de hele dag mee op ![]() Dit jaar ga ik weer alleen, maar ik ken nu een hoop mensen die komen, dus dat wordt heel gezellig ![]() Maare, als je alleen komt, maak gezellig praatjes met mensen bij standjes (speciaal het buffy-nl standje... als je dan iemand tegen komt die Reggie heet... ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() @AJ: jij komt wel hoor ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik heb eelco op de fotow
![]() hij staat ook op fotows van de vorige buffy dag ![]() 5 pagina's met DBAF dag fotows ik ben 5 daagjes weg (werkweek met school), dus tot vrijdag ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Haal ze nog over hoor! Het is altijd heel gezellig ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Kom jij op de buffy dag even langs bij de buffy-nl tafel? Dan mag je mij irl bewonderen ![]() ![]() Naja, het gaat zaterdag iig erg tof worden, we hebben een superprogramma, en het is gewoon ![]()
||
Citaat:
tis overigens wel een supercollige locatie. ben er vorige week geweest.
|
|