Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
je haalt een beetje namen uit rosemary's baby en die moeten anderen gaan omvormen naar een andere naam, daar is toch niets leuks aan? dat is al opgelost in het boek en als je het gelezen hebt dan weet je het en als je het zelf moet verzinnen weet je niet welke richting je inmoet denken
|
Verwijderd
|
Nelli plaatst op ene parterretrap ene pot staalpillen
No melon, no lemon Was it a cat I saw? erevelden, leevender, leeverden, leverende, neervelde, revelende, veerdelen, verdeelen, verdeelne, veredelen, vereedlen, vereelend, verledene, verleeden, verleedne, verleende, vleederen zijn anagrammen van hetzelfde woord ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
*vindt dat jij gezeik tot nieuwe hoogten brengt*
||
Verwijderd
|
Citaat:
I am Voldemort en Marten Asmodom Vilijn Mijn naam is Voldemort |
![]() |
||
Citaat:
I am lord Voldemort Dan heb je alle letters
|
jaah en op internet (kweenie waar) staat ergens t interview met JK Rowling over t 5e boek.. en daar staan dus al een paar dingen verklapt bijvoorbeeld dat ze een lerares verweer tegen de zwarte kunsten krijgen enzo
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saai #1416 Allure | 500 | 16-06-2011 15:55 | |
De Kantine |
Saai en zijn vriendjes #830 Verwijderd | 500 | 22-01-2010 21:22 | |
De Kantine |
Anagrammen Verwijderd | 21 | 25-04-2009 11:43 | |
De Kantine |
Ik saai, jij saait, wij saaien; ik saaide, wij saaiden en wij hebben gesaaid #223 Verwijderd | 501 | 30-05-2008 11:03 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[IT/PT] Anagram Verwijderd | 1 | 31-05-2005 13:54 | |
De Kantine |
Maak woorden met: mina | 39 | 06-10-2003 15:18 |