![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
over mij zijn wel een paar roddels te wereld in gegaan hoor
![]() -over mijn bi-leven ![]() ![]() -dat ik in bed soms erg wild kan zijn en hard kan gillen ![]() -dat ik een slet ben, maarja dat boeit me ook niet echt, ik doe wat ik wil doen, en ik vind dat ik ook geen slet ben ![]() -EN er ging een gerucht dat ik met me ex sex IN school heb gehad ![]() mja dit ware wel de hoofdlijnen ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ach, ik praat heel open, over alles.
Een stel meiden vroegen mij een paar dingen en gaf daar dus antwoord op, het is niet mijn sexleven maar wel dingen die je daar onder kan laten vallen (is dit goed nederlands? ![]() Dat is dus bekend bij die dames maar voor de rest hebben ze hele fijne roddels rondgebracht in de school. O wat heb ik het toch leuk op school |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Die mensen zijn gewoon jaloers (en dan gaan ze kinderachtig over je praten achter je rug om) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
over mij is bekend.. uhm... er is niet zo veel over mij bekend.
alleen in mijn vriendengroep weten sommigen wat ik allemaal al wel niet gedaan heb (...niet zo veel...) maar men vind mij wel redelijk raar, ik ben de enige die over sex praat (als het gesprek daarover gaat is het altijd mijn schuld ![]() ik krijg altijd de opmerkingen over lingeriesetjes en rare condooms naar mn hoofd..
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar als ik zoiets zou weten van een klasgenoot van me, dan zou ik denk ik ook wel gaan lezen wat diegene er nog meer op zet.. en nee, ik zou het niet tegen diegene zelf vertellen. Wat had je willen horen van je klasgenoten dan? "Ik heb je posts gelezen op het forum"? Wat heb je daaraan.. "hetgeen ik dan hoor van de vriend van een klasgenote" haha dikke verspreiding! Maarja dat hoeft niet perse via DIE klasgenote te gaan.. het lijkt me logisch dat die vriend ook wel klasgenoten kent van zijn vriendin.. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik schijn een slet te zijn geweest (goooooo mannelijke sletten
![]() ![]() En tja, nu neem ik geen blad voor mijn mond en vertel eerlijk wat ik in bed uitspook (mits die ander ook iets prijsgeeft over zijn/haar sexleven)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Een belangrijke les Cas Kramers | 2 | 21-02-2012 18:37 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 |