Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2003, 14:54
ne onozele zot
ne onozele zot is offline
hoe krijgen jullie iemand erg geil zonder dat het eigenlijk echt opvalt dat je iets wilt? en dat ze het eigenlijk niet doorhebben wat je aan het doen bent.
Oud 07-06-2003, 14:58
italianboy
italianboy is offline
dit lijkt me een klus voor een goochelaar
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 15:00
Günther
Günther is offline
gewoon subtiele lichaams taal, dingen die in t dagelijks leven heel normaal zijn net heel iets overdrijven, maar zo dat het opzich ook normaal opgevat zou kunnen worden...
Oud 07-06-2003, 15:12
AtHell
AtHell is offline
Heel on opvallend iemand vol chocolade proppen, daarna aangeschoten voeren en dan een joint roken.
Oud 07-06-2003, 15:18
Verwijderd
dronken voeren... of telkens met je hand door je haren gaan... ook erg sexy... je lippen aflikken... heel breed gaan lopen... heel langzaam een sigaret oproken...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 15:25
ne onozele zot
ne onozele zot is offline
Citaat:
AtHell schreef op 07-06-2003 @ 16:12:
Heel on opvallend iemand vol chocolade proppen, daarna aangeschoten voeren en dan een joint roken.
amai wat moet jij veel succes hebben bij de categorie 120-180kg
Oud 07-06-2003, 15:51
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
ne onozele zot schreef op 07-06-2003 @ 16:25:
amai wat moet jij veel succes hebben bij de categorie 120-180kg
en wat moet jij veel succes hebben,met een mentaliteit van iemand van 10 jaar.
Oud 07-06-2003, 16:04
Winner
Winner is offline
Citaat:
Ik vraag me af of dit wel onder 'subtiel' valt maar goed. Wat mij te binnen schiet: sla haar met een pan op de kop en neuk haar terwijl ze in coma ligt. Werkt altijd .
Oud 07-06-2003, 17:20
Xanatos
Xanatos is offline
subtiel!

maar goed, je hebt van die dingen die in principe een vrouw een sexuele tinteling geven...

zo kan je:
onopgemerkt (alsof je het uit verveling doet) met het topje van je vinger over haar benen gaan en weer terug, heel ligtjes

of als zij staat, ên dan ga je met jouw bekken tegen haar achterkant NET voordat je haar ontarmt

maar goed, die 2e doe ik altijd onbewust en dan word je boos met de mededeling : JE DEED HET WEER !%@#&@ *smak smak!*
Oud 07-06-2003, 20:07
pure_evil
pure_evil is offline
Citaat:
bertbart schreef op 07-06-2003 @ 16:18:
dronken voeren... of telkens met je hand door je haren gaan... ook erg sexy... je lippen aflikken... heel breed gaan lopen ... heel langzaam een sigaret oproken...
*schaterlacht* dát is pas lachwekkend
Oud 07-06-2003, 20:28
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
heel lang doordringend aankijken
Oud 07-06-2003, 23:05
Xanatos
Xanatos is offline
Citaat:
missNMGN schreef op 07-06-2003 @ 21:28:
heel lang doordringend aankijken

zoiets ?
Oud 07-06-2003, 23:13
yliek
yliek is offline
tijdens een gesprek, diegene 'aaien'..over knie wrijven over hand wrijven of in iemands zij,en aankijken!ligt aan de situatie...
Oud 07-06-2003, 23:42
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
Xanatos schreef op 08-06-2003 @ 00:05:
[afbeelding]

zoiets ?

jaaah man, kei sexy/ geil
whuahahha
rofl
Oud 08-06-2003, 12:16
sas_andrea
sas_andrea is offline
ik kan mn vriend altijd wel "ongemerkt" geil maken door dicht tegen m aan te kruipen en te zorgen dat ik een beetje inkijk heb. ook door zachtjes hem te aaien en m lief af en toe een kusje te geven. etc.... er zijn zoveel dingen die je kunt doen.
Oud 08-06-2003, 12:18
poesiefox
poesiefox is offline
De topicstarter bedoelt volgens mij een onbekende, dus die wil en versiertruc.

"Ik wil met je vrijen" is verre van subtiel maar wel duidelijk.
Oud 08-06-2003, 12:46
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 08-06-2003 @ 13:18:
"Ik wil met je vrijen" is verre van subtiel maar wel duidelijk.
Het is wel duidelijk, maar ik zou zelf waarschijnlijjk "Zou je het fijn vinden om met me te vrijen?" gebruiken omdat dat naar mijn idee minder bedreigend overkomt. Zoals jij het formuleert lijkt het meer alsof je iemand anders je eigen wil probeert op te leggen, terwijl de door mij gebruikte uitdrukking meer gericht is op wat de ander (wel of niet) wil.
Oud 08-06-2003, 12:54
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Laïs schreef op 07-06-2003 @ 16:51:
en wat moet jij veel succes hebben,met een mentaliteit van iemand van 10 jaar.
(k)

Citaat:
Winner schreef op 07-06-2003 @ 17:04:
Wat mij te binnen schiet: sla haar met een pan op de kop en neuk haar terwijl ze in coma ligt. Werkt altijd .
Subtiel
Oud 08-06-2003, 13:53
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Winner schreef op 07-06-2003 @ 17:04:
Ik vraag me af of dit wel onder 'subtiel' valt maar goed. Wat mij te binnen schiet: sla haar met een pan op de kop en neuk haar terwijl ze in coma ligt. Werkt altijd .
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 14:37
Gwinnie
Gwinnie is offline
nonchalant over binnenkant bovenbeen (heet dat dij?) kriebelen, door haar haar of jouw haar kriebelen. tja..w eet ik veel.. doe wat je ingeving is..

*is moe*
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 14:51
Verwijderd
the keyword is GHB en alcohol

Ze is eventjes geil en daarna merkt ze niets meer dus kun je je gang gaan

Iedereen die dit serieus neemt, knijp ik in zijn/haar neus
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 15:17
DemonBride
DemonBride is offline
Hmmmmmm, hem zachtjes strelen en kussen, af en toe in z'n oorlelletje bijten/sabbelen..... Works for me!!!!!
Xxx
Oud 08-06-2003, 15:19
LM
LM is offline
Citaat:
Oud 08-06-2003, 15:58
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 08-06-2003 @ 13:46:
Het is wel duidelijk, maar ik zou zelf waarschijnlijjk "Zou je het fijn vinden om met me te vrijen?" gebruiken omdat dat naar mijn idee minder bedreigend overkomt. Zoals jij het formuleert lijkt het meer alsof je iemand anders je eigen wil probeert op te leggen, terwijl de door mij gebruikte uitdrukking meer gericht is op wat de ander (wel of niet) wil.

Het was een grapje, Math. In de wat grovere variant is hij wel eens op mij gebruikt, en ik kan je zeggen, hij werkt niet. Ook niet in de zou je wel eens variant.

Maar duidelijk is het, natuurlijk. En als we een ding nodig hebben in het spel tussen de seksen is dat het wel.
Oud 08-06-2003, 17:16
Rugbuksnuffer
Rugbuksnuffer is offline
Hangt wel erg af van wie je wilt opgeilen. Een totaal onbekend iemand die je in de kroeg ziet is toch even wat anders dan je vriend of vriendin.
Je zult er eerst achter moeten komen of iemand wel ontvankelijk is voor jouw geile bui. Zo niet dan zou ik de hand maar aan mezelf slaan.
Oud 08-06-2003, 18:49
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 08-06-2003 @ 16:58:
Het was een grapje, Math.
Dat was (althans voor mij) niet echt duidelijk
*maar goed, laat verder maar zitten*

Citaat:
In de wat grovere variant is hij wel eens op mij gebruikt, en ik kan je zeggen, hij werkt niet. Ook niet in de zou je wel eens variant.
Ik geef mijn variant desondanks een grotere kans van slagen. Als het niet werkt kan ik in ieder geval zeggen dat ik het tenminste geprobeerd heb.

Citaat:
Maar duidelijk is het, natuurlijk. En als we een ding nodig hebben in het spel tussen de seksen is dat het wel.
Wat dat betreft zijn we het goed met elkaar eens.
Oud 08-06-2003, 19:29
Multilot
Multilot is offline
erachter gaan dansen (mits je in die dituatie bent natuurlijk, op straat kan het redelijk dom overkomen...) en dan de hand op de buik leggen...
Als iemand bij mij dat doet, is het hem (meestal) direct gelukt...
Oud 09-06-2003, 11:26
Verwijderd
Arm om diegene heen doen, zachtjes bovenarm aaien, bij meisjes desnoods 'per ongeluk' een kwart van een seconde met 1 vingertop haar borst aanraken maar dan moet het wel echt per ongeluk lijken... naast iemand gaan staan, dicht ernaast... zachtjes even in de nek blazen... hand op bovenbeen, langs binnenkant strelen... je ogen een héél klein beetje dichtknijpen... je hoofd iets vooroverbuigen maar je ogen toch naar voren richten (dit niet overdrijven trouwens), in een sexy houding gaan staan, een lok haar voor je gezicht laten vallen, die wegvegen op zo'n manier dat-ie meteen weer terugvalt... daar worden mensen nog niet supergeil van, maar je bent wel meteen erg sexy en spannend
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 13:10
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Multilot schreef op 08-06-2003 @ 20:29:
erachter gaan dansen (mits je in die dituatie bent natuurlijk, op straat kan het redelijk dom overkomen...) en dan de hand op de buik leggen...
Als iemand bij mij dat doet, is het hem (meestal) direct gelukt...
you ho! ... kiddin'
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 18:08
Party_Bunny
Party_Bunny is offline
Hee, een mede-Jackass-fan!

Nou, ik geloof dat het bij mij altijd wel duidelijk is wat ik wil. Als ik bij m'n vriend ben en ik heb een kort rokje aan, dan leg ik mijn been over het zijne of zo.. Gisteren heb ik gezegd dat je precies kon zien waar m'n bikini heeft gezeten: huppa, truitje omhoog en daarna doen alsof er niks aan de hand was. Of ik knijp even in zijn ballen of zo. Maar dat zijn meer spanning-opwekkende dingen.
Echt supergeil worden we gewoon als we een beetje bezig zijn, als we elkaar strelen etc. En ik word wel eens opgewonden van zijn massages. Dan begint 'ie bij m'n rug en dan steeds meer naar voren... Je kent 't wel

Oh, en als je vreemden bedoelt: daar ben ik niet zo goed in. Ik ben een beetje verlegen wat dat betreft..

Laatst gewijzigd op 09-06-2003 om 18:11.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 19:07
sinsere
sinsere is offline
Citaat:
Party_Bunny schreef op 09-06-2003 @ 19:08:

En ik word wel eens opgewonden van zijn massages. Dan begint 'ie bij m'n rug en dan steeds meer naar voren... Je kent 't wel

Oh, en als je vreemden bedoelt: daar ben ik niet zo goed in. Ik ben een beetje verlegen wat dat betreft..
Hier sluit ik me bij aan
Massages zijn echt zoo lekker. En ik ben wat dat betreft ook verlegen, een vreemde ga ik niet snel opgeilen.
Voor mijn vriend heb ik wel n aantal trucjes, haha .. maar die heeft hij net zo goed als ik om mij weer gek te krijgen.
Oud 09-06-2003, 19:14
Maurice
Maurice is offline
doe je broek uit.
Oud 09-06-2003, 19:18
sinsere
sinsere is offline
Citaat:
morris schreef op 09-06-2003 @ 20:14:
doe je broek uit.
dat heet niet subtiel?
Oud 19-06-2003, 10:05
droppie
droppie is offline
Citaat:
Xanatos schreef op 07-06-2003 @ 18:20:

of als zij staat, ên dan ga je met jouw bekken tegen haar achterkant NET voordat je haar ontarmt

maar goed, die 2e doe ik altijd onbewust en dan word je boos met de mededeling : JE DEED HET WEER !%@#&@ *smak smak!*
boos?! word ik dan boos?! hmm....van mijn part mag je het zo vaak doen als je wilt!!! boos word ik echt niet hoor
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 10:53
Gaz
Gaz is offline
Heel diep in de ogen kijken.
Als je dat subtiel genoeg doet werkt het altijd, bij bekenden én bij vreemden
Oud 19-06-2003, 13:49
Soullar
Soullar is offline
*- Kortere periodes van iemand langer aankijken dan normaal is...
*- Praten en dan vragen stellen met iets van dat er spanning hangt, en er lekker omheen draaien dan.
*- Als je samen bent een filmpje kijken en dan vragen of ze tegen je aan komt liggen op de bank.
*- Heel subtiel je chocolade ijs eten, laat je tong een beetje zien, en wat je ermee kan.
*- En idd wat heel belangrijk is is de houding, speel ermee tot je er een hebt gekregen waarbij jij je sexy voelt en je bijna zeker weet dat de ander dat ook wel moet merken.
*- Sensueel bewegen, annex lopen.
*- Juiste muziek ook draaien

Waar dit op neer komt is dus een omgeving creeeren waarbij hij/zij zich op hun gemak voelen, en waarbij jij bijna alle controle hebt op de omgeving. Zoals Thuis
Oud 19-06-2003, 16:51
annabegins
annabegins is offline
een hand op mijn heupen doet vaak al goed (maar dan niet van een of andere dronken aanhakelijke gast)
Oud 19-06-2003, 18:19
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Ik krijg volgend jaar sportmassage op school. Dat zal het wel leuk gaan doen

Psst, ik zoek nog oefenpersonen!
Oud 19-06-2003, 18:47
Trinity
Trinity is offline
spaanse vlieg

nog nooit gefaald
Oud 20-06-2003, 15:01
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Trinity schreef op 19-06-2003 @ 19:47:
spaanse vlieg

nog nooit gefaald
ervaring mee dan?
Oud 20-06-2003, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Party_Bunny schreef op 09-06-2003 @ 19:08:
Hee, een mede-Jackass-fan!

Of ik knijp even in zijn ballen of zo.
je knijpt even in zijn ballen?!?!?!

heeeeeeeerlijk haha
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 16:31
Drommelsch
Drommelsch is offline
nice shoes, wanna fuck ?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 16:45
Francesco
Francesco is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 19-06-2003 @ 19:19:
Ik krijg volgend jaar sportmassage op school. Dat zal het wel leuk gaan doen

Psst, ik zoek nog oefenpersonen!
Sportmassage werkt over het algemeen niet echt erotiserend of ontspannend, je kunt dan beter shiatsu of holistische massage gebruiken.

Ik geef zelf een massage-cursus en als je drie keer per dag à twee uur met massage bezig bent gaat het soms best vervelen.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 18:50
LaDonna
LaDonna is offline
Bonjour!

Jezus, het is wel moeilijk om deze vraag te beantwoorden. Ik weet wel een paar dingen die ik doe als ik geil ben, zodat ik mijn vriend vanzelf ook geil krijg, maarja, of dat subtiel is?

Nouja, stel ik heb ontzettende zin, ik zorg in ieder geval dat we allebei staan. Vervolgens geef ik hem een omhelsing en houd ik hem zo strak tegen me aan dat hij wel moet voelen dat ik hem wil. Met mijn handen ga ik onder zijn shirt en ik streel hem over zijn rug. Vervolgens leg ik mijn mond in de zijkant van zijn hals en adem ik daar wat zwaarder dan normaal. Dan zoen ik zijn nek en blaas/hijg (zachtjes dan) ik in zijn oor.. Nou, meestal heeft hij de hint dan al begrepen.

Maar echt subtiel. Tja, als ik bijvoorbeeld flirt dan duw ik heel bewust mijn borsten een beetje naar voren en zorg ik voor inkijk. Ik ben ook constant naar diegene aan het kijken, aan 1 stuk door. Zodat hij steeds terugkijkt om te zien of ik nog kijk. En als hij onzeker weg kijkt ga ik een beetje uitdagend staan grijnzen, waarna hij ook zn grijns niet in kan houden. En tja, als we dan eenmaal bij elkaar staan en voor het eerst praten leg ik mijn handen vaak op zijn heupen en duw ik ze een stukje naar me toe. Af en toe lik ik zo quasi nonchalant mijn lippen en ik zet extra grote ogen op. Dus eigenlijk geef ik hem zo'n "innocent-look", terwijl ik met mijn lichaam (d.m.v.) strelen aangeef dat ik helemaal niet zo onschuldig ben..

Ok, genoeg bullshit.
X
Donna
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 12:23
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Poser4life schreef op 20-06-2003 @ 17:21:
je knijpt even in zijn ballen?!?!?!

heeeeeeeerlijk haha
Ik zeg ook niet 'jouw ballen'! Mijn vriend vindt dat lekker.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten