![]() |
||
Citaat:
Zoals al werd gezegd is een vagina zelfreinigend, dus speciale zeep is daar helemaal niet nodig. Ik zie er dan ook geen voordelen aan. Maar het is in ieder geval wel minder slecht dan gewone zeep natuurlijk. |
![]() |
|
ja ikke, geen zeep maar een creme die je afweersysteem een beetje helpt, noodzakelijk ivm chronische blaastontsteking... De naam is: Bioclin Mult-Gyn
Werkt goed Ohja, dit is dus niet tegen geurtjes, mijn vriendje houd ook niet zo van dit spul, hij wil niet dat ik het voor de sex smeer... Er zijn ook zeepjes zoals Vaginae (oid) enzo te koop bij de trekpleister (hebben ze ook in eigenmerk vorm), v&d, etos, enz. werkt ookwel, geurloos dus zal misschien werken tegen vervelende geurtjes
Laatst gewijzigd op 10-06-2003 om 08:18. |
![]() |
|
Door die zeep kun j j zuurgraad veranderen in je vagina waardoor dr bacterien kunnen gaan nestelen en je nare schimmels of infecties kan oplopen...
Een vagina reinigt zich goed uit zichzelf... Maar de buitenkant zegmaar.. die kun j wel wassen met die speciale zeep of welke zeep dan ook.. zolang t maar niet prikt enzow...
|
En toch is t beter om t niet de gebruiken...
Tegen sprema enzow is de vagina wel bestand.. toen ze vroeger die troepjes nog niet hadden ging alles ook goed....
|
![]() |
Katoenen onderBROEKEN, dus geen stringetjes. Die zitten te strak, dat irriteert.
Geen wasverzachter gebruiken, en vooral geen inlegkruisjes, en ook geen geparfumeerd wc papier. Geen synthetische lange broek, dan gaat het aksnog broeien, of panty's. Draag dan maar van die hold up kousen. ( panty is sowieso geen porem) Haartjes korthouden, niet scheren, dat irriteert. Wassen met water, twee keer per dag, en in ieder geval voor en na de sex. HIJ DUS OOK! Die vaginale zeep is wel minder slecht dan gewone zeep, maar water en zorgen dat het niet gaat irriteren of broeien is toch echt beter.
|
Ik gebruik lactacyd femina wasemulsie. Gebruik het meestal als ik ongesteld ben, seksueel contact heb gehad of last heb van mn vagina (jeuk of irriterend gevoel ofzo). Voel me dan wle schoner dan alleen met water. M
Met zeep wastte ik sowieso nooit van onderen,alleen mn venusheuvel ofzo (waar je schaamhaar zit, maar niet waar je schaamlippen zitten). Of t helpt?? Er staat op dat er lichaamseigen melkzuur enzo inzit en het is ongeparfumeerd dus echt kwaad zal t wel niet kunnen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Candida ? Jessy | 21 | 18-11-2006 23:06 |