Advertentie | |
|
![]() |
|
mijn geliefde speelde voor mij eens Clair de lune van debussy op de piano, en het was zo mooi om hem zo te zien spelen dat ik tranen in mijn ogen kreeg. Sindsdien is dat ons lievelingslied
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daar speelt hij o.a. Bright Eyes, elke keer als ik dat hoor moet ik weer huilen. ![]() |
![]() |
|
Een ring van men ex-vriend. Gekregen toen k jarig was. Wa waren iets meer dan een half jaar samen, en eerst ontvoerde hij me naar een Italiaans restaurtantje, derna gingen we naar de cinema, en op weg naar de auto liepen we over de brug van de Schelde en hij zei "ik heb je mee naar hier genomen, omda'k u nog iet wil geven" En hij haalde een klein doosje uit zen zak, en ik wist al genoeg
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Eigelijk zijn al de spulletjes die ik van mijn vriendje heb gekregen heel waardevol, er zit overal wel een speciale herinnering aan. Maar als ik dan toch moet kiezen, kies ik voor het kettingkje wat ik met mijn vijftiende verjaardag heb gekregen. We hadden toen nogal een moeilijke tijd, hij had problemen thuis, ik had het daar weer moeilijk mee, en toen kocht hij dus voor mijn verjaardag een kettingkje met een hangertje eraan. "Hoop, geloof en liefde."
Dat kettingkje is voor mij dus best heel belangrijk. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Dit is eigenlijk best wel genant om te vertellen, maar goed, ik zal het toch maar doen.
Ik ging met mijn eerste vriendje naar de bioscoop, daar hadden we popcorn en cola gekocht. Toen de film was afgelopen gooide hij zijn beker weg, maar ik kon het niet laten en vistte zijn rietje uit de afvalbak. Tot op heden heb ik dat rietje nog, erg ben ik he? hihi..... ![]()
|
Wat voor mij heel veel betekend is mijn vriendin zelf. Ik zou niet zonder haar kunnen.
Heb een paar foto's van haar waar ik heel vaak naar kijk die zijn voor mij heel waardevol en beteken heel veel. ![]()
|
Een knuffelltje, zijn mails en kaarten, alle (mooie) herinneringen, foto's (een hele mooie grote) en een heel mooi gedicht voor sinterklaas. Daarin zei hij voor het eerst dat hij van me hield. Ik tril nog helemaal als ik dat lees.
Ik zou ook best samen ringen willen hebben maar hij zegt dat de enigste ring die hij ooit gaat dragen zijn trouwring is dus moet ik daar maar op wachten. ![]() ![]()
|
![]() |
Hij heeft me eens naar huis gedaan van een fuif(toen hadden we nog niks) en toen had ik het echt koud! En gelukkig had hij toen een leuke trainingsvest in de auto liggen! En die heb ik nu nog steeds!
Het is misschien raar, maar voor mij betekent die vest best wel veel!
|
Ik vind vanalles waardevol, gesprekken en momenten kan je helaas alleen in je herinnering bij je dragen (of je moet de hele dag met een camera voor je neus rondbanjeren, maar dat staat ook zo lullig). Maar ja, ik bewaar nog wel het een en ander van mensen die me dierbaar zijn (niet m'n vriendin, die bestaat nog niet
![]()
|
Ok, heb het dan niet echt gehad van me geliefde...maar 'k vind et toch een emotionele waarde hebben.
Klinkt heel raar.. Maar, ehm, een zakdoekje waarmee ze haar bril schoonveegde omdat er regendruppels op waren gekomen. Eerst gaf ik haar er 1, daarna mocht ik em weer bij mij houden. En dat papierenzakdoekje heb ik nog steeds. ![]() En ehm, over een tijdje krijg ik (als het goed is) foto's die toen gemaakt zijn van 'ons'. Daar zal ik nog de meeste waarde aan hechten omdat ik haar waarschijnlijk nooit meer zal zien. ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 27-08-2002 om 08:02. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Analyseren Verwijderd | 24 | 23-10-2006 20:31 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Respecteren, liefde? Toddish | 22 | 28-05-2006 14:35 | |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Aan de Christenen! Mujahideen | 56 | 06-03-2002 09:07 | |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |