Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In een samenleving waar meer dan 85% van de bevolking achter de monarchie staat gaan democratie en monarchie heel goed samen.
||
Citaat:
![]() en ik wil nog niet dat hij dood gaat... Ik ben een grote fan van prins Claus ![]()
|
![]() |
Het is toch gewoon een oude man die, net zoals tienduizenden andere zieke mensen, nog zo lang mogelijk van het (schijnbaar voor hém nog draagbare en leuke) leven wil genieten. What's the problem? Claus is niet de enige die dit gebeurt hoor. Mijn opa heeft ook verschillende behandelingen ondergaan om het leven nog wat te rekken. (hij had kanker)
Nogmaals, ik zie het probleem niet. Mollusc
||
![]() |
Citaat:
Het is een mens hoor. Met persoonlijkheid en familie en vrienden en geschiedenis enzo. Beetje aardiger mag wel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk persoonlijk dat de doktoren nog zoveel ingrepen kunnen doen, IMHO is het alleen maar uitstel van executie. Ik verwacht niet dat 'ie 2003 nog gaat zien... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
ik ben zeer anti-monarchistisch maar voor claus heb ik altijd een beetje een zwak gehad, ik vind (zover je kan oordelen natuurlijk) claus zeer ok. Ik ken claus zijn situatie natuurlijk niet goed maar ik gun die man te sterven of verder nog een pijnloos en gelukkig stukje leven te hebben. Net zoals ik voor mijn opa wens dat hij eindelijk mag sterven aangezien het laatste in zijn geval zeer onmogelijk is.
||
Citaat:
En dan moet je even aan die 85% vragen waarom ze voor de monarchie zijn, en wat de voordelen ervan zijn. En dan is het plotseling stil... En, ookal is 85% voor de monarchie, feit blijft dat de monarchie nog steeds een zwaar ondemocratisch instituut is.
||
![]() |
Citaat:
Maar goed, wie ben ik dan weer, volgens jou ben ik toch dom. En hiermee wil ook maar meteen het off-topic gelul weer mee afsluiten.
|
![]() |
Net alsof het Nederlandse volk ervoor sorgt dat Claus word behandeld.
Dat bepaalt ie toch gewoon zelf! Laat hem toch gewoon verder leven! Ik vind Claus nog de sympathiekste van dat hele stel Oranje (volgens mij is de vorige week de laatse afl van Da Ali G show al geweest dus julie zijn rijkelijk te laat hiermee) |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Het argument dat Claus nergens meer toe in staat is slaat natuurlijk als een lul op een drumstel. De man is wel degelijk tot een hoop dingen in staat. Je moet je niet laten leiden door het feit dat hij daar met z'n Parkinson bibberend in de zaal zit, want het is een heel integere, intelligente man die zeker wel een nuttige functie heeft naast Beatrix. Citaat:
En dat je het niet snapt is niet erg, niemand zal je daarmee pesten hoor. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik heb een documantaire over die man gezien. En er zit meer achter die man dan alleen dat trillen. Deze man heeft een humor in huis ( in zijn geval koningshuis ) dat zou je van een man in zo een toestand niet verwachten. Die vent wil gewoon nog door tot het gaatje en daar voorbij. Ze maken al zat gaatjes in hem , dus hij is er al voorbij. als hij vredig wilt sterven dan zal hij wil ja knikken. En voorlopig schudt hij nee.
Met alle respect voor Prins Claus, X-Ray
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik weet niet hoor, maar die zogenaamd eerlijk gekozen presidenten gedragen zich ook niet altijd even netjes, kijk naar Chirac. Die zit toch mooi even in een grote corrupte beerput verstrikt. Nee, geef mij dan maar een koningshuis. Heeft meer stijl, vind ik.
|
dat hij door wilt leven kan ik begrijpen.
Dat er daarvoor ingrepen gedaan moeten worden ook, maar ik snap niet waarom hij voorrang krijgt. Dat vind ik zulke onzin, alsof hij beter is dan andere mensen alsof hijdta meer verdient.
||
![]() |
Citaat:
![]() (dag sluiting)
||
Citaat:
Ik hoop dat ie op een vrijdag de pijp uit gaat... hebben we een lang weekend (maandag is ook goed overigens)..... Ik vraag me af of ik dan ook kan reizen op mijn weekend OV
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|