Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2003, 12:12
beckham1990
beckham1990 is offline
hallo
ik heb kleine witte littekentjes boven op men billen, niet veel en het valt ook niet op, maar is dat striae; dacht dat dat duidelijk paars was en veel opvallender van mij zie je het haast niet, en ben ook niet echt te dik dat het daardoor komt ,1.69 en 59 kilo
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 12:17
Verwijderd
Kep geen id hoe da heet, maar miss komt het doordat je te snel gegroeid bent in een korte tijd, mijn zusje heeft da ook sinds ze flink is aangekomen.
Maar w8 eerst maar ff op andere reacties want ik heb er geen ervaring mee
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 12:24
Verwijderd
't heet striae ('k weet niet of het goed is geschreven) en het komt idd (vaak?) doordat je snel gegroeid bent in een korte tijd. Dit kan aankomen zijn, maar het kan ook gewoon doordat je hard groeit bij je heupen, billen, enz.

striae hoeft helemaal niet paars, dik en opvallend ed te zijn, vaak is het gewoon wat jij beschrijft. Voor zo ver ik weet iig.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 12:24
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
fiieke schreef op 07-07-2003 @ 13:12:
hallo
ik heb kleine witte littekentjes boven op men billen, niet veel en het valt ook niet op, maar is dat striae; dacht dat dat duidelijk paars was en veel opvallender van mij zie je het haast niet, en ben ook niet echt te dik dat het daardoor komt ,1.69 en 59 kilo
Striae hoeft er niet altijd rood uit te zien hoor, vaak is het in het begin rood en wordt het later wit, ik heb dat op mn bovenbenen en borsten en nu zijn het ook witte streepjes die wel een beetje op littekens lijken. Je hoeft niet dik te zijn om last te hebben van striae hoor, het komt gewoon doordat je in een keer snel gegroeid bent en dan is je huid als het ware een beetje uitgerekt omdat ie het niet kan bijhouden.
Oud 07-07-2003, 12:28
Brown eye
Brown eye is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 07-07-2003 @ 13:24:
't heet striae ('k weet niet of het goed is geschreven) en het komt idd (vaak?) doordat je snel gegroeid bent in een korte tijd. Dit kan aankomen zijn, maar het kan ook gewoon doordat je hard groeit bij je heupen, billen, enz.

striae hoeft helemaal niet paars, dik en opvallend ed te zijn, vaak is het gewoon wat jij beschrijft. Voor zo ver ik weet iig.
Daar sluit ik me bij aan! Heel veel mensen hebben het, zelfs de dunnere!!
Oud 07-07-2003, 16:12
Verwijderd
Een vriend van me heeft dit, alleen aan de binnenkant van zijn been, een lange 'streep' van lichtkleurde huid, bij hem zijn het stretchmarks (en het voelt zooo zacht en glad echt vaag) maar goed bij hem komt het dus omdat hij echt boomstammen van bovenbenen heeft, en hij is verder maar 1.69 o.i.d en weegt 180 pond. Dus z'n huid groeide niet snel genoeg mee
Maar als het niet opval tmaak je er niet druk over joh.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten