![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() jij bent egt ubertriest.... ontopic: dat is echt fucking lekker ik hou van je. nog niet stoppen. 'jesus!!!' |
![]() |
||
Citaat:
ophemelt.... dat doe je door iemand de lucht in te prijzen. door te praten dus.. dan mag dat chickie van jou mij wel is leren te pijpen en te praten tegelijk! loser.... |
![]() |
|
Verwijderd
|
"hee, wat ben je daar aan... aan... ohm....a...aaaa... owhhh.... wat...wawat... hmgrm... oh..." (verrassingszuigaanval
![]() ![]() en ja, "ik hou van je", maar dan tijdens naspel... een gegromd "oooh ik verlang zo naar je" tijdens voorspel is ook leuk, vooral omdat je 'm dan nog zo leuk even kunt plagen om 'm nog geiler te maken... Maar tijdens vaginale sex praten wij niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() word JIJ 23 cm dan? krimp je dan zo erg? ![]()
|
![]() |
Afgezien van ik hou van je, zijn er andere leuke dingen om te horen te krijgen.
Wat ben jij een hete griet, jij vindt het ook altijd wel lekker. Ik vraag me nu af wat je nog meer voor me in petto hebt Ik ga zo gelukkig met jou worden, ( aaach, liev...) Je bent mooi ( ook een goeie) Mooitje ( lief lief lief!) Ik had vroeger echt nooit durven dromen dat ik nog eens met zo'n mooi meisje zou liggen te vrijen.( ja, hij weet wattie zeggen moet!) Godver, ik word helemaal gek van je oei oei oei oei pfffff. Daar gaat weer tien jaar van mijn leven! Wat kun je dat goed. ( dan heb ik mijn mond vol, get the picture?)
|
![]() |
Je bent niet de hele tijd op volle kracht bezig, en bovendien is het niet zo dat we zinnige gesprekken voeren, het blijft bij een uitroep.
Hoewel, volgens mij hebben we gisteren niks gezegd, alleen wat gekreund...oja wel toch wel. Hij zei wat heb je toch een lekker nauw...en ik zei dat komt door die dikke...en wat later zei hij nog iets van ik word gek van die tietjes die zo sexy voor mijn neus wiebelen. Toen moest -ie even afkoelen, namelijk. Ja gruweijk, als ik het zo neertyp schaam ik me dood maar op het moment zelf is het leuk.
|
Verwijderd
|
M'n vriend en ik hebben altijd seks in gloven, dan heel actief, dan juist even heel rustig en dan weer heel actief. Wanneer het zo rustig is, dan zeggen we meestal lieve dingetjes
![]() Hij vindt het erg leuk wanneer ik zeg, tijdens zo'n rustig moment of tijdens het voorspel;'Ooh, neuk me!!!' Dan wordt hij helemaal gek ![]() En hij zegt vaak tijdens het voorspel van die spannende dingetjes... ehm... als ik het schrijf klinkt het heel pooierig ofzo, maar dat is het niet, het is juist heel.... geil ![]() 'Ooeeh, meisje, nu ik jou voor me alleen heb zal je het weten... ik zal je nemen... ooeeeh...' beetje ons standaard zinnetje ![]() ![]() |
![]() |
|
Oke, don't sue me for this...
- Wat heb je toch een heerlijke pik. - Ik wil dit... (pak zn pik beet)... in dit... (duw zn pik tegen mn euh, kut.) - Oh, lekker. - Dieper, dieper.. Maak me KAPOT van binnen! (Ok dan ben ik wel behoorlijk geil)... - Ik wil je... - Oeh, je maakt me gek... - KLOOTZAK!!!!! HOE KRIJG JE HET VOOR ELKAAR OM ME ZO VERDOMME GEIL TE MAKEN!!!! - Neuk me. - Jij gaat me nu neuken. - (Tijdens voorspel): Hee, ik ga je zo vragen om me keihard te neuken, bereid je dus maar vast voor. - Mmmhhh, ahhhh... GOD I love your dick.. GA DOOR!!! Nee ik ben geen seksgestoorde. Nouja, misschien een beetje... ![]() Maar goed, ik moest eerlijk zijn toch? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en die van poesiefox: "Ik had vroeger echt nooit durven dromen dat ik nog eens met zo'n mooi meisje zou liggen te vrijen." Die houd ik erin ![]() - Ohh schat, jij bent het beste wat me ooit is overkomen - Zit je op neuken?
|
![]() |
In de afdeling wat minder romantisch hebben wij nog:
"Ik wil je pik!" "'Oh, neuk me, pak me"( afgezaagd ) "ik ga je straks helemaal volspuiten"' "ik ga je zwanger spuiten'' gevolgd door een roep naar binnen toe: '' kom op mannen, zwemmen!" (Maar dat was toen we nog dachten dat we kids wilden en konden krijgen)
|
|