Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2003, 13:55
LangBaard
LangBaard is offline
ik had een klein vraagje, ik had vrijdag paddo's gegeten, 15 gram half bakkie..nederlandse kaalkopjes
het was me eerste keer, maar was echt helemaal te gek, zoveel dingen gezien, maar me vraag was wat voor paddo's heb je nodig als je echt para wil hallucineren, de paddo's die ik op waren zeker para, maar echt helemaal hallucinineren deed ik niet, wel zat ik natuurlijk hele tijd van hehhhh wattt..maar ligt het aan de hoeveelheid of aan de paddo's zelf, zo ja welke zou ik dan moeten proberen en ik had ook gehoord dat je het 3 maanden ofzo niet kan doen omdat je lichaam anti gif maakt voor de gif van de paddo's?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-06-2003, 14:47
Günther
Günther is offline
gedroogde hawaiaanse (zijn wel illigaal trouwens, maar ze trippen echt dik te bruut)

kben gedroogte hawaiaanse a.s.vrijdag te nemen
Oud 08-06-2003, 14:59
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 16:09
megas
megas is offline
hawaiiaanse doen et nie zo fijn bij mij, kheb liever 3 á 4 gram mexiacaantjes, dan ga ik sowieso vaag.

enneuh, dat antigif? kein ahnung, kweet wel dat je niet chronisch op paddo's kan leven omdat het effect dan idd uitblijft. maar 3 maanden is een beetje overdreven, eerder 3 dagen
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 16:13
BlackMystery
BlackMystery is offline
schotse
goe veel schotse pado's pakke
(of gewoon ook uw pado's laten drogen voor op te eten heb ik gehoord)
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 22:24
Verwijderd
nee je moet minstens een maand wachten voordat je weer gaat trippen van paddo's
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 00:53
Buitengewoon
Buitengewoon is offline
Eehm... Hoe kom je in deze tijd van het jaar aan verse nederlandse kaalkopjes???
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 08:01
Isa
Isa is offline
Als je echt para wilt worden moet je geen paddos eten maar Salcia Divinorum extract roken op kauwen op de bladeren ervan.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 08:18
Günther
Günther is offline
Citaat:
Buitengewoon schreef op 09-06-2003 @ 01:53:
Eehm... Hoe kom je in deze tijd van het jaar aan verse nederlandse kaalkopjes???
gewoon smartshop
Oud 09-06-2003, 08:19
Günther
Günther is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 09-06-2003 @ 09:01:
Als je echt para wilt worden moet je geen paddos eten maar Salcia Divinorum extract roken op kauwen op de bladeren ervan.
heb je een link oid want kben wel nieuwsgierig
Oud 09-06-2003, 13:36
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
black angel schreef op 09-06-2003 @ 09:19:
heb je een link oid want kben wel nieuwsgierig
http://forum.scholieren.com/showthre...ghlight=Salvia

btw je kan na 3 dagen weer trippen. Je lichaam heeft 3 dagen nodig om te herstellen. MAAAAR je hersens hebben langer nodig. Daarom is het wel raadzaam om minimaal 1 maand tussen je trips te houden. In die 4 uur trippen krijgen je hersens zo'n fucking overload aan informatie die heb je niet zo 1,2,3 verwerkt
Oud 09-06-2003, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Drexz schreef op 09-06-2003 @ 14:36:
http://forum.scholieren.com/showthre...ghlight=Salvia

btw je kan na 3 dagen weer trippen. Je lichaam heeft 3 dagen nodig om te herstellen. MAAAAR je hersens hebben langer nodig. Daarom is het wel raadzaam om minimaal 1 maand tussen je trips te houden. In die 4 uur trippen krijgen je hersens zo'n fucking overload aan informatie die heb je niet zo 1,2,3 verwerkt
blinde darm onstekingen zijn ook gebruikelijk....
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 18:33
LangBaard
LangBaard is offline
het schiet me net te binnen....dat ik het weekend wel helemaal open heb, zou ik een week nadat ik weer paddo's heb gegeten, gewoon weer kunnen eten, of heeft het gevolgen met werkingen of iets anders? (ik weet dat ik het niet te vaak moet doen, maar dit komt eigenlijk wel goed uit)
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 18:45
mind
mind is offline
ja kan gewoon.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 12:41
Verwijderd
nee, ik had toch al eerder gezegt dat er minstens een maand tussen moet. Je hersenen wennen heel snel aan de stof waarvan je gaat trippen. Dus als je na een week weer paddo's eet, trip je niet.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 14:32
Wasp
Wasp is offline
Nee, dat is zonde van je geld. Ik spreek uit ervaring. Je blijft de hele tijd in de fase "Wanneer komt het nou" hangen. Beter wacht je een maand.
Oud 13-06-2003, 20:01
mind
mind is offline
je kan idd beter wat langer wachten er zal wel wat tolerantie zijn maar ik ben ervan overtuigd dat je gaat trippen... (als je genoeg neemt...)
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 19:49
LangBaard
LangBaard is offline
ik heb ook besloten om ze pas over 3 weken ofzo weer te nemen..bedankt voor de informatie
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 21:15
Günther
Günther is offline
kheb vrijdag ook paddo's genomen, 1 portie gedroogde hawaiaanse... was wel lekker trip met vreemde momenten maar helaas niet zo extreem als vorige keer. ik las net het salvia topic en dat spul lijkt me wreed dus ga ik zodra ik weer geld heb wel ff trippen

(gister in de trip echt wreed, we liepen op een inems lange landweg, we wisten echt niet meer waar we liepen alleen dat we ergens in NL waren. vragen aan zo'n boer waar we zijn (ja achteraf gezien misschien "beetje"vreemd kben benieuwd wat die kerl heeft gedacht ) maar ik weet zeker dat die kerl geen nederlands praatte.... hij begint te lullen en ik kijk mn (ook trippende) kammaraad aan en hij hoorde blijkbaar ook alleen maar vreemde geluiden uit die gast komen, dus fuckin lachkick voor die kerl haha zijn we maar gewoon weg gelopen van die kerl
Oud 14-06-2003, 22:59
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
AUSTRALIAANSE PADDOS

De sterkste
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 09:32
Günther
Günther is offline
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef op 14-06-2003 @ 23:59:
AUSTRALIAANSE PADDOS

De sterkste
waar haal je die, ook bij een smartshop?
Oud 15-06-2003, 14:05
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:
black angel schreef op 15-06-2003 @ 10:32:
waar haal je die, ook bij een smartshop?
jep
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 16:47
Günther
Günther is offline
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef op 15-06-2003 @ 15:05:
jep
heet dat dan niet, australische
Oud 20-06-2003, 18:29
LangBaard
LangBaard is offline
woensdag toch weer paddo's gegeten, portie hawiaanse in me eentje gegeten, zoooo lekker getript, we waren naar de duinen geweest en dat er een maand tussen moet zitten heb ik niet gemerkt, ik heb meer getript ( ja ook natuurlijks sterkere paddo's) , zat helemaal in een andere wereld en mega goed getript...1 ding maar te zeggen, paddo's zijn echt helemaal te gek
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 01:09
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
black angel schreef op 15-06-2003 @ 17:47:
heet dat dan niet, australische
goh
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2003, 17:17
Upke
Upke is offline
Jaah ik ben dus echt een leek he, hoe moet je pado´s voorbereiden en moet je die roken op opeten ik snap er echt niks van... Iemand hulp?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 17:39
mind
mind is offline
als je ze uit de smartshop hebt kan je ze gewoon direct opeten,
je kan ze ook in soep of thee bereiden maar als je lui bent (zoals ikke) moet je ze gewoon direct opeten, goed kauwen en een beetje lang in je mond laten zitten (dan word het al opgenomen in je mond).

bouw het allemaal rustig op stamp dus niet die hele portie meteen in je bek maar doe gewoon rustig aan.

ik raad je ook aan om er eerst veel over informatie over te zoeken, en veel te lezen over paddo's voor je gaat trippen.
ik beveel ( ) je dus om dit uit je hoofd te leren voordat je gaat trippen: http://www.erowid.org/plants/mushrooms/mushrooms.shtml
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 17:42
Günther
Günther is offline
idd, gewoon rustig eten, werkt t ook chiller. paar uur van te voren niet eten e.d. helpt ook wel soon..... (kmoet alleen nog ff geld hebben )
Oud 21-06-2003, 17:58
Upke
Upke is offline
Okee bedankt allemaal ik zal het es goed doorlezen. En hoeveel per keer kun je eten? Want ik neem aan dat je ook een overdosis kunt krijgen?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 18:03
blackcamel
blackcamel is offline
salvia is bruut!!!! zo lang mogelijk inhoue en dan vliege!!! kenker, na 1 hijs ben je al para, gegarandeerd!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 18:04
blackcamel
blackcamel is offline
Citaat:
Rawsteel schreef op 21-06-2003 @ 18:58:
Okee bedankt allemaal ik zal het es goed doorlezen. En hoeveel per keer kun je eten? Want ik neem aan dat je ook een overdosis kunt krijgen?
Ja dat kan, het effect van paddo's is eigenlijk gewoon bloedvergiftiging dus teveel kan je fataal worden. Oppassen dus kerel.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 19:50
mind
mind is offline
gelul je moet echt dom zijn om dood te gaan aan paddo's,dan moet je echt meer dan een ons eten.
het is een van de veiligste drugs die er bestaan voor je lichaam omdat het niet gevaarlijk is voor je lichaam,denk daar ook aan als je tript (dat stelt je gerust als je door niet zo'n fijne periode heen gaat).
Maar over hoeveel je moet nemen, je haalt gewoon bij de smartshop 1 portie en dan eet je eerst de ongeveer de helft op.

nog wat tips:

-de coming up is kut...dat gevoel gaat vanzelf weer over...
-neem niet in een keer het hele zakje maar bouw het rustig op
-neem het in een vertrouwde omgeving met vertrouwde mensen en bereidt alles voor zoals je eten en drinken(set and setting) .
-probeer het niet tegen te gaan vechten (Go with the flow...)...als je alleeen maar denkt "dit moet stoppen" krijg je een bad trip...
-je kan misselijk worden/buikpijn , gaat meestal vanzelf weer over.
- als je jezelf niet lekker voelt denk dan dat het over een paar uurtjes weer over is en dat je op dat moment niks aan kan doen, dus niet gaan vechten gewoon lekker meegaan en praat er desnoods over. Miljoenen mensen hebben voor jouw paddo's genomen en er is niks mis gegaan dus bij jouw gebeurt er ook niks..
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 22:06
Upke
Upke is offline
Thanks, en ik ben blij te horen dat het veilige drugs is!!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 10:06
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
Rawsteel schreef op 21-06-2003 @ 23:06:
Thanks, en ik ben blij te horen dat het veilige drugs is!!
Vraag bij de smartshop een infoblaadje over paddo's, bij de sirius hebben ze goede en geruststellende informatie, dus lees dat blaadje voor je gaat trippen ook een keer goed.
Reageren

Regels voor berichten