Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou eigenlijk niet kunnen zeggen vanaf wanneer ik nou precies verliefd op hem ben geworden.
![]() maar we gaan inmiddels al weer een jaar en 4 maanden samen.. ![]()
|
Moeilijke vraag .. we zijn nu 2,5 jaar samen en ik denk dat het verliefd zijn dan meer over gaat in houden van. Maar dat wil weer niet zeggen dat ik helemaal niet meer verliefd ben, want ik kan nog steeds wel kriebels van hem krijgen
![]() Het ligt er een beetje aan .. je hebt je momenten waarin het houden van sterker is en de momenten waarop ik weer helemaal verliefd ben. Lastig uitleggen ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Hij was het wel... we waren stapelverliefd, of dat moet ook een leugen zijn geweest
Goh waar komt me dat toch bekend van voor?!! Hihi wij waren ook stapelgek op elkaar, en opeens gingen we twijfelen heel vreemd, nu ist dus uit, en nu vraag ik me weleens af of hij echt wel gek op me is geweest, maar hij zei dat ie van me hield duss....damn..! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
2jaar lang onbeantwoorde verliefdheid Houdaxx | 2 | 03-10-2016 17:57 | |
Liefde & Relatie |
Ontzettend overstuur door niet stoppende verliefdheid saschaaah | 4 | 24-07-2015 23:03 | |
Liefde & Relatie |
Wat IS verliefdheid? Yab-Yum | 20 | 18-01-2005 16:38 | |
Liefde & Relatie |
[vragenlijstje] verliefdheid Fleur | 168 | 28-10-2003 21:04 | |
Liefde & Relatie |
lange tijd verliefd? Verwijderd | 12 | 05-04-2003 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Hoe lang verliefd? Verwijderd | 12 | 23-03-2003 13:26 |