Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2003, 18:53
Mary Jane
Mary Jane is offline
Erg he?! Ff meer 8ergrond info, ik ken da broertje van mijn vriend al wa langer, en we hebben al vaker wat geflirt enzo, maar hij heeft een vriendin, dus er is nooit wat gebeurd.
Nu heb ik dus een relatie met zijn broer, maar steeds als ik daar ben, en ik zie zijn broertje, krijg ik de kriebels...
Ik weet echt niej wak moet doewn...
ADVIEZEN GRAAG....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2003, 18:54
Verwijderd
hem proberen te vergeten, ik zou t verder niet weten, nooit in die situatie gezeten
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 18:59
Mary Jane
Mary Jane is offline
ERg he... Vinnet zo klote, want ik hou egt van me vriend....
Oud 12-06-2003, 19:18
hellion
hellion is offline
Citaat:
Aryáve schreef op 12-06-2003 @ 20:09:
Niet te vaak daar thuis komen dan. En die knul ontwijken.

Vraag je je dan niet af hoe veel je van je vriend houdt als je de kriebels krijgt van zn broertje?
sluit me hier bij aan, al krijg je kriebels van dat broertje dan klopt er iets niet in je relatie
Oud 12-06-2003, 19:27
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
*Juul* schreef op 12-06-2003 @ 19:53:
Erg he?! Ff meer 8ergrond info, ik ken da broertje van mijn vriend al wa langer, en we hebben al vaker wat geflirt enzo, maar hij heeft een vriendin, dus er is nooit wat gebeurd.
Nu heb ik dus een relatie met zijn broer, maar steeds als ik daar ben, en ik zie zijn broertje, krijg ik de kriebels...
ADVIEZEN GRAAG....
ga even rustig zitten,
koop de fancy ofzo weet ik veel
probeer ergens anders aan te denken...

goed mijn advies:

je kunt in principe niks met dat broertje beginnen
aangezien je er dan nog vaak komt en dan steeds je ex tegenkomt?
dat kan toch niet?

maja
als dat broertje een ander karakter heeft?
hij jou ook leukvind?
dan moet je er nog maar even over nadenken....
maar ik zou het niet doen denk ik ivm bovenstaande.
Oud 12-06-2003, 20:10
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Pfoeh, dat is heel lastig.
Maar zit het inderdaad wel goed tussen jou en je vriend dan..?
Maar als je die gevoelens blijft houden voor dat broertje zou ik toch minder daar over de vloer te komen.
Het ergste wat mijn vriend zou kunnen doen is iets beginnen met mijn zus. Nou zit dat er niet in, maar stel dat.
Het idee klopt gewoon niet...
Maarja, jij kan natuurlijk weinig aan die gevoelens doen...
Hmz, hier heb je weinig aan, is een moeilijke situatie
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 20:17
foefighter
foefighter is offline
fliefd
maar ik zoud er niet op ingaan want hij heeft al een vriendin en tja.. je houd toch ook nog wel van je vriend ?
Oud 12-06-2003, 20:28
Maddan
Maddan is offline
Citaat:
ikje17 schreef op 12-06-2003 @ 20:27:
ga even rustig zitten,
koop de fancy ofzo weet ik veel
probeer ergens anders aan te denken...

goed mijn advies:

je kunt in principe niks met dat broertje beginnen
aangezien je er dan nog vaak komt en dan steeds je ex tegenkomt?
dat kan toch niet?

maja
als dat broertje een ander karakter heeft?
hij jou ook leukvind?
dan moet je er nog maar even over nadenken....
maar ik zou het niet doen denk ik ivm bovenstaande.
agreed
Oud 12-06-2003, 21:20
Fly-girl
Fly-girl is offline
naja sowieso niets met dat broertje beginnen lijkt me want dat is ongeveer het ergste en lulligste voor je vriend.
vraag jezelf af hoe leuk jij jouw vriend eigenlijk vind?
ennuh, lijken ze misschien op elkaar??
iig, mocht je er achter komen dat dit toch niet de ideale situatie voor jou of jou en je vriend is whatever, dan gewoon ermee kappen en een andere leuke jongen zoeken die niets met die 2 te maken heeft!
helaas pindakaas, tis niet anders denk ik meid
Oud 12-06-2003, 21:44
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Lol, vet smerig.. begin een orgie zou ik zeggen..
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 22:07
hellion
hellion is offline
heb jij wel eens serieuze posts ziggy?
Oud 12-06-2003, 22:48
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Ben jij mijn vader hellion? want ik ben oud genoeg om die van jou te zijn.. mijn persoonlijke opinie wil ik graag delen met de rest van de forummers en laat me.. en probeer niet zo in mijn gaatje te komen man ik ben hetro..
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 22:51
hellion
hellion is offline
na ja...liever niet dat jij mijn vader bent want volgens mij denk ik nog beter over dingen na dan jij *zucht*
Oud 12-06-2003, 22:53
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Laat die veronderstellingen van je maar achterwege zonder vooraf gebruik gemaakt te hebben van de benodigde hersencapaciteit om een objectief oordeel te vellen over mijn psychische welzijn. Bij voorbaat dank.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 22:54
hellion
hellion is offline
Citaat:
FloatAZiggy85 schreef op 12-06-2003 @ 23:53:
Laat die veronderstellingen van je maar achterwege zonder vooraf gebruik gemaakt te hebben van de benodigde hersencapaciteit om een objectief oordeel te vellen over mijn psychische welzijn. Bij voorbaat dank.
alstu
Oud 12-06-2003, 23:02
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
En @ topic, je kan iig geen relatie beginnen met het broertje.. das wel zo not cool
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 07:43
droppie
droppie is offline
Ha meid!¡!

Ik weet hoe lastig dit is, ik heb het ook gehad...ik had het met de broer van de jongen die ik eigenlijk veeeeel leuker vond! en ik geef idd zowat iedereen gelijk, begin echt NIX met dat broertje, dat kun je, je huidige vriend niet aandoen! dat zou echt een afgang voor hem zijn...blijf gewoon lekker bij je vriend en laat dat broertje voor wat hij is..makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar probeer het tenminste. Probeer eens niet naar de positieve kanten van dat broertje te kijken, maar naar de negatieve kanten en merk dat de vriend die je nu hebt eigenlijk veeeel beter is! Go girl...'t lukt je wel om eruit te komen..
veel suc6
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 11:33
PardonMe
PardonMe is offline
Ik zou zeggen uitmaken met je vriend als je niet meer verliefd op hem bent maar op zn broertje, anders is het wel erg oneerlijk.. Gebruik je hem eik alleen zodat je dat broertje kunt zien..
En als dat broertje nog steeds bezet is dan hem lekker met rust laten, hij is nu eenmaal bezet.
Oud 13-06-2003, 11:53
Loezzel
Loezzel is offline
Dan vraag ik me af of je echt wel zo veel van je vriend houdt als dat je zegt... Als je echt zoveel van hem hield, zou je nooit de kriebels krijgen van zijn broertje...
Ik zou maar eens goed gaan zitten denken of je nog wel verder wilt met deze relatie. Je kunt sowieso niets beginnen met het broertje, dat kun je je vriend gewoon niet aan doen....
Oud 13-06-2003, 14:27
gizmo
gizmo is offline
Lastig, maar je moet wel eerlijk blijven in zo'n situatie. Het is geen gezonde relatie met je vriend als je zo de kriebels krijgt van zijn broertje. Hou je nog van hem (of ben je nog verliefd) ?? Als ik dit zo lees ga ik daar namelijk aan twijfelen.
Blijf je idd niet bij je vriend zodat je zijn broertje regelmatig kan zien ?
Ik zou het in ieder geval zelf nooit durven aangaan om dat broertje op welke manier dan ook proberen te zeggen of laten voelen dat ik hem wel heel leuk vind. Daarentegen is dat broertje ook bezet en kan je het je vriend niet aandoen.
Oud 14-06-2003, 05:57
Verwijderd
En zo zien we maar weer dat leeftijd niets te maken heeft met intelligentieniveau. Ik bied maar even mijn verontschuldigingen aan aan alle dertien- en veertienjarigen die ik heb beledigd met mijn preken daarover.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 12:18
Mary Jane
Mary Jane is offline
THnx, denk dat ik jullie wijze raad maar op ga volge, en zn broertje ga proberen te vergete...
Life isN't FaiR
Oud 21-06-2003, 11:40
Isa
Isa is offline
trio
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 12:46
ExPoDeRmUs
ExPoDeRmUs is offline
Citaat:
*Juul* schreef op 12-06-2003 @ 19:53:
ADVIEZEN GRAAG....
niet lullig bedoeld, maar volgens mij ben je alleen maar met je vriendje zodat je dichterbij dat broertje kan zijn......

en dat lijkt me niet een gezonde ondergrond voor een relatie.....
Reageren

Regels voor berichten