Advertentie | |
|
![]() |
|
Tis "red het carnavalfestival", of je wilt de ouderwetse vorm gebruiken voor de gebiedende wijs meervoud, redt dus, maar das niet meer in gebruik. Iig niet door scholieren van rond de zeventien.
![]() *kent heel dat carnavalfestival niet, is maar één keer in de Efteling geweest, maar had gewoon zin om te mierenneuken* ![]() ![]() edit: typo
|
Aah nee niet slopen, sloop dan al die overbodige friet- en viskramen waar toch niemand iets koopt vanwege de afzettersprijzen, ziet er ook meteen een stuk mooier uit. Het carnaval doet toch niemand kwaad
![]() ![]()
|
Staat tegenover Monsieur Canibal (ook al zo briljant, dat liedje) en naast de Vogelrock.
carnavalfestival is de beste attractie van de Efteling!!! Op de rode schoentjes na dan, maar das jeugdsentiment.... Dan gingen de stoere mensen in Vogelrock, en wij in dat vrolijke ding waar je de hele dag het wijsje van in je hoofd hebt... Das toch veel leuker!!! (het wijsje heb ik nu trouwens weer in mn hoofd)
||
Citaat:
En dat carnaval festival moet blijven, want het je wordt er echt supervrolijk en hyper van ![]()
|
Ik ben geloof ik al een jaar daartegen in actie, maar ik geloof dat het weinig helpt
![]() Eftelingfestival is gewoon een deel van mijn jeugd (ik heb het ook als beltoon op mn mobiel ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik noemde het altijd de rode neuzen
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Is het niet één van de doelen van een pretpark om mensen te vermaken!? Dat doen ze toch met het carnavalfestival? Grr... het enige dat ik kan bedenken dat negatief is aan deze attractie is het liedje dat eeuwig in je hoofd blijft zitten ![]()
|
Ze mogen het van mij afbreken... zolang er maar een nieuwe voor in de plaats komt... Met hetzelfde blije deuntje ...
|
|