Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2003, 19:22
Verwijderd
zuster Maria doet geen vlieg kwaad, laat staan een kip,' aldus een zuster van de Orthodoxe kloostergemenschap in het Brabantse dorp Heusden, dat tot gemeente Asten behoort. Zuster Maria . 'moeder-overste' van de nonnen, werd gistermiddag gearresteerd in opdracht van de Algemene Inspectiedienst (AID). Ze wordt ervan verdacht pluimvee dat in verband met de vogelpest moest worden geruimd, te hebben laten 'onderduiken' op het terrein van de kloostergemeenschap, zo heeft een van de zusters tegenover het ANP verklaard.

De zusters zijn "zeer geschrokken" van de aanhouding van de overste Maria, die in een politiecel in Venlo is vastgezet. Daar heeft ze mogen spreken met een bevriende priester. De nonnen heben, zeggen ze, geen contact meer gehad met zuster Maria sinds de AID haar oppakte. "De AID kwam hier in een personenauto en vertelde zuster Maria dat ze gearresteerd was. Ze mocht een tandenborstel pakken en toen werd ze meegenomen." Een woordvoerder van de AID zei gisteravond dat hij niet op de hoogte was van de affaire. Het openbaar ministerie was niet bereikbaar voor commentaar.

bron: NRC

dit geeft toch een goed beeld van waar de politie zich in Nederland mee bezig houdt. twee AH medewerkers met veel vertoon van hun bed lichten, een Non arresteren, maar een woonwagenkamp of kanaaleiland binnengaan, dat durven ze amper

mietjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-06-2003, 19:32
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef op 14-06-2003 @ 20:22:
dit geeft toch een goed beeld van waar de politie zich in Nederland mee bezig houdt. twee AH medewerkers met veel vertoon van hun bed lichten, een Non arresteren, maar een woonwagenkamp of kanaaleiland binnengaan, dat durven ze amper

mietjes
Wanneer ga jij je aanmelden als politieagent?? Of ben je daar toch te bang voor?
Oud 14-06-2003, 20:15
Verwijderd
leuk hoor, tussen allemaal van die schijterts. als ik mag zeggen wat we zouden gaan doen zou ik best wel willen ja
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 20:20
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef op 14-06-2003 @ 21:15:
leuk hoor, tussen allemaal van die schijterts. als ik mag zeggen wat we zouden gaan doen zou ik best wel willen ja
Zelfde hier...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 20:23
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Welkom in Nederland!

Hier worden nonnen in de cel gezet als ze kippen laten onderduiken.
Hier gaan terroristen vrijuit omdat terrorisme niet strafbaar is.

Welkom in Nederland!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 20:44
Gatara
Gatara is offline
Die non had tenminste lef
Oud 14-06-2003, 21:01
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Non verdacht van vervoeren pluimvee nog altijd in cel

Uitgegeven: 14 juni 2003 21:54

MAASTRICHT - Kloosteroverste zuster Maria blijft voorlopig nog vast zitten in een politiecel in Venlo. Zij werd vrijdagmiddag door de Algemene Inspectiedienst (AID) gearresteerd in de kloostergemeenschap in Heusden (gemeente Asten). De AID verdenkt haar betrokken te zijn bij het vervoeren van pluimvee in ruimingsgebieden terwijl er een vervoersverbod gold.

Dat heeft een woordvoerder van het Openbaar Ministerie in Maastricht zaterdag gezegd.

Ze is vrijdagavond voorgeleid aan een hulpofficier en kan maximaal drie dagen worden vastgehouden. Volgens de woordvoerder overtrad zij de regels samen met een man, die eerder deze week is aangehouden, in het gebied rond Someren. De man is lid van de organisatie De Ark, die onderduikadressen zoekt voor hobbydieren die geruimd moeten worden.

Zuster Maria is kloosteroverste en een van de zes zusters van de kleine Grieks-Orthodoxe kloostergemeenschap in Heusden. De bewoners waren zeer geschokt door de arrestatie 'omdat zuster Maria geen vlieg kwaad doet'.

Zaterdagmiddag bezocht de AID wederom het kloosterterrein. Alle zusters zijn gehoord door de inspecteurs. Volgens zuster Makrina, die namens de kleine gemeenschap spreekt, wilde de AID weten in hoeverre de andere vijf zusters betrokken zijn bij de activiteiten van zuster Maria.

Behalve Maria en Makrina spreekt geen van de zusters Nederlands en aangezien de inspecteurs slecht Engels praatten, mocht zuster Makrina in eerste instantie vertalen. Toen zij niet wilde antwoorden op vragen over de betrokkenheid van de zusters bij het vervoeren en verbergen van kippen, mocht dat ineens niet meer en ontstond er een nare sfeer. "De manier waarop de AID ons verhoord heeft, ook al doen ze dat correct, was voor ons zeer intimiderend", aldus de zuster.

Met zuster Maria heeft zij nog geen enkel contact gehad. Een priester, die ze niet bij naam wil noemen, heeft wel met Maria gesproken, maar hij heeft volgens Makrina 'heel hard moeten knokken om haar te kunnen bezoeken'.

De Grieks-Orthodoxe kloostergemeenschap viert dit weekeinde Pinksteren. Alle vieringen en gebeden gaan door. "Je bent een kleine gemeenschap en we proberen het leven zo normaal mogelijk te laten verlopen. Maar er hangt toch een donkere wolk boven", besluit zuster Makrina. Op de vraag of er in het klooster kippen aanwezig zijn, wilde de zuster niet antwoorden.

Actievoerster V. Jong uit Ell zegt dat de man die eerder gearresteerd is, woordvoerder K. Broekman van De Ark is. Hij zit al een week in het Huis van Bewaring in het Brabantse Grave. Volgens Jong zijn er de afgelopen weken meer sympathisanten van het ondergrondse netwerk voor pluimvee (tijdelijk) opgepakt, waaronder zij zelf.

Een woordvoerder van de AID zei dat de arrestatie van zuster Maria, en nog een aantal anderen in de afgelopen weken, onderdeel is van een opsporingsonderzoek. De verdachten hebben zich volgens de inspectiedienst schuldig gemaakt aan 'het smokkelen van kippen uit ruimingsgebieden'. Over de manier waarop de inspecteurs optreden, wil hij niets zeggen. "Zij handelen in opdracht van het Openbaar Ministerie, die leiden het onderzoek en doen de woordvoering."

http://nu.nl/news.jsp?n=161407&c=10
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 21:02
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline

Die AID-inspecteurs zijn ook halve debielen.
Ze spreken niet eens Engels.

Zijn er in Nederland overheidsambtenaren met een verantwoordelijke functie in buitendienst die geen Engels spreken?

Ja, bij de AID...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 21:08
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 14-06-2003 @ 22:01:
Op de vraag of er in het klooster kippen aanwezig zijn, wilde de zuster niet antwoorden.
Ja dus
Oud 14-06-2003, 21:18
Martian
Martian is offline
Citaat:
Non verdacht van vervoeren pluimvee
De zin van de week
Oud 14-06-2003, 21:19
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Goh, straks ben ik nog terrorist.

Serieus, ik word hier ziek van.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 21:20
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 14-06-2003 @ 22:01:
Actievoerster V. Jong uit Ell
Die naam klinkt bekend... De zaak Elena Schepers.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 21:23
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 14-06-2003 @ 22:20:
Die naam klinkt bekend... De zaak Elena Schepers.
?!?! Welke zaak? Mij klinken beide namen niet bekend in de oren.
Oud 14-06-2003, 21:24
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Gatara schreef op 14-06-2003 @ 22:23:
?!?! Welke zaak? Mij klinken beide namen niet bekend in de oren.
Kom eens op MSN... dan kan ik je meer vertellen.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 22:00
Verwijderd
nederland zuigt qua wetgeving.

de echte overtreders ontspringen de dans altijd; maar als de gewone burger ÉÉN keer iets verkeerds doet, cq. het heft in eigen handen neemt (zie de 2 AH medewerkers die een aanstellerige dief hadden gepakt) wordt ie meteen anaal genomen door het justitieel apparaat.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 23:29
Verwijderd
Precies, dat is nou juist het leuke van Nederland. De wetgeving is krom, de slachtoffers worden als dader behandeld, de regering bakt er niets van, de linkse kerk doet alles om de burgers tegen te werken en de moslims nemen hier het land over. Belachelijk

Wat doen jullie hier godverdomme nog?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 09:45
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 14-06-2003 @ 22:19:
Goh, straks ben ik nog terrorist.

Serieus, ik word hier ziek van.
Doe niet zo zielig man, alleen maar omdat het een non is.

Ze overtreed gewoon de wet, klaar. Dan loop je kans om opgepakt te worden.

Moet je maar eens nagaan wat voor grote gevolgen er hadden kunnen optreden als die ziekte zich weer was gaa nverspreiden.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 09:46
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 15-06-2003 @ 10:45:
Doe niet zo zielig man, alleen maar omdat het een non is.

Ze overtreed gewoon de wet, klaar. Dan loop je kans om opgepakt te worden.

Moet je maar eens nagaan wat voor grote gevolgen er hadden kunnen optreden als die ziekte zich weer was gaa nverspreiden.
Ach, hij wil gewoon de scheiding tussen kerk en staat weer teniet doen...
Oud 15-06-2003, 10:05
Joostje
Joostje is offline
voor zover ik weet is er onvoldoende bewijs om die vermeende terroristen op te sluiten. Met andere woorden: ze zijn onschuldig gebleken.

(offtopic)

voor de rest is het eerder de fout van de minister van landbouw en niet die van de politie.
Oud 15-06-2003, 10:53
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-06-2003 @ 00:29:
Precies, dat is nou juist het leuke van Nederland. De wetgeving is krom, de slachtoffers worden als dader behandeld, de regering bakt er niets van, de linkse kerk doet alles om de burgers tegen te werken en de moslims nemen hier het land over. Belachelijk

goh dat dacht ik nou ook net.

En dan nog het feit dat iedereen de politie voor schijterds uitmaakt, dat is dus echt niet zo, dat denken jullie altijd maar.
Oud 15-06-2003, 10:57
Atje85
Atje85 is offline
MAASTRICHT Het OM in Maastricht heeft
kloosteroverste zuster Maria weer
vrijgelaten.Ze zat sinds vrijdag in een
politiecel in Venlo omdat ze pluimvee
uit de ruimingsgebieden zou hebben
gesmokkeld.Ze blijft wel verdacht.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 10:57
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Tweety2k schreef op 15-06-2003 @ 11:53:
goh dat dacht ik nou ook net.

En dan nog het feit dat iedereen de politie voor schijterds uitmaakt, dat is dus echt niet zo, dat denken jullie altijd maar.
ja, want als er echt rellen zijn schijt bijna iedereen wel in zn broek
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 12:04
NN
NN is offline
Citaat:

Rustig maar, niet alle Nederlanders denken zo...... (hoop ik).

Inhoudelijk; ik vind het schandalig dat er een soort van razzia's worden georganiseerd om mensen die hun hobbydiertjes willen houden te kunnen arresteren. Dit gaat te ver.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 12:50
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
NN schreef op 15-06-2003 @ 13:04:
hun hobbydiertjes willen houden
''De AID verdenkt haar betrokken te zijn bij het vervoeren van pluimvee in ruimingsgebieden terwijl er een vervoersverbod gold.'''

Dat is toch wel iets anders.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 13:04
Isa
Isa is offline
Citaat:

here we go again. meneer weet geen argumenten en gaat maar hoogmoedig sprekenover het nederlandse strafsysteem dat hij wilt verheerlijken omdat hij de waarheid niet wilt zien en zichzelf liever verdooft met opium dat de staat geweldig is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2003, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 15-06-2003 @ 14:04:
here we go again. meneer weet geen argumenten en gaat maar hoogmoedig sprekenover het nederlandse strafsysteem dat hij wilt verheerlijken omdat hij de waarheid niet wilt zien en zichzelf liever verdooft met opium dat de staat geweldig is.
Nee, meneer heeft gewoon geen zin meer om tijd te steken in mensen die toch nooit iets op zullen steken. Meneer denkt dus: zak lekker in de stront en onderschrijft de uitspraak van McCaine:

Laat maar, ze krijgen toch nooit enige invloed whatsoever.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 17:17
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 15-06-2003 @ 14:31:
Nee, meneer heeft gewoon geen zin meer om tijd te steken in mensen die toch nooit iets op zullen steken. Meneer denkt dus: zak lekker in de stront en onderschrijft de uitspraak van McCaine:

De superieure Nare Man natuurlijk wel, en dan zal het gepeupel eens worden opgevoed
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 17:19
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
maar een woonwagenkamp of kanaaleiland binnengaan, dat durven ze amper

mietjes
Volgens mij zijn ze een paar weken geleden nog zo een hele woonwagenkamp binnengegaan
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Tweety2k schreef op 15-06-2003 @ 11:53:

de politie zoekt gewoon de makkelijkste slachtoffers uit. bergen zaken worden geseponeerd in Nederland, maar bij een zaak als deze die gewoon met een reprimande had kunnen worden afgehandeld wordt met de grootste ijver gewerkt. vergelijkbare voorbeelden te over, als je dat wilt zal ik er nog s een paar geven
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 17:29
Open_up_your_skull
Open_up_your_skull is offline
blu
Oud 15-06-2003, 19:35
*Burning water*
*Burning water* is offline
Citaat:

mietjes
Als ik me goed herinner, is de politie laatst toch een woonwagenkamp binnengegaan een heeft ze het daarbij ook niet gelaten.
Moeder-overste had trouwens groot gelijjk dat ze het pluimvee verborg. Een paar hobbykippen doen weinig kwaad en hebben niet veel invloed op verspreiding van de vogelpest (bijvoorbeeld in vergelijking met wilde vogels, die ook niet allemaal zijn doodgeschoten). Soms vraag ik me af of mensen nog wel gevoelens hebben ten opzichte van dieren. (En dan bedoel ik uiteraard geen liefde ofzo; medelijden zou al genoeg zijn om ze iets vriendelijker te behandelen.)
Oud 15-06-2003, 19:59
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Het is natuurlijk niet leuk dat er vogels gemold moeten worden. Maar dan moet je bij Veerman zijn. De EU heeft gelukkig inmiddels ingestemd met inenten bij vogelpest.

Stel nou dat die non kippies had vervoerd, die besmet waren. Ze hadden andere kippies kunnen infecteren, zodat de vogelpest misschien nog wel even door kon gaan.

De politie is inderdaad ook niet zo ok tegenwoordig, maar ze wist dat het strafbaar was. Dan kan je dat verwachten.
Oud 15-06-2003, 23:26
Martian
Martian is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 15-06-2003 @ 18:19:
Volgens mij zijn ze een paar weken geleden nog zo een hele woonwagenkamp binnengegaan
350 man, met heli's, tegen 200 bewoners, nadat ze zich toen ze met z'n 40en waren hadden laten verjagen.

Ik ben het hier wel een beetje met FeyenoordvakX etc. eens. Kost nl. megaveel belastinggeld dat er zoveel agentjes nodig zijn om een stel idioten als deze zigeuners aan te pakken. En dan kunnen ze niet eens vervolgd worden, ondanks de 40 wietplantages en het voor 250.000 euro aan stroom aftappen en de gevonden gestolen auto('s?)....

En op Kanaleneiland? Ik werk daar nog steeds in een supermarkt (jaja ) en de politie zei op een gegeven moment dat we op moesten houden met winkeldieven aanhouden (zo'n 3 per dag op dat moment, we hebben er een poos een actie tegen gehouden) omdat ze het te druk hadden......
Laatste tijd hebben ze een paar mooie projectjes die wel wat helpen geloof ik.
Oud 15-06-2003, 23:56
Verwijderd
Vette pech voor die non. Ze deed immers iets wat niet mag, jammer dan. Dit soort schijnbare onbenulligheden horen mijns insziens gewoon bij het handhaven van de orde. Hoe krom het ook is vergeleken met andere dingen; als je dit gaat 'dogen' of afkeuren omdat er immers zoveel andere dingen zijn.. Waar hou je dan een keer op? "Dit mag wel, want dààr wordt niets aan gedaan"? Schei uit. Normen en waarden mannen, normen en waarden. Al is de tegenstelling nog zo groot.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 23:57
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
guilty as hell
Oud 15-06-2003, 23:59
Verwijderd
Citaat:
*Burning water* schreef op 15-06-2003 @ 20:35:
Een paar hobbykippen doen weinig kwaad en hebben niet veel invloed op verspreiding van de vogelpest (bijvoorbeeld in vergelijking met wilde vogels, die ook niet allemaal zijn doodgeschoten). Soms vraag ik me af of mensen nog wel gevoelens hebben ten opzichte van dieren. (En dan bedoel ik uiteraard geen liefde ofzo; medelijden zou al genoeg zijn om ze iets vriendelijker te behandelen.)
Wat als die paar hobbykippen wèl zorgen voor verspreiding? Die verboden zijn er niet voor niets!

Het wil trouwens zo zijn dat MEDELIJDEN met dieren vaak voor veel meer dierenleed zorgt. Maar goed, dat is weer een andere discussie die ik vast al wel eens gevoerd heb op F&F.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 00:06
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Martian schreef op 16-06-2003 @ 00:26:
En op Kanaleneiland? Ik werk daar nog steeds in een supermarkt (jaja ) en de politie zei op een gegeven moment dat we op moesten houden met winkeldieven aanhouden (zo'n 3 per dag op dat moment, we hebben er een poos een actie tegen gehouden) omdat ze het te druk hadden......
Laatste tijd hebben ze een paar mooie projectjes die wel wat helpen geloof ik.
Eerlijk gezegd stelt Kanaleneiland ook niet zoveel voor. Ik heb daar 's nachts rondgefietst in mijn eentje, zonder problemen. Af en toe wat diefstal (m.n. in winkels en gymzalen enzo), maar verder ook niet veel.
Oud 16-06-2003, 00:12
Verwijderd
strafbaar is strafbaar punt uit.

en ga nou niet huilen, ze wist dat ze strafbaar was regels zijn regels daar moet je je aanhouden
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 00:47
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Nee, het zou veel beter zijn als we geen regels en wetten meer zouden naleven, en in plaats daarvan lekker doen waar we zelf zin in hebben. Immers gelden regels en wetten alleen als ze jou toevallig uitkomen!
Oud 16-06-2003, 01:05
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 16-06-2003 @ 01:47:
Nee, het zou veel beter zijn als we geen regels en wetten meer zouden naleven, en in plaats daarvan lekker doen waar we zelf zin in hebben. Immers gelden regels en wetten alleen als ze jou toevallig uitkomen!
Precies, dat hindert maar de vrije ontplooiing van de vastgoedjongens, die uiteindelijk pas ècht het Nederlandse volk vertegenwoordigen. Die stomme linkse kerk ook altijd met haar gelijkheid voor de wet en andere domme regels!
Oud 16-06-2003, 08:36
Martian
Martian is offline
Citaat:
McCaine schreef op 16-06-2003 @ 01:06:
Eerlijk gezegd stelt Kanaleneiland ook niet zoveel voor. Ik heb daar 's nachts rondgefietst in mijn eentje, zonder problemen. Af en toe wat diefstal (m.n. in winkels en gymzalen enzo), maar verder ook niet veel.
en na 1x concludeer jij dat het allemaal wel meevalt? Lekker wetenschappelijk .

Het hangt er een beetje vanaf. Het zijn vooral groepen jochies van 13, 14 die heel irritant kunnen zijn, voor oude dametjes, stenen naar bussen gooien, stoer doen tegen de politie, ruiten inslaan bij het winkelcentrum etc. Voor jou en mij zijn die niet echt gevaarlijk; op mn werk geniet ik er altijd van om ze met harde hand de winkel uit te werken, dat ze gaan protesteren en schelden en je ze lekker publiek vernedert, daar kunnen ze namelijk absoluut niet tegen En als ze dan een keer met pappa in de winkel zijn, oh oh dan zijn ze zo rustig en meegaand.... da's echt een mooi verschil om te zien.

Wat er echter ook rondloopt zijn de echt ontspoorde jongeren van een jaar of 17. Die zijn nog steeds niet echt gevaarlijk voor jou en mij, maar die breken regelmatig auto's open, en meer van dat soort zaken. Daar hebben zelfs de vaders ook absoluut geen controle meer over. En die veroorzaken de meeste problemen.
Oud 16-06-2003, 08:42
zoef de haas
zoef de haas is offline
btje triest nie . . .
btje jammer ook . . .
gewoon trieste mensen die politie
Oud 16-06-2003, 08:43
*Burning water*
*Burning water* is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 16-06-2003 @ 00:59:
Wat als die paar hobbykippen wèl zorgen voor verspreiding? Die verboden zijn er niet voor niets!

Als de hobbykippen gewoon in hun hok blijven en hun mest niet op gevaarlijke wijze wordt getransporteerd, zie ik niet in hoe ze voor verspreiding kunnen zorgen. Bovendien is er een vaccin dat er voor zorgt dat de kippen niet meer vatbaar zijn voor het vogelpestvirus. Als het virus niet kan leven in de kip, kan de kip er ook niet voor zorgen dat het verspreid wordt.

Citaat:
Het wil trouwens zo zijn dat MEDELIJDEN met dieren vaak voor veel meer dierenleed zorgt. Maar goed, dat is weer een andere discussie die ik vast al wel eens gevoerd heb op F&F.
Hm, en toch ben ik wel benieuwd hoe medelijden met dieren voor veel dierenleed kan zorgen... Ben je bereid dat te vertellen?
Oud 16-06-2003, 08:52
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Fennutjuh schreef op 16-06-2003 @ 09:42:
btje triest nie . . .
btje jammer ook . . .
gewoon trieste mensen die politie
hoezo?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 10:14
Isa
Isa is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-06-2003 @ 14:31:

Citaat:
mccaine schreef:
Precies, dat hindert maar de vrije ontplooiing van de vastgoedjongens, die uiteindelijk pas ècht het Nederlandse volk vertegenwoordigen. Die stomme linkse kerk ook altijd met haar gelijkheid voor de wet en andere domme regels!
dit heeft niks met gelijkhied of links te maken.

Het is gewoon onzin om zo iemand te arresteren omdat iemand zijn kippen liefheeft, zeker aangezien 99% van nederland het oneens is met die achterlijke slachting die bepaalt is door 1 minister en kornuiten, en niet door het volk, nog zekerder aangezien heel wat instanties die er wel wat van weten, ook wel deskundigen genoemd, dat die slachting nutteloos is en dat het gevaar nihil is.

Citaat:
Rollo
Ik ben niet tegen regels. Natuurlijk moeten er regels zijn.
Maar wel regels die nut hebben.

Wetteloosheid is , maar blind patriottistisch opvolgen van wetten zonder zelf na te denken is ook
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 11:06
BARON
BARON is offline
De politie; de beste vriend van de criminelen!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 11:08
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
BARON schreef op 16-06-2003 @ 12:06:
De politie; de beste vriend van de criminelen!
is fout van ministerie van landbouw niet van de pliesie :./
Oud 16-06-2003, 11:24
BARON
BARON is offline
Citaat:
Joostje schreef op 16-06-2003 @ 12:08:
is fout van ministerie van landbouw niet van de pliesie :./
En een politiecommisaris kan zelf zeker niet nadenken.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 11:55
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
BARON schreef op 16-06-2003 @ 12:24:
En een politiecommisaris kan zelf zeker niet nadenken.
Wet is wet... in deze heeft de non deze gebroken, jammer... maar dan moet er iets aan gedaan worden... dus ik geef het ministerie van landbouw groot gelijk...
Oud 16-06-2003, 13:16
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Kubstudent schreef op 16-06-2003 @ 12:55:
Wet is wet... in deze heeft de non deze gebroken, jammer... maar dan moet er iets aan gedaan worden... dus ik geef het ministerie van landbouw groot gelijk...
Ja idd, en omdat t dan 1 zo een non is komt t meteen groot in t nieuws.

Als t een normale vent was dan was t maar ffies in t nieuws gekomen.

Ik ben t wel eens dat je zulke mensen gewoon moet straffen, want anders kan je net zo goed verboden niet instellen, maar ik vind t wel weer raar dat ze maar 1 non oppakken terwijl weet ik veel hoeveel mensen die regels overtreden zullen hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten