Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Toevallig heb ik gister voor het eerst helemaal in mijn eentje een joint gedraaid, en ik (en mijn medeblowers) vonden het aardig goed gedaan
![]() Natuurlijk was het uiterlijk van de kankerstok in kwestie niet om over naar huis te schrijven, maar het ding bleef wel mooi in elkaar steken. Wat uiteindelijk natuurlijk voor een fijne extase zorgde na het veroberen van deze amateuristische, doch sterke joint ![]() |
![]() |
|
Ik heb het nog steeds niet onder de knie, ik krijg de vloei nooit strak om de tip heen. 't Is al vaak voorgekomen dat ik ineens een tip tussen mijn lippen heb zitten. :/
Heb denk ik ongeveer 30 joints zelf gedraaid, maar ik maak wel vorderingen. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb er zeker geen aanleg voor! Zowel shag als jointjes willen niet altijd lukken. Ik smoke nou 2 jaar ofzo en in het begin probeerde ik het nog wel eens, blowde we een behoorlijk verneukte joint. Maar al snel stopte ik met oefenen, omdat mijn vrienden toch beter konden draaien. Sinds 2 maanden geleden ging ik weer eens oefenen en nou lukt het soms aardig. En nu ik eindelijk een beetje een joint kan vouwen, kan ik weer geen shag draaien..
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
op het begin was ik ongeveer de eerste die kon draaien, met kleine vloeitjes een L-tje.
daarna gewoon lange, toen was de overstap van normaal draaien naar binnestebuiten niet zo lang, en nu draai ik bijna altijd een goeie strakke blow...af en toe als ik echt te para ben, valt de tip er uit, dat is ech lomp...maar ja gaat altijd wel goed... ![]()
|
blunts zijn hier (rotterdam) ook overal te halen en denk in de betere koffiesjop buiten 010 ook wel
Probeer eens een blow te draaien met shag, het rolt makkelijker en je leert het er sneller mee ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mwah, soms doek het echt meer voor de smaak hoor, dat stonde boeit me dan gewoon niet zo
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
het begin der slechtheid - een topic over jointjes draaien MTpower | 34 | 16-06-2010 17:29 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Draaien electronen echt om de atoomkern? somszithetmee | 26 | 23-05-2004 19:44 | |
Software & Hardware |
Twee OSen tegelijk draaien aap777 | 12 | 11-05-2003 16:07 | |
Drugs & Alcohol |
meisjes vs. jongens draaien van joints blackfairy | 57 | 02-05-2003 11:29 | |
Software & Hardware |
in flash van een analoge klok de wijzers laten draaien JJzD | 15 | 17-04-2002 16:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Draai Mabo | 3 | 30-12-2001 16:57 |