Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar ik weet niet, om school kan ik niet flippen. ik ben denk ik te lui/lax om sowieso om iets te kunnen flippen |
![]() |
|
En niet te vergeten altijd nog even een lekkere mail naar de school sturen waarop je ze eens flink met de neus op de feiten drukt. <-- Dat was dan ook meteen mijn "lievelingsvak" en niet voor niets leverde onze PimpDude86 in de 2e fase topprestaties tijdens het BETOGEN voor Nederlands
![]() wacht...dit ging over wiskunde... ![]() he bah kunnen we weer gaan rellen?
|
laats had ik ook een keer dat ik echt een stresssitusatie had want ik had kei veel huiswerk ik had 2 so's en een repetitie en ik moest het allemaal leren......
ik raak dan meestal ff in paniek dan drink ik wat dan blijf ik rustig en probeer het zo snel mogelijk te doen
||
Citaat:
jeetje wat weet jij toch veel ochja en de rest die nog wat te zgegen had wat niet ontopic was: jullie hebben ook allemaal helemaal gelijk
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
E. Ik stop er toch al mee. :/
Neej, ik stress in ieder geval nooit voor een tentamen/toets/iets in die trant, ik lees het meestal nog even door, als ik echt weinig tijd heb, anders maak ik mezelf toch maar gek met wat ik nog niet weet. Als ik, zoals jij zegt, nog een paar dagen heb, maak ik me helemaal niet druk; je hebt dan toch nog genoeg de tijd om te leren? Trouwens, voor wiskunde maak ik me juist helemaal niet druk.. Hoe veel ik ook leer, ik kom toch nooit boven de 6 uit.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ALs ik supergestresst ben ga ik altijd ff kei hard staan janken, dat lucht altijd op. Maar in jou geval, ik zou me niet zo druk maken om een zesje voor wiskunde, al sta ik een acht op mijn eindlijst
![]() Neej ff normaal, gewoon ff iets doen waarmee je je kan uitleven en daarna aan het werk ![]() |
![]() |
|
A) en vooral veel huilen.
Vandaag gehoord dat mijn treinreis naar Frankrijk niet doorgaat die al een half jaar geplant stond omdat men het weer in hun hoofd haalt om te gaan staken.. en nee NIET in Frankrijk maar in België *is enorm gefrustreerd*
|
Verwijderd
|
C.
Heb ik ook gedaan toen ik centraal examen had vorig jaar. Ik kon kiezen tussen binnen een superkorte tijd vanalles gaan lezen, of alles een beetje leren, of het helemaal niet leren. Ik heb voor het laatste gekozen. Dan hoef je ook niet bang te zijn dat je geen superhoog cijfer zal halen ofzo, nee, je bent dan blij met elke voldoende ![]() Dat doe ik trouwens heel vaak: van het ergste uitgaan, dan kan het alleen maar meevallen. |
![]() |
|
|