![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En de morning-after pil voor de zekerheid, zoiets doe je niet 'gewoon even voor de zekerheid', van zoiets kan je behoorlijk ziek worden. Daarbij kan het maar in een korte tijd erna, waar ze misschien al overheen is...
|
Verwijderd
|
Ze zegt zelf dat ze er al overheen is, zou ze dat echte rniet zijn... de morning-after pil is toch ech tbedoeld voor na een nacht onveilige sex met kans op zwangerschap... en niet iedereen wordt er ziek van
![]() ![]() Mijn biologie leraar (die overigens zijn phd heeft in menselijke anatomie) leerde mij dat een zaadcel, dat er de MOGELIJKheid is dat het tot 5/6 dagen kan overleven in het vrouwelijk lichaam. Maar voor lady-nogwattes is de kans maar heel klein dat ze uberhaubt zwanger is, voordat d'r hoofd op hol gaat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en nou voortaan wakker blijven, hé? ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ben ik zwanger of niet? Verwijderd | 21 | 25-04-2012 10:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
de pil en zwanger? zo0tjuh | 1 | 02-02-2004 11:29 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Berekening over zwanger raken GimmeMath | 11 | 04-12-2003 12:37 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 | |
Seksualiteit |
Zwanger Zuccherino | 16 | 10-01-2003 22:18 | |
Seksualiteit |
stel je voor... je raakt zwanger... en dan??? Luvlytallie | 26 | 18-05-2002 14:28 |