![]() |
|
als 't puur om een neusspray gaat voor jou kan je die ook gewoon bij een drogist of een apotheek halen.
wil je andere medicijnen (zoals pilletjes tegen 't niesen, oogdruppels enz) dan kan je beter even naar de dokter gaan. sommige van de medicijnen die je dan krijgt kun je ook in de apotheek kopen, maar via de dokter wordt 't vergoed. ook is d'r een aantal medicijnen dat helemaal niet verkocht wordt zonder recept, dus sowieso kan een bezoek aan de dokter geen kwaad. hij kan altijd nog zeggen dat je het toch maar gewoon zonder recept op moet halen.
|
![]() |
Ik gebruik nu cetrizine ofzo iets, en besalcon dat is een verstuiver, maar volgens de reclame ben je dan gelijk van je hooikoorts af, al zit dat er bij mij helaas niet in.
Brigitte - de namen kloppen niet helemaal, ben t vergeten ![]()
|
Verwijderd
|
Heb gistren van ongeveer half 3 tot 6 uur in bed gelegen, had beetje erg last van mijn hoofd
![]() Gelukkig hadden we thuis blijkbaar nog neusspray en mijn vader ging ffies naar de AH om daar paracetamol te kopen. 2 keer een pil genomen(tuurlijk met een paar uur ertussen). Ik heb perfect geslapen, terwijl ik de avond daarvoor nauwelijks sliep dankzij een soort ijldromen(of is het eildromen?). Voel me vandaag dan ook weer redelijk goed, afgezien van dat mijn oren nog redelijk dicht zitten. |
![]() |
|
|