Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ging speciaal voor Sugarcult toen tijdens Reel Big Fish, en het is me bevallen ![]() Trouwens Gob komt als preband bij Sugarcult en die is ook goed! ![]() Meeten? ![]()
|
Als je me ziet, zeg dan even hoi ofzow
![]() That would be nice ![]() Ik ben dat linker geval op deze foto ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik kende Gob nog niet, en ik heb er wat van gedownload en ik vond het meteen super ![]() Dus, no fears, Sugarcult is happy ![]()
||
Citaat:
En nou komt Span in de plaats van gob... noujah... het zal allemaal wel. ik zie wel als je iemand heel chagrijnig ziet kijken (klein meisje met bril) dan ben ik het ![]()
|
WOOHOO! Het was gaaaf
![]() Sugarcult was weer eens geweldig ![]() Er was maar 1 voorband, Motion City Soundtrack, die vond ik persoonlijk wel aardig, maar niet geweldig (ik ben toch meer van de wat "rustigere" punk, a la sugarcult, nerf herder ![]() Ik had weer eens oogcontact met Tim. ![]() ![]() Ben is uit de band, de drummer ![]() Enne, die basgitarist was gewoon Airin, alleen met heel erg geknipt haar ![]() Trouwens, er waren wel veel 'tmf-sletten' om het maar plat uit te drukken. De gemiddelde leeftijd was echt 13 jaar ofzo ![]() Vorige keer met Reel Big Fish was het veel ouder publiek, en kwamen ook alle bandmembers de garderobe in, en daar heb ik toen nog uren mee zitten kletsen. In de melkweg werden Marko en Tim een beetje belaagd door fans ![]() Naja, zo als je al kon lezen had ik een geweldige tijd ![]()
||
Ik vond Motion City Soundtrack eigenlijk een beetje eentonig.. Maar opzich wel okee..
En Sugarcult vond ik ook wel okee, maar af en toe ook een beetje eentonig, ik heb wel betere concerten meegemaakt.. En ze hebben GEEN TOEGIFT gespeelt! Dat is voor mij de eerste keer bij een concert, dat de band geen toegift speelt.. ![]() ![]() ![]() Citaat:
Maar ik heb evengoed een leuke avond gehad.. ![]() En trouwens, ik heb je niet gezien (x-spekkie-x), dus ik kon niet zwaaien...
||
Citaat:
![]() De band ging weg na het nummer 'Pretty Girl' en toen bleef alleen de zanger (Tim) staan, die ging zijn eigen nummer doen. Het verborgen nummer op de originele cd. Daar heeft ie iets van de helft van gespeeld ofzo, en toen kwam de rest van de band weer op! Wiehoo, 'Bouncing off the walls' speelden ze toen, dat was hun toegift! ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
jij was cool tijdens het concert ![]() (altijd meegaan met haar naar een concert, ze vindt altijd veel geld ![]() En ja, het was écht jong publiek! *wil nog steeds Gob zien* ![]()
|
ik vond motion city soundtrack leuker dan sugarcult...
we zijn dan ook vroeg weggegaan achja.... ik verwachtte gewon mijn bandje... ![]() ik ben er trouwens wel weer overheen hoor. Ze komen vast nog wel eens. ihihi en dan sta ik vooraan mee te zingen en gek te doen! ![]()
|
![]() |
|
|