Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2003, 13:31
Black Sugar
Black Sugar is offline
Hoe vertel je je ex dat je met iemand anders hebt voordat hij d'r op een lullige manier achter komt?

Ik heb 1,5 jaar wat met een jongen gehad toen het hele gevoel erbij weg was eigenlijk, we waren totaal niet meer verliefd op elkaar en zagen elkaar meer als goede vrienden waar je dan ook af en toe nog eens sex mee had.
Daarom hebben we het uitgemaakt om gewoon vrienden te blijven en geen ruzie te krijgen want dat zat d'r dik in. We zagen elkaar ook al bijna niet meer.

Maargoed nu heb ik dus met iemand anders en wil ik hem op een aardige manier vertellen dat ik een ander heb.
Ik wil namelijk niet dat hij me ineens met mijn huidige vriend ziet staan zoenen ofzow en dan van iemand anders te horen krijgt dat we al een maand wat hebben.

Hoe doe je dat?
Oud 20-06-2003, 13:34
Verwijderd
'Hey, ik moet je iets vertellen he... ik heb een vriend.'

Zoiets zou ik doen, je kan er een heel langdradig verhaal om bouwen, maar jullie zijn nu (je ex en jij dan dus) gewoon vrienden, dan neem ik aan dat hij niet van je verwacht nooit meer een vriend te krijgen.
Als je het gewoon normaal vertelt zal hij wel blij zijn voor je, als het een goede vriend is in ieder geval.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 14:16
Verwijderd
Als ik nog vriendschappelijk contact met die ex heb, gewoon vertellen zoals je het aan een normale vriend vertelt. Als ik er geen contact meer mee heb, mooi laten rotten en zelf achter laten komen.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 16:08
Jordi
Jordi is offline
Als hij al over je heen is, lijkt het me niet zo'n probleem toch? Dan zou het hem toch weinig uit moeten maken, lijkt me.

Ga anders gewoon een keer superblij doen waar hij bij is, dan vraagt hij vast wel hoe dat komt en dan kun je vertellen dat je een vriend hebt. Dan hoef iets tegen hem te zeggen als: "We moeten praten... ", want dat lijkt me inderdaad niet zo geweldig.

Als hij nogsteeds verliefd op je is, zal hij het wel vervelend vinden en dan is er waarschijnlijk toch geen manier waarop je hem minder kunt kwetsen. Behalve dat je er niet heel lomp over moet gaan doen ofzo.
Oud 20-06-2003, 18:22
K-Master-K
K-Master-K is offline
hey gewoon doen ik vertel het altijd ook gewoon en niets aan de hand
=!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 18:28
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
gewoon als hij vraagt hoe gaat het zeg jij goeeeeeeeeeed want ik ben weer verliefd en heb een vriend..... maar wil jouw niet kwijt als gewone vriend hoor..... wou wel dat je het van mij hoorde.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 18:38
Verwijderd
Ik weet niet wat je het beste kan doen, alleen wat ik zou doen in jouw situatie..

Ik zou wanneer ik hem toevallig zou spreken zeggen dat ik weer een vriend had en dat ik hem dat toch even wou vertellen omdat, nou ja, we toch exen zijn. Meer zou ik er niet over zeggen.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 18:54
Demiurge
Demiurge is offline
Als je er nog mee bevriend bent is het niet zo moeilijk, gewoon naar toe stappen en het zeggen. Natuurlijk wel vragen of hij het leuk vind, als hij nog niet helemaal over je heen is is het natuurlijk wel lullig om te heletijd klef te doen met dat nieuwe vriendje.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 20:00
faith666
faith666 is offline
Eigenlijk heeft hij er niets mee te maken....hijs niet voor nix je ex..
Ik zou het hem gewoon vertellen, persoonlijk, komt wat vriendelijker over....beetje van, "ik heb goed nieuws.........."
Oud 20-06-2003, 20:16
pyres74
pyres74 is offline
jezus ik zit gewoon in ongeveer hetzelfde schuitje

idd ongeveer
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 20:22
Orpa
Orpa is offline
Mijn vriend had iets makkelijkers verzonnen: hij liet het mij aan zijn ex vertellen...

(ik kende dat meisje goed, had er een jaar mee in de klas gezeten, en ze gedroeg zich alsof ik haar vriendin was. Dat is nadat ik het had verteld ook direct afgelopen)
Oud 20-06-2003, 22:17
guess what
guess what is offline
ik zou het hem gewoon vertellen, want je ex heeft verder niets over jou te zeggen of te beslissen. hij kan het je iig moeilijk kwalijk nemen..jullie zijn niet voor niets uit elkaar..toch?
Oud 21-06-2003, 12:11
Esmée
Esmée is offline
Gewoon vertellen... mijn ex durfde mij het niet te vertellen en ik heb er zodoende via via achter moeten komen, dat komt echt vet veel harder aan, we hebben toen ook echt dikke ruzie gehad daarover; dat moet je voorkomen!
Oud 21-06-2003, 12:16
Reneetje
Reneetje is offline
Je bent hem toch niets verplicht om te vertellen? Hij was je vorige vriendje, en is voor jou evenveel als iemand anders in je vriendenkring. Lijkt mij dan. En als je het hem dan toch apart wil vertellen; gewoon rustig, zonder dingen erbij te halen die eerder in jullie relatie gebeurd zijn.
Oud 21-06-2003, 12:42
Verwijderd
t is niet voor niets je ex. dat betekent dat jij mag doen en laten wat je wilt. je kan het het beste gewoon meteen vertellen zonder omslachtig gedoe. en ga je zeker niet fout voelen ofzo, want das nou ook weer niet nodig.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 12:46
Black Sugar
Black Sugar is offline
Bedankt voor de reacties
Heb nu een veel beter beeld over hoe ik het hem aardig kan vertellen.
Als ik het hem heb verteld zal ik wel zeggen hoe het is gegaan.
Reageren

Regels voor berichten