Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2003, 17:31
SomeDay
SomeDay is offline
kheb een tijdje geleden een jongen leren kennen, kvond hem wel aardig niet meer na een tijdje kwam ik hem weer tegen en toen heb ik zijn mail adres gekregen nou heb ik de afgelopen 2 weken heel veel met hem gechat en ik merk bij mezelf dat ik hem steeds leuker begin te vinden
de afgelopen dagen heeft ie al een paar keer gevraagd of ik bij hem langs kom, maar ik vertrouw het niet en ik weet niet waarom
kijk ik ben een meisje met veel problemen en een kut verleden (nou ja uhhh verleden niet echt) ik vertrouw mensen niet snel en ben super onzeker
ben harstikke bang om afgewezen te worden of dat alles wat ie zegt een grapje is daardoor ga ik me weer steeds verder van hem af sluiten
wat kan ik het beste doen
Oud 17-06-2003, 17:46
*Aylinna*
*Aylinna* is offline
Heey, ik zou niet meteen bij hem langs gaan, maar bijvoorbeeld ergens op een openbare plek wat afspreken. Iets gaan drinken enzo, ergens waar je kan praten. Dan leer je elkaar ook eerst wat beter kennen, en dan merk je vast ook wel of hij het meent of niet, wat trouwens vast wel zo zou zijn...ik neem aan dat hij dit niet voor de grap doet. veel succes
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 18:37
DaWeZ
DaWeZ is offline
ja, leer em eerst gewoon heel goed kennen en daarna pas nr em toe gaan.
En ik denk ook wel dat je je door die angst heen moet zetten, anders gaat t niet lukken...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 16:43
SomeDay
SomeDay is offline
thx voor jullie reacties
kweet nog steeds niet echt wat ik ga doen want volgens mij heb ik hem afgelopen maandag een beetje gekwetst, we zitten samen ergens bij een club (komen 1 keer in de maand samen) en op een gegeven moment bleven we samen over en het was wel gezellie enzo allemaal maar steeds als hij dichterbij kwam sloot ik mezelf voor hem af en zo ben ik dus ook op het einde heel abrupt vertrokken en nou gistere op het internet was hij heel stil en een beetje afstandelijk
hoeft niet perse iets met mij te maken maar ik ben bang van wel (was ook onder andere de aanleiding voor dit topic)
ik vindt hem echt heel aardig en ik geloof zo als ik mezelf zo hoor praten toch leuker dan ik dacht, kweet niet hoe ik hem duidelijk kan maken zeker niet nu hij zo stil is, heb ik het nou al verpest
tja hij kent mij nog helemaal niet ik heb al een beetje, tis zo moeilijk en verwarrend
ik stel me aan he?
Oud 18-06-2003, 16:47
Verwijderd
Kun je hem niet uitleggen hoe jij je voelt en waar je gedrag vandaan komt? Hij heeft nu geen idee wat er aan de hand is en voelt zich misschien wel precies hetzelfde als jij. Hij zal het vast wel begrijpen als je het uitlegt en dan doen jullie verder gewoon heel rustig aan. Laat hem jouw vertrouwen maar winnen, als hij die moeite wil doen weet je meteen dat hij je echt leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 19:04
AtHell
AtHell is offline
Lees-te-kens.
Oud 18-06-2003, 20:11
Some
Some is offline
Citaat:
AtHell schreef op 18-06-2003 @ 20:04:
Lees-te-kens.
com-men-taar-le-ve-raar
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 20:21
yliek
yliek is offline
euh..tis misschien handig als je em steeds kleine stukesvan je verleden verteld.Spreek eerst in't openbaar iets af
En je kan ,als je t echt niet vertrouwd ,een vriendin mee nemen. Hoewel dat misschien moeilijker praat...
Oud 18-06-2003, 20:29
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Some schreef op 18-06-2003 @ 21:11:
com-men-taar-le-ve-raar
Geef toe; het leest gewoon niet bepaald lekker...

@SomeDay; ik zou inderdaad ook niet gelijk staan te springen om hem te ontmoeten.. nou ja dat misschien wel, maar ik zou wel een beetje voorzichtig zijn omdat ik hem nog helemaal niet goed zou kennen.
En omdat je hem voornamelijk kent via MSN weet je nooit echt of hij oprecht is of niet. Iemand kan zich heel anders voordoen dan dat hij in werkelijkheid is.
Dus die twijfels vind ik zo vreemd niet.
Chat gewoon nog een tijdje met hem, misschien dat je het over een tijdje vertrouwt, en kun je eens met hem afspreken. Spreek wel af in een omgeving die voor jou vertrouwd is en waar mensen zijn, je weet tenslotte maar nooit! Ben altijd voorzichtig (vind ik!)
Doe het alleen als je zeker weet dat je het wilt en niet langer twijfelt, blijf je twijfelen, dan doe je het gewoon niet.
Oud 19-06-2003, 16:08
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Some schreef op 18-06-2003 @ 21:11:
com-men-taar-le-ve-raar
Dat hoort niet aan elkaar dipshit.
Oud 19-06-2003, 16:43
Loezzel
Loezzel is offline
Spreek eerst eens met elkaar op een openbare plek af.
Ik ben ook verliefd geworden op mijn vriend via msn.
Ik kende hem wel al van te voren, nou jah "kennen", ik wist wie hij was.
Ik had superleuke gesprekken met hem, kon over alles met hem praten en voor ik het wist was ik verliefd.
We hadden afgesproken in een plaatselijke kroeg. Daar heb ik de hele avond met hem staan kletsen en lachen en uiteindelijk heeft ie me naar huis gebracht
En we gaan nu toch alweer 2,5 jaar met elkaar, dusseh... niet afslaan iig, probeer het gewoon, maar dan wel op een "veilige" plek!
Oud 20-06-2003, 16:26
SomeDay
SomeDay is offline
thx allemaal nogmaal voor jullie adviezen
ik geedf het zeker niet zomaar op
maar tis heel moeilijk want hij doet nou vrij afstandelijk en daardoor begin ik helemaal te twijfelen
mensen die hem en mij samen hebben gezien denken echt dat hij smoor op mij is maar kweet het niet
ook omdat ie zo doet ie het heel moeilijk om zelf heel open te zijn en daardoor raakt ie alleen maar verder uit mijn zicht
heel misschien dat ik hem zondag zie op een feest van iemand die we allebei kennen, khoop het echt
duimen jullie voor me dat het goed komt
Oud 20-06-2003, 17:31
SomeDay
SomeDay is offline
nou ja khoef niks meer te proberen
hij verteld me net dat hij vandaag een date heeft gehad en dat het heel gezellie was en dat ie nu bezet is....
nou ja kweet genoeg he
toch thx allemaal
Oud 20-06-2003, 17:53
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
SomeDay schreef op 20-06-2003 @ 18:31:
nou ja khoef niks meer te proberen
hij verteld me net dat hij vandaag een date heeft gehad en dat het heel gezellie was en dat ie nu bezet is....
nou ja kweet genoeg he
toch thx allemaal
wat zijn het toch een hufters he...
Oud 20-06-2003, 18:16
SomeDay
SomeDay is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 20-06-2003 @ 18:53:
wat zijn het toch een hufters he...
ja eigenlijk wel
voor dat hij dat vertelde hadden we nog over afgelopen maandag en toen zei ik dat elke dag wel zo mocht zijn(beetje hint) en toen zei hij ja ind...
naja ken hem toch niks kwalijk nemen ten slotte heeft hij niet gezegd dat ie me leuk vind
alleen tja toch als ik kijk naar onze gesprekken enzo de dingen die hij zei en wat mijn vrienden zeiden daarover... en wat iemand zij over het feit hoe hij naar me kijkt enzo dat ie smoor op me is
ik weet het niet
blijkbaar is het niet zo
zo zie je maar tekens kan je nooit vertrouwen
en ik had er die afgelopen maandag beter voor kunnen gaan want misschien was het dan anders gegaan

verliefheid is zo'n stom iets
Oud 20-06-2003, 19:48
l00k At Me
l00k At Me is offline
Verliefdheid zuigt.
Ik zou gewoon doen waar voor je je voelt wat je moet doen.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 20:31
SomeDay
SomeDay is offline
Citaat:
l00k At Me schreef op 20-06-2003 @ 20:48:
Verliefdheid zuigt.
Ik zou gewoon doen waar voor je je voelt wat je moet doen.
hoe bedoel je?
ik wil zoveel maar ja het moet ook beantwoord worden
kheb me gewoon ongeloofelijk vergist, echt stom van me
Oud 20-06-2003, 21:38
load_harmony
load_harmony is offline
wees eerlijk tegen hem en volg je hart..
Oud 21-06-2003, 15:48
SomeDay
SomeDay is offline
Citaat:
load_harmony schreef op 20-06-2003 @ 22:38:
wees eerlijk tegen hem en volg je hart..
ik zou best eerlijk tegen hem kunnen zijn maar wat heeft het voor nut hij heeft een vriendin nu...
Oud 21-06-2003, 15:52
Loezzel
Loezzel is offline
Dat is echt balen
Ik had al stille hoop dat het bij jullie net zo goed zou aflopen als bij mij en mijn vriend....

Probeer je erover heen te zetten en ga op zoek naar een jongen die jou wel waard is! (Oké, makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik hoop dat ik je zo kan opvrolijken)
Oud 21-06-2003, 16:38
gothicje
gothicje is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 21-06-2003 @ 15:52:

Probeer je erover heen te zetten en ga op zoek naar een jongen die jou wel waard is! (Oké, makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik hoop dat ik je zo kan opvrolijken)
ja was verliefdheid maar zo makkelijk

Laatst gewijzigd op 21-06-2003 om 16:40.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 16:41
SomeDay
SomeDay is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 21-06-2003 @ 16:52:
Dat is echt balen
Ik had al stille hoop dat het bij jullie net zo goed zou aflopen als bij mij en mijn vriend....

ja het doet me toch veel pijn, kvond hem leuker dan ik dacht en ik had gewoon gehoopt dat er eindelijk een keer iets goed zou gaan etc, weer niet zo
ik en andere dachten echt, nou ja je weet wel
naja het is zo gelopen en het is niet anders he
thx voor het opvrolijken
Oud 22-06-2003, 17:48
SomeDay
SomeDay is offline
hij maakt het me wel moeilijk (ik mezelf ook hoor)
gisteravond had een vriendin van mij hem anoniem een smsje gestuurd met daarin ben je geil of wil je een koekje... had hij ons terug gebeld dus mijn vriendin met hem praten.
hij vroeg natuurlijk hoe zij aan zijn nummer kwam. uiteindelijk heb ik nog met hem gebeld en ikke vragen (gedaan alsof ik van niets wist) wat er in het smsje stond dus hij verteld dat zegt ie daarna: nu ik jou hoor wil ik zeker geen koekje

wat moet ik daar nou mee?
volgens mij speelt ie een spelletje met me ofzo
wat denken jullie?
Reageren

Regels voor berichten