Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2003, 11:25
Verwijderd
Ja, ik speel het en ik vind het nogal vreemd wat ubi doet. Een bug free release bestaat niet, heb ik ook geen problemen mee maar om elke ronde nou een ladderbug (je zit vast aan de ladder) of nadebug (je raakt je granaat niet kwijt en kan dus niets doen) hebt wordt het toch wel vervelend. Zo zitten er allemaal kleine dingen in die je toch wel flink kunnen teisteren.

Zo is er dus laatst een 1.3 patch uitgegeven en er schijnen dus veel servers door neer te gaan en bij het spawnen schijnt er ook van alles mis te gaan.

Ik heb het gedownload, mijn vraag:Moet ik m wel installen of wachten op een betere versie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-06-2003, 12:16
II_Duce
II_Duce is offline
kheb nog steeds versie 1.0 en heb nog geen problemen gevonden eigenlijk sppel ook niet op inet eigenlijk...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 13:03
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 18-06-2003 @ 12:25:
Ja, ik speel het en ik vind het nogal vreemd wat ubi doet. Een bug free release bestaat niet, heb ik ook geen problemen mee maar om elke ronde nou een ladderbug (je zit vast aan de ladder) of nadebug (je raakt je granaat niet kwijt en kan dus niets doen) hebt wordt het toch wel vervelend. Zo zitten er allemaal kleine dingen in die je toch wel flink kunnen teisteren.

Zo is er dus laatst een 1.3 patch uitgegeven en er schijnen dus veel servers door neer te gaan en bij het spawnen schijnt er ook van alles mis te gaan.

Ik heb het gedownload, mijn vraag:Moet ik m wel installen of wachten op een betere versie?
Ik heb het gekocht, en ik heb mijn geld verspilt.

Bij multiplayer krijg ik, als ik op een server kan komen (want dat duurt verschrikkelijk lang met ISDN, en de serverbrowser is klote) vaak een vage bug zodat ik alleen maar om me heen kan kijken en niet kan lopen.

Bij singleplayer wordt ik soms helemaal GEK omdat de AI-teammates weer eens doodgaan of de missie flink verkloten. Sommige singleplayer missies zijn echt zo ontzettend moeilijk (meat packing plant 1, daar schieten de terroristen de gijzelaars ziekelijk snel neer).

Die ubi-gasten hebben het veel te snel gereleased. Dan zijn ze ook nog te lui om een goede patch te maken, en de SDK is ook nog niet uit. Van die 1.3 patch had ik maar net gehoord, nu aan het downen.

Terwijl Raven Shield nog vol met problemen zit, zijn al weer bezig met een expansion, die geldkloppers .
Oud 18-06-2003, 13:07
Verwijderd
Tja, er is veel geklaag over. En terecht, als het werkt is het een klasse spel maar de bugs en de slechte aanpak heeft ubi veel fans gekost
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 13:31
$@nd€r $@l@m@nd€r
Citaat:
F0_ol schreef op 18-06-2003 @ 14:07:
Tja, er is veel geklaag over. En terecht, als het werkt is het een klasse spel maar de bugs en de slechte aanpak heeft ubi veel fans gekost
Er zijn nog meer problemen, denk ik. Voornamelijk gebrek aan realisme, terwijl wel geclaimd wordt dat het realistisch is. Als je een tango met flink kaliber in zijn borstkas, en dan strompelt ie weg alsof in zijn benen was geschoten. Kogels penetreren geeneens een houten trap, alleen deuren. Het spel heeft ook nog steeds crosshairs en geen ironsights.

Het is wel waar dat het inderdaad een klasse-spel zou kunnen zijn, maar ze hebben helaas veel fouten gemaakt.

Laatst gewijzigd op 18-06-2003 om 13:37.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 14:07
Verwijderd
Ja te veel bugs.. inderdaad...

En ironsight? sorry ik ben niet zo bekend op dat gebied , en dat van die trappen idd belachelijk wel door deuren.

En in de borstkas geschoten en gelimbed lopen.. ja tja.. ze zouden andere dingen moeten toevoegen, dat je bijvoorbeeld dan veel minder goed "recovered"
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 14:33
$@nd€r $@l@m@nd€r
Citaat:
F0_ol schreef op 18-06-2003 @ 15:07:
Ja te veel bugs.. inderdaad...

En ironsight? sorry ik ben niet zo bekend op dat gebied , en dat van die trappen idd belachelijk wel door deuren.

En in de borstkas geschoten en gelimbed lopen.. ja tja.. ze zouden andere dingen moeten toevoegen, dat je bijvoorbeeld dan veel minder goed "recovered"
Ironsight: het vizier van je wapen. Je zou dus door het vizier van je wapen kunnen richten in plaats van je crosshair. Er zijn een aantal mods die ironsights hebben.
Oud 19-06-2003, 15:49
SkN
SkN is offline
CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 1515 MHz with 1023MB RAM
Video: NVIDIA GeForce4 Ti 4200 with AGP8X (4351)

Assertion failed: Font [File:\Data Manager\Version\Local\Engine\Src\UnCanvas.cpp] [Line: 387]

History: UCanvas::WrappedPrint <- (X) <- UCanvas::WrappedStrLenf <- UGameEngine:raw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

weet iemand wat ik tegen deze fout kan doen want ik kan het spel niet eens meer opstarten bedankt als het je lukt
Oud 19-06-2003, 17:20
Enlightenment
Enlightenment is offline
Volgens mij heb ik dat ook een keer gehad.

Herstart je computer eens.
Oud 20-06-2003, 09:53
SkN
SkN is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 19-06-2003 @ 18:20:
Volgens mij heb ik dat ook een keer gehad.

Herstart je computer eens.
nee heb ik al gedaan hij start nog niet op alleen op internet en dat is eigenlijk wel het leukst
Reageren

Regels voor berichten