Ik vroeg mij af omdat ik over 2 jaar ga studeren waar het beste studieklimaat 'heerst'. Is dit per plaats afhankelijk, per studie? Of is het toch allemaal wat je er zelf van maakt?
En hoeveel tijd besteden jullie aan 'huiswerk' op uni?
en 'huiswerk' is mij lezen lezen lezen lezen en nog eens lezen en dan nog wat voor werkgroepen voorbereiden en ik geen idee hoeveel tijd ik daaraan kwijt ben. veel te weinig
Dude, ga je een Uni kiezen vanwege het goede studieklimaat??
Je kiest een Universiteit toch omdat de stad je aanspreekt en omdat het er gezellig is?
Als je serieus wilt studeren kan dat op elke uni erg goed denk ik, hangt er gewoon van af met wat voor mensen je omgaat/ wilt gaan.
Wat jou (qua universiteit) aanspreekt ligt aan jezelf.
En je huiswerk bepaal je zelf. Ik heb per week zo'n 250 blz in het Engels te lezen maar of ik dat lees is aan mij. Ik kan ook gewoon de samenvatting leren of de sheets die bij de colleges worden gebruikt. Verder verschilt het ook nog eens per studie.
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor