Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en bijzondere 12" zijn vaak ook bijzonder vormgegeven jij koopt duidelijk nooit vinyl
||
Citaat:
ik weet ook wel dat 12'' en 7'' mooi vormgegeven zin soms, maar ik zie het nut er gewoon niet van in dat hier te posten. geef dan elleen de link door het is gewoon te groot om het goed te bekijken bijn
|
![]() |
waarom moeten mensen toch altijd zeuren hier.
staat de topic je niet aan ...weetje wat; dan post je er lekker NIET in... sukkelssss dope plaat tricks, maar dr zijn vast wel betere vind ik hehehe casj heeft geen vinyl dus kan geen plaatje voor jullie plaatsen van eigen platen maar k zal wel ff zoeken |
![]() |
||
Citaat:
maar ... ik ben ook een neger.
||
Citaat:
en ik wist wel wat te zeggen, maar goed, ik hou mijn bek verder wel in dit topic.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
kijk, deze vind ik ook erg vet, heb ik al heel lang ![]() ![]() zijn 4 kleinere platen.. tussen 12" en 7" in ofzo.. vaagheid, met o.a. schoolz of thought, 7L & Esoteric, Jahbaz, 88 Keys
|
De "Shine On" box van Pink Floyd die in 1992 verscheen om het 25-jarige jubileum te vieren. In totaal 9 cd's, een setje ansichtkaarten en een boek. Al tijden niet meer nieuw te kopen maar 2e hands volgens mij nog wel ergens op de kop te tikken (bijv. bij E-Bay). Niet extreem zeldzaam dus maar ik ben er toch wel een beetje trots op... Verder drie mini-albums van "British Sea Power", het voorprogramma van Interpol een tijdje terug. Zullen maar weinig mensen in Nederland zijn met die schijfjes in hun bezit. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat: