![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en sex hebben natuurlijk! maar ik wil eigenlijk ook gewoon vnalles nbtje doen, dat lijkt me zo raar bewegen met zo'n ding tss je benen.
|
Verwijderd
|
Met alle meiden in de buurt openlijk gaan praten en een beetje de vrouwen proberen te snappen.
Ja dat ongesteld ook ja... heb je er meer respect voor ![]() Ja een meid kan sex zeg maar goed nadoen dus ik zou er de hele reutemeteut in gooien bij wijze van spreken ![]() Ja en om iets in je te krjigen als dame zijnde ja, ik zou het wel doen als ik een vrouw was, zou ik eerder als dame ontmaagd zijn dan als jongen ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik zou een penis in me willen voelen, klaar willen komen...heel eventjes ongesteld zij, voor het gevoel alleen. En gewoon lekker naar mezelf kijken in de spiegel, naar die leegte tussen mijn benen en aan mijn borsten zitten.
Maarja, weinig kans dat ik dit ooit zal meemaken.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
We beginnen op dag 1 met de eerste dag van de menstruatie. Buikkrampen, migraine, hoofdpijn en misselijk, je bloedt als een rund. Maar gelukkig, het is tenminste doorgezet. Zin in sex? Nou eff niet. Na een paar dagen bloed je nog steeds, maar de pijn is weg en het is hooguit lastig. En je hebt weer zin! En wat zegt je vriend: he bah, nee hoor. Zuig me maar even af als je zo wild bent... Okee, dan ga je richting ovulatie. Dat is op dag 14. Dan ben je zo nat dat het er de hele dag uitloopt en alleen al het ruiken van een man, daar word je helemaal week van. Sex sex sex. Je voelt je helemaal top, kunt de wereld aan. Maar ja, dat houdt ook weer op. Je borsten gaan wat gespannen aanvoelen, en het doet zeer als je vriend eraan zit. Juist dan wil hij er zo graag aanzitten, omdat ze zo mooi vol en stevig zijn. Niks ervan, alleen heel zachtjes. Nee, niet knijpen! En dan, dan begint de PMS. Je bent moe, huilerig, koud koud koud, snel geirriteerd en niemand begrijpt je. Je krijgt pukkels! En het zet maar niet door. Vage buikpijn, zeurende rugpijn, neetje hoofdoijn. Geen topdagen. Echt niet. En dan breekt dag 1 weer aan: de volgende ongesteldheid. Tofke,ik vind het heel dapper van je. Maar eigenlijk zou je eens een maandje mee moeten maken dat je condoom is geknapt en het al een dag of drie te lat is. Je bent misselijk, zere borsten, en zo bang om zwanger te zijn...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik wil wel een dagje Brad Pit of Johnny Depp zijn, lekker genieten van m'n prachtige lichaam en de chickies ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
De hele dag aan mezelf zitten... wil nou toch wel eens weten hoe een vrouw een orgasme ervaart. Sex met een kerel hoeft van mij niet zo... Je hebt dan toch sex met een kerel en dat wil ik als man niet, en ook niet als vrouw. Dan maar lesbisch
![]()
|
![]() |
Douchekop uit proberen
![]() kzou niet van men borsten af kunnen blijven ![]() en even zien hoe het is om 13 keer achter elkaar klaar te komen, en hard genomen te worden... ben altijd jaloers op men vriendinnen geweest ![]() En ik zou de 1000 en 1 dingen wel eens mee willen maken waaraan vrouwen denken, als man ben ik veel te simpel en ongevoelig voor detail ![]() en ik zou willen auto rijden, kijken of het klopt dat vrouwen niet kunnen rijden ![]()
Laatst gewijzigd op 20-06-2003 om 17:06. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Situatie..wat zouden jullie doen? J'Landa | 10 | 18-10-2005 11:20 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
jullie mening gevraagd, wat zouden jullie doen? poezewoefke | 2 | 07-05-2004 14:28 | |
Liefde & Relatie |
Wat zouden jullie doen?? Carintjuh | 18 | 22-12-2003 14:45 | |
Liefde & Relatie |
Heren wat zouden jullie doen als je vriendin onverwacht zwanger blijkt te zijn??? Imke_BF | 100 | 22-06-2003 22:42 | |
Liefde & Relatie |
Wat zouden jullie doen als... Missy1234567890 | 6 | 24-09-2002 17:43 | |
Liefde & Relatie |
Wat zouden jullie doen? Examen-boy | 3 | 12-07-2002 09:56 |