in het nederlands
mag over ALLES gaan, en daarom heb ik moeite om iets te kiezen om over te schrijven. het probleem is dat het de 2e week van augustus klaar moet zijn. heeft iemand leuke onderwerpen voor me om 15 pagina's mee vol te maken?!?!?!!?!?
Vind ik wel veel hoor.
Dr zijn natuurlijk wel trucjes:
anderhalve regelafstand,
vergroten van afstand tussen letters en afstand tussen woorden, marges aan de kanten verkleinen, groter lettertype kiezen, etc.
Maar dan nog blijft het veel, vind ik.
Erm, het mag over alles gaan? Waar weet je veel vanaf? Muziek? (gezien je nick) Misschien kun je daar iets over schrijven?
Als het over alles mag gaan, is de keus dan niet erg makkelijk?
Vertel iets over je favoriete band, de kleding die je draagt, jouw visie op de rest van de wereld (of een klein deel ervan, zoals Irak, of de Nederlandse politiek). Doe het over je leukste hobby, schrijf over je beste ervaringen, pak de problemen in de wereld aan.
Keus zat, maar die ligt wel bij jezelf. Gewoon even denken, en er komen genoeg dingen in je op.
Over hoe je de overgang van Parijs naar Den Haag hebt ervaren, de verschillen, wat het veranderd heeft aan je dagelijkse leven... Over het verschil qua vrienden, hoe vaak je mensen ziet nu je weer in Nederland woont, etc... Of als dat niet genoeg in verschillen tussen overal waar je geweest bent...
Lijkt me genoeg over te vertellen
If you need help, laat maar weten op msn
lucy48 schreef op 07-07-2003 @ 13:40: over het schrijven van een opstel van 15 pagina's
Een erg goed idee Maak er een heel verhaal van hoe je dit aan gaat pakken. Je kan geen onderwerp verzinnen en als je op het einde zit zeggen van 'zo, en nu beginnen'.