Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2002, 14:15
mik-mak
mik-mak is offline
Laten we hier eens een debat beginnen, ik zal als eerst mijn mening geven ...
Als de Joden de Palestijnen niet hadden weggejaagd zou dit niet gebeurd zijn, maar ja er zijn zoveel Joden .
Ik vind dat ze beiden fout zijn .
En waarom hebben die g**ver***** Joden niet een onbewoond eiland gekregen maar een land in Islamitisch gebied .
Hun Bijbel kan toch gewoon 1 grote leugen zijn ...
En nu gaan ze die Arabieren een beetje aanvallen op laffe manieren .
Maar die Palestijnen vuile lafaards zijn te bang om een uniform aan te trekken maar ze willen zich wel opblazen in onschuldige restaurants ...
En is het Arabische leger niet groot genoeg om die 10 miljoen Joden af te slachten ...
En is de GODVERDOMDE wereld niet sterk genoeg om het grensgebied te blokeren ...
Hoe is dat toch mogelijk...
Advertentie
Oud 12-04-2002, 14:18
Mujahid
Mujahid is offline
Op de tv zien we een opgeblazen bus. Er zijn 9 mensen omgekomen en vele gewonden. Weet je wie er in die bus zaten? Soldaten die terugkwamen van Jenin. Soldaten die mee hadden gedaan aan de slachting. Ook dat mochten we niet weten, want niets mag wijzen naar de Zionistische staatsterroristen.
Oud 12-04-2002, 14:19
mik-mak
mik-mak is offline
Citaat:
Mujahid schreef:
Op de tv zien we een opgeblazen bus. Er zijn 9 mensen omgekomen en vele gewonden. Weet je wie er in die bus zaten? Soldaten die terugkwamen van Jenin. Soldaten die mee hadden gedaan aan de slachting. Ook dat mochten we niet weten, want niets mag wijzen naar de Zionistische staatsterroristen.
Jajaja en die Joodse tempel aanslag dan, en die aanslag op een refter met Pasen, als wij dat met Jihad zouden moeten doen he ...
Ohoh ( met wij bedoel ik katholieken )
Ik ben katholiek jij moslim, maar onze religies stammen af van het jodendom dus respecteer ze ...
Oud 12-04-2002, 14:28
AGH
AGH is offline
Mujahid?
Wil jij hiermee zeggen dat Nederland ook partij kiest?
Oud 12-04-2002, 14:39
mik-mak
mik-mak is offline
Europa is onpartijdig maar ze hebben europeonen gedood die ***moslims ze verdienen wraak van Joden en R.K.
Vermoordt dan Joden Maar Geen Katholieken ...
Want in de wtc zouden toch ook geen 50000 soldaten zitten, neenee onschuldige mensen
Oud 12-04-2002, 14:49
Verwijderd
Citaat:
mik-mak schreef:
Europa is onpartijdig maar ze hebben europeonen gedood die ***moslims ze verdienen wraak van Joden en R.K.
Vermoordt dan Joden Maar Geen Katholieken ...
Want in de wtc zouden toch ook geen 50000 soldaten zitten, neenee onschuldige mensen
Wraak lost nix op!
Oud 12-04-2002, 15:01
Mujahid
Mujahid is offline
Citaat:
mik-mak schreef:

Jajaja en die Joodse tempel aanslag dan, en die aanslag op een refter met Pasen, als wij dat met Jihad zouden moeten doen he ...
Ohoh ( met wij bedoel ik katholieken )

Ja, wat dan?

Citaat:
mik-mak schreef:
Ik ben katholiek jij moslim, maar onze religies stammen af van het jodendom

Het Christendom is de voortzetting op het Jodendom. De Islam is vervolgens een voortzetting op het Christendom.....

Citaat:
mik-mak schreef:
dus respecteer ze ...

Wanneer heb ik me respectloos geuit tegen Joden? Ik heb het alleen niet zo op fascistische bezetters, die ik 'liefkozend' zionisten noem. Elke zionist is een jood, maar niet elke jood is een zionist. Ruwweg zijn van de 5 miljoen Israeli's een paar honderdduizend non-zionistisch. De rest is zionistish........

----------------------------

Ariel Sharon's quote:

"I don't know something called International Principles. I vow that I'll burn every Palestinian child (that) will be born in this area. The Palestinian woman and child is more dangerous than the man, because the Palestinian childs existence infers that generations will go on, but the man causes limited danger. I vow that if I was just an Israeli civilian and I met a Palestinian I would burn him and I would make him suffer before killing him. With one hit I've killed 750 Palestinians (in Rafah in 1956). I wanted to encourage my soldiers by raping Arabic girls as the Palestinian women is a slave for Jews, and we do whatever we want to her and nobody tells us what we shall do but we tell others what they shall do."

-Ariel Sharon, current Prime Minister, In an interview with General Ouze Merham, 1956
Oud 12-04-2002, 15:19
@pie
@pie is offline
mijn god zeg, lees effe het forum voordat je een topic opent

de vorige flamewar met volop partijdigheid is nog steeds in volle gang, begin je een 2e
Oud 12-04-2002, 15:20
Verwijderd
Jaudâh! Jaudâh!
Oud 12-04-2002, 15:21
Mujahid
Mujahid is offline
Citaat:
AGH schreef:
Mujahid?
Wil jij hiermee zeggen dat Nederland ook partij kiest?
Nee, dat wilde ik er niet mee zeggen. Punt blijft wel dat de Nederlandse media de Israelische leugens papegaait.

Om toch maar even op je vraag in te gaan. Nederland is van oudsher dik bevriend geweest met de schurkenstaat Israel. Zelfs toen er vele Palestijnen afgeslacht werden tijdens de tweede intifada heeft Nederland notabene met één handtekening een aantal maanden geleden voor maar liefst 600.000.000 gulden aan raketten gekocht die door de facistische bezetter op het Palestijnse volk zijn getest.
Oud 12-04-2002, 15:32
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Citaat:
@pie schreef:
mijn god zeg, lees effe het forum voordat je een topic opent

de vorige flamewar met volop partijdigheid is nog steeds in volle gang, begin je een 2e
dan maar weer een slotje?
Oud 12-04-2002, 15:33
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
chatfreak2002 schreef:

dan maar weer een slotje?
yep, lmd

Regels voor berichten