Advertentie | |
|
![]() |
|
Spreek eerst eens met elkaar op een openbare plek af.
Ik ben ook verliefd geworden op mijn vriend via msn. Ik kende hem wel al van te voren, nou jah "kennen", ik wist wie hij was. Ik had superleuke gesprekken met hem, kon over alles met hem praten en voor ik het wist was ik verliefd. We hadden afgesproken in een plaatselijke kroeg. Daar heb ik de hele avond met hem staan kletsen en lachen en uiteindelijk heeft ie me naar huis gebracht ![]() En we gaan nu toch alweer 2,5 jaar met elkaar, dusseh... niet afslaan iig, probeer het gewoon, maar dan wel op een "veilige" plek!
|
![]() |
thx allemaal nogmaal voor jullie adviezen
ik geedf het zeker niet zomaar op maar tis heel moeilijk want hij doet nou vrij afstandelijk en daardoor begin ik helemaal te twijfelen mensen die hem en mij samen hebben gezien denken echt dat hij smoor op mij is maar kweet het niet ook omdat ie zo doet ie het heel moeilijk om zelf heel open te zijn en daardoor raakt ie alleen maar verder uit mijn zicht heel misschien dat ik hem zondag zie op een feest van iemand die we allebei kennen, khoop het echt duimen jullie voor me dat het goed komt
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
voor dat hij dat vertelde hadden we nog over afgelopen maandag en toen zei ik dat elke dag wel zo mocht zijn(beetje hint) en toen zei hij ja ind... naja ken hem toch niks kwalijk nemen ten slotte heeft hij niet gezegd dat ie me leuk vind alleen tja toch als ik kijk naar onze gesprekken enzo de dingen die hij zei en wat mijn vrienden zeiden daarover... en wat iemand zij over het feit hoe hij naar me kijkt enzo dat ie smoor op me is ik weet het niet blijkbaar is het niet zo zo zie je maar tekens kan je nooit vertrouwen en ik had er die afgelopen maandag beter voor kunnen gaan want misschien was het dan anders gegaan verliefheid is zo'n stom iets
||
![]() |
Citaat:
ik wil zoveel maar ja het moet ook beantwoord worden kheb me gewoon ongeloofelijk vergist, echt stom van me
|
Dat is echt balen
![]() Ik had al stille hoop dat het bij jullie net zo goed zou aflopen als bij mij en mijn vriend.... Probeer je erover heen te zetten en ga op zoek naar een jongen die jou wel waard is! (Oké, makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik hoop dat ik je zo kan opvrolijken)
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 21-06-2003 om 16:40. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ja het doet me toch veel pijn, kvond hem leuker dan ik dacht en ik had gewoon gehoopt dat er eindelijk een keer iets goed zou gaan etc, weer niet zo ik en andere dachten echt, nou ja je weet wel naja het is zo gelopen en het is niet anders he ![]() thx voor het opvrolijken
|
![]() |
hij maakt het me wel moeilijk (ik mezelf ook hoor)
gisteravond had een vriendin van mij hem anoniem een smsje gestuurd met daarin ben je geil of wil je een koekje... had hij ons terug gebeld dus mijn vriendin met hem praten. hij vroeg natuurlijk hoe zij aan zijn nummer kwam. uiteindelijk heb ik nog met hem gebeld en ikke vragen (gedaan alsof ik van niets wist) wat er in het smsje stond dus hij verteld dat zegt ie daarna: nu ik jou hoor wil ik zeker geen koekje ![]() wat moet ik daar nou mee? volgens mij speelt ie een spelletje met me ofzo wat denken jullie?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik weet niet wat ze wil en wat ik moet doen crashb | 14 | 26-02-2015 21:52 | |
Psychologie |
Ik weet niet goed wat te doen tinkebel | 19 | 09-03-2006 19:56 | |
Liefde & Relatie |