Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2003, 18:56
SpiritX
SpiritX is offline
Een selectie van foto's genomen tijdens een atletiek-wedstrijd voor gehandicapten. De foto's zijn genomen met een eenvoudige digitale camera (Sony U20) zonder overige instellingen.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2003, 19:03
funest
funest is offline
mja het gehandicapte straalt er niet zo van af...ik neem aan dat het geestelijk gehandicapten zijn?
en de beelden zijn in mijn ogen totaal niet intresant. leuke registratie van zo'n dagje, voor jezelf dan, maar totaal niet boeind voor buitenstanders
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 19:05
SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
AM schreef op 21-06-2003 @ 20:03:
mja het gehandicapte straalt er niet zo van af...ik neem aan dat het geestelijk gehandicapten zijn?
en de beelden zijn in mijn ogen totaal niet intresant. leuke registratie van zo'n dagje, voor jezelf dan, maar totaal niet boeind voor buitenstanders
Jep, geestelijk gehandicapten. De foto's zijn inderdaad gemaakt om de avond te registreren, voor mezelf heb ik ze niet gemaakt, buiten het uitproberen van mijn camera....
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 19:11
mR
mR is offline
De 2de vind ik wel goed vastgelegd, had alleen iets scherper en wat meer op de springer gericht mogen zijn.

De rest niet spectaculair ofzo.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 15:10
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
AM schreef op 21-06-2003 @ 20:03:
ja.. euh je kunt wel leuk zien dat er actie is enzo, maar als het bedoeld is om te laten zien wat gehandicapten kunnen is de opzet mislukt. Te globale plaatjes.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 20:10
Goede Fee
Goede Fee is offline
En toch vind ik dat de eerste drie foto's wel wat hebben!
Je ziet gewoon de beweging en de inzet waarmee die mensen aan het sporten zijn. Die beweging is in 1 t/m 3 ook heel goed vastgelegd, vind ik dan

Laatste twee doen me minder omdat daar weinig actie in zit en het voor mij gewone 'kiekjes' van een sportdag zijn.
Reageren

Regels voor berichten