![]() |
|
subtiel!
![]() maar goed, je hebt van die dingen die in principe een vrouw een sexuele tinteling geven... zo kan je: onopgemerkt (alsof je het uit verveling doet) met het topje van je vinger over haar benen gaan en weer terug, heel ligtjes of als zij staat, ên dan ga je met jouw bekken tegen haar achterkant NET voordat je haar ontarmt maar goed, die 2e doe ik altijd onbewust en dan word je boos met de mededeling : JE DEED HET WEER !%@#&@ *smak smak!*
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() jaaah man, kei sexy/ geil whuahahha ![]() rofl
|
ik kan mn vriend altijd wel "ongemerkt" geil maken door dicht tegen m aan te kruipen en te zorgen dat ik een beetje inkijk heb. ook door zachtjes hem te aaien en m lief af en toe een kusje te geven. etc.... er zijn zoveel dingen die je kunt doen.
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Het was een grapje, Math. In de wat grovere variant is hij wel eens op mij gebruikt, en ik kan je zeggen, hij werkt niet. Ook niet in de zou je wel eens variant. Maar duidelijk is het, natuurlijk. En als we een ding nodig hebben in het spel tussen de seksen is dat het wel.
|
Hangt wel erg af van wie je wilt opgeilen. Een totaal onbekend iemand die je in de kroeg ziet is toch even wat anders dan je vriend of vriendin.
Je zult er eerst achter moeten komen of iemand wel ontvankelijk is voor jouw geile bui. Zo niet dan zou ik de hand maar aan mezelf slaan.
||||
Citaat:
*maar goed, laat verder maar zitten* Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Arm om diegene heen doen, zachtjes bovenarm aaien, bij meisjes desnoods 'per ongeluk' een kwart van een seconde met 1 vingertop haar borst aanraken maar dan moet het wel echt per ongeluk lijken... naast iemand gaan staan, dicht ernaast... zachtjes even in de nek blazen... hand op bovenbeen, langs binnenkant strelen... je ogen een héél klein beetje dichtknijpen... je hoofd iets vooroverbuigen maar je ogen toch naar voren richten (dit niet overdrijven trouwens), in een sexy houding gaan staan, een lok haar voor je gezicht laten vallen, die wegvegen op zo'n manier dat-ie meteen weer terugvalt... daar worden mensen nog niet supergeil van, maar je bent wel meteen erg sexy en spannend
![]() |
![]() |
|
Hee, een mede-Jackass-fan!
![]() Nou, ik geloof dat het bij mij altijd wel duidelijk is wat ik wil. Als ik bij m'n vriend ben en ik heb een kort rokje aan, dan leg ik mijn been over het zijne of zo.. Gisteren heb ik gezegd dat je precies kon zien waar m'n bikini heeft gezeten: huppa, truitje omhoog en daarna doen alsof er niks aan de hand was. ![]() Echt supergeil worden we gewoon als we een beetje bezig zijn, als we elkaar strelen etc. En ik word wel eens opgewonden van zijn massages. Dan begint 'ie bij m'n rug en dan steeds meer naar voren... Je kent 't wel ![]() Oh, en als je vreemden bedoelt: daar ben ik niet zo goed in. Ik ben een beetje verlegen wat dat betreft..
Laatst gewijzigd op 09-06-2003 om 18:11. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Massages zijn echt zoo lekker. En ik ben wat dat betreft ook verlegen, een vreemde ga ik niet snel opgeilen. Voor mijn vriend heb ik wel n aantal trucjes, haha .. maar die heeft hij net zo goed als ik om mij weer gek te krijgen.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
*- Kortere periodes van iemand langer aankijken dan normaal is...
*- Praten en dan vragen stellen met iets van dat er spanning hangt, en er lekker omheen draaien dan. *- Als je samen bent een filmpje kijken en dan vragen of ze tegen je aan komt liggen op de bank. *- Heel subtiel je chocolade ijs eten, laat je tong een beetje zien, en wat je ermee kan. *- En idd wat heel belangrijk is is de houding, speel ermee tot je er een hebt gekregen waarbij jij je sexy voelt en je bijna zeker weet dat de ander dat ook wel moet merken. *- Sensueel bewegen, annex lopen. *- Juiste muziek ook draaien Waar dit op neer komt is dus een omgeving creeeren waarbij hij/zij zich op hun gemak voelen, en waarbij jij bijna alle controle hebt op de omgeving. Zoals Thuis ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik geef zelf een massage-cursus en als je drie keer per dag à twee uur met massage bezig bent gaat het soms best vervelen. ![]() |
![]() |
|
Bonjour!
Jezus, het is wel moeilijk om deze vraag te beantwoorden. Ik weet wel een paar dingen die ik doe als ik geil ben, zodat ik mijn vriend vanzelf ook geil krijg, maarja, of dat subtiel is? Nouja, stel ik heb ontzettende zin, ik zorg in ieder geval dat we allebei staan. Vervolgens geef ik hem een omhelsing en houd ik hem zo strak tegen me aan dat hij wel moet voelen dat ik hem wil. Met mijn handen ga ik onder zijn shirt en ik streel hem over zijn rug. Vervolgens leg ik mijn mond in de zijkant van zijn hals en adem ik daar wat zwaarder dan normaal. Dan zoen ik zijn nek en blaas/hijg (zachtjes dan) ik in zijn oor.. Nou, meestal heeft hij de hint dan al begrepen. Maar echt subtiel. Tja, als ik bijvoorbeeld flirt dan duw ik heel bewust mijn borsten een beetje naar voren en zorg ik voor inkijk. Ik ben ook constant naar diegene aan het kijken, aan 1 stuk door. Zodat hij steeds terugkijkt om te zien of ik nog kijk. En als hij onzeker weg kijkt ga ik een beetje uitdagend staan grijnzen, waarna hij ook zn grijns niet in kan houden. En tja, als we dan eenmaal bij elkaar staan en voor het eerst praten leg ik mijn handen vaak op zijn heupen en duw ik ze een stukje naar me toe. Af en toe lik ik zo quasi nonchalant mijn lippen en ik zet extra grote ogen op. Dus eigenlijk geef ik hem zo'n "innocent-look", terwijl ik met mijn lichaam (d.m.v.) strelen aangeef dat ik helemaal niet zo onschuldig ben.. Ok, genoeg bullshit. X Donna |
![]() |
|
|