Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Er zou naar verluidt ufo's en aliens opgeborgen zijn. Sommige leger dingen zijn er getest zoals de stealth fighter. Area 51 bestaat en bestaat ook niet. In het echt bestaat het maar het wordt ontkent. Mischien dat hier ergens een goede area 51 site tussenstaat.
|
Je stelt de vraag of iets bestaat, maar zelf weet je niet precies wat het inhoudt...
Zou het niet makkelijker zijn (ook voor jou) om eerst uit te zoeken wat er op internet voor informatie over te vinden is? Je kunt namelijk zelf nu ook niet echt een punt maken...
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Area 51 bestaat..maar of er daadwerkelijk echte wezens en dingen out of space worden gevonden en onderzocht weet ik niet. het enige wat bekend is is dat er wel buitenaards leven is..maja das uit nieuws
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ben benieuwd waar igg. Ik geloof wel dat de Amerikanen zo stiekem zijn om ergens een stiekem testterrein verborgen te hebben
![]() Heeft er nix mee te maken, maar pas reden we terug naar huis en er was omleiding. Komen we ergens in the middle of nowhere uit op een kruispunt waar alleen maar doodlopende wegen op uitkwamen. Nix geen wegwijzers meer enzo, geen verkeer ![]() ![]() |
![]() |
|
ja het bestaat wel (Denk ik iig)
maar wat er gebeurt.....geen idee Ik denk iets Amerikaans geheims ofzo Een nucleare basis ofzoiets.....test terrein...alien activiteiten? 't kan van alles zijn
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Area 51 bestaat echt, maar ik geloof dat hij niet gebruikt wordt om "aliens" te herbergen, ze wordt meer gebruikt voor bepaalde vliegtuigen neer te zetten die te geheim zijn. Je kunt jammer genoeg niet veel foto's vinden van area 51, want de us heeft geloof ik (ik ben dat niet zeker hoor) de rechten om iedere foto erover of informatie erover te verwijderen, en de meeste die je dan ziet zijn dan nog maar vervalsingen van een of andere boerderij
![]() believe what you want to believe. maar ik geloof er geen reet van van die aliens mss wel da de basis bestaat. |
![]() |
|
![]() |
grote mensenkinder nog aan toe.
denk je echt dat ze nog op hun volste actief zijn in een leger basis die commerciele aandacht geniet? Video en docus zat over A51. Nee, dat zou handig zijn, je top secret activiteiten houden in een bassis waar het hard nekkige gerucht over gaat dat je daar je top secret activiteiten doet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik geloof ook dat Area 51 bestaat. Maar zoals Alexanchez al zegt is het waarschijnlijker dat het zich ergens in de 'middle of nowhere' bevindt buiten de VS...
En er zijn volgens mij ook geen aliens daar. Aan al het onbekende wordt tegenwoordig het woord 'alien' geplakt, net zoals in de Middeleeuwen het woord 'hekserij' werd gebruikt als iets te geheimzinnig was... |
![]() |
|
JA, area 51 bestaat (idd vlak bij rosswel), kijken jullie nooit discovery ofzo? Er is daar een niet toegankelijk gebied voo burgers, dodelijk geweld is toegestaan om je er vanaf te houden. Er staan 24 uur per dag auto´s om je tegen te houden. Da´s niet omdat het zo´n mooi stukkie grond is, maar omdat er een geheime basis (in hoeverre het geheim is, er worden geheime dingen gedaan, maar van het bestan weet iedereen) is.
|
Verwijderd
|
Grappig, ik zag daar laats nog een programma over op tv.
"Area 51" bestaat echt. Alleen het heet officieel geen "Area 51". Verder blijkt het dus gewoon inderdaad een plek te zijn voor de amerikanen om testjes uit te voeren. Dingen die vrij nieuw zijn voor ons. Ergens in 1947 was toch zogenaamd een ufo gecrashd (iedereen kent toch wel het hele Rosswel verhaal?). Er werd toen vanalles gevonden, spullen die zogenaamd afkomstig waren van die ufo en wat de mensen dus nog nooit eerder hadden gezien. In werkelijkheid was het een nieuw soort vliegtuig, gemaakt van een toen nog nieuw materiaal, en dat is toen tegen de vlakte gegaan tijdens een test Laatst gewijzigd op 02-08-2003 om 23:31. |
![]() |
|
Area 51 is een 'geheime' militaire basis waar veel UFO's zijn gesignaleerd, het is ook gelijke een testbasis van de firma Skukworks (Oftewel Lockhead, de fabrikant van de Stealth bommenwerpers)
Die testen daar dus allemaal gare toestellen zoals Aurora en zo komen de UFO verhalen te voorschijn |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
area 51 bestaat idd.
en hoogstwaarschaijnlijk lachen ze bij de CIA en FSA ofzo zich helemaal kapot omdat elke onbenullige burger denk dat er in area 51 gebeurt. terwijl daar waar de echte top secret dingen zitten, heel ergens anders gelegen is. wat d8 je van bij de rocky mountains in het noorden. of alaska? |
![]() |
|
![]() |
Zoals al eerder gezegd bestaat area 51 gewoon en ligt dat gewoon in amerika aangezien area 51 gewoon een aanduidingsnaam is voor een bepaals deel van de VS.
Degene die voorstelde dat area 51 bestaat maar ergens anders zijn locatie heeft doelde hopelijk op de fenomenen waarover word gespeculeerd word daar plaatsgevonden te hebben en niet de aanduidding zelf of iets in die richting. Trouwens als je in zo een afgelegen streek een basis wil bouwen valt dat op voor je tegenstander, wat u sugereerde. Die overklaarbare fenomenen daar zijn natuurlijk gewoon voor die tijd hyper moderne vliegtuigen die crashten om dit in verband met de koude oorlog te maskeren steunde de regering van de VS deze geruchten over aliens. Ikzelf denk dat zij ze misschien wel zelf hebben verzonnen. Het is nu allemaal een leuke atractie geworden voor toeristen met Roswell erbij en dergelijke. Daarom acht ik de kans dat daar nog echt top secret dingen gebeuren klein. |
![]() |
|
Voor aliens is Area 51 niet nodig :-p. Naast het NASA gebouw in Florida staat een speciaal gebouw waar ze onderzoeken doen naar alien (ben de naam ff vergeten maar ik heb het gezien). en ze zeggen dat er onder dat gebouw bunkers zijn waar echte aliens zitten.
|
Er is binnen het Amerikaanse leger genoeg ruimte voor de financiering van dit soort projecten. Binnen tien jaar tijd is er in totaal 4 biljoen (!) dollar "zoek" geraakt in transacties. In de jaren '70 konden ze tenminste nog zeggen dat ze alles aan het "Starwars" project hadden besteed
![]() |
![]() |
|
Geheim alarmsysteem Area 51 ontdekt
Een 58-jarige UFO-fanaat heeft bij het beruchte 'Area 51'-complex een verborgen alarmsysteem ontdekt. Het systeem, een netwerk van draadloze sensoren, lag begraven in de grond. Area 51 is een dermate geheim militair complex dat het bestaan ervan wordt ontkend door de Amerikaanse regering die de locatie vermoedelijk gebruikt om nieuwe, topgeheime vliegtuigen te testen. ![]() Voor UFO-fanaten is niets minder waar: Volgens hen is Area 51 het supergeheime complex waar de resten worden bewaard van een vliegende schotel en haar inzittenden. Deze UFO zou in 1947 zijn neergestort bij Roswell in New Mexico. Volgens sommigen zou er ook autopsie zijn verricht op de buitenaardse bestuurders van de schotel, maar daar geloven weinigen in. Nieuw systeem Het Amerikaanse ministerie van Defensie, waaronder de "Nevada Test and Training Range" officieel valt, installeerde al in de jaren negentig een soortgelijk systeem. Deze sensoren waren echter zo grof uitgevoerd en makkelijk te herkennen dat iedereen ze konden vinden. Dit systeem is sindsdien verwijderd. Het nieuwe systeem bestaat uit compacte sensoren die ingegraven in de grond nagaan of een wagen over een weg rijdt, of dat een wandelaar over een bospad loopt. Het enige onderdeel van de sensor dat boven de rond uitsteekt is de antenne van het apparaat, rank als een grasspriet. Volledige artikel>>http://www.nieuws-platform.nl/index.php?itemid=685 David www.Nieuws-Platform.nl |
![]() |
|
ja het is daar echt in de woestijn van arizona maar er wordt alleen militaire shit ontwikkeld.
de foto van dat vliegtuig daarboven is de B-2stealthbomber. ook de f117 komt daar vandaan. ook de thunderbird en nog meer van dat soort leuke speeltjes.
|
Maar als je binnen een staal van 10 kilometer komt mag je zonder pardon neergeschoten worden. Wel erg streng als je het mij vraagt.
David www.Nieuws-Platform.nl |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Haha, dat is wel te hopen.
Het staat letterlijk op de waarschuwingsborden dat je zonder pardon neergeschoten mag worden. Nu zal dat in de praktijk hopenlijk wel wat meevallen, maar ik zou er niet al teveel op rekenen ![]() David www.Nieuws-Platform.nl
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
de apple i phone farouk | 105 | 12-01-2007 18:18 | |
Eten & Drinken |
Waarom ben jij vegetariër? WeR | 369 | 27-10-2004 10:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Patriots terugtrekken uit Turkije? Insane Juggalo | 169 | 28-03-2003 18:40 |