Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2003, 17:56
teste_morte
teste_morte is offline
ik weet niet of men vriendin klaar is voor een stap verder, voor seks, maar ik wel. hoe begin ik hierover tegen haar ??
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 18:00
kinkymoi
kinkymoi is offline
vraag et haar
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 18:01
LaY-D-14
LaY-D-14 is offline
Gewoon beetje dr mee beginnen en dan vragen of het goed is als je doorgaat ofzow
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 18:02
Verwijderd
nou.. hoever zijn jullie al gegaan?
Als jullie alleen nog hebben gezoend. Ga gewoon zelf een stapje verder.. begin met strelen. Zegt ze niks.. houd ze je niet tegen. Dan weet je dat het ok is (Want ik neem aan dat ze niks doet of laat doen zonder dat ze het wil) En zo ga je steeds een stapje verder. gewoon rustig aan doen.

Je kunt het ook gewoon vragen maar das moeilijk de eerste keer. I know. Je kunt het ook achteraf met haar daar over hebben, wanneer je al een klein stapje verder bent gegaan. Dat maakt het dan wat makkelijker omdat jullie al "iets" hebben gedaan.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 18:04
teste_morte
teste_morte is offline
we hebbe wel al 'iets' gedaan, masturbere enzo.. denk niet dat ik anders al klaar zou zijn
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 18:10
Lizzali
Lizzali is offline
ik zou het haar niet gaan vragen of je verder bij haar mag gaan, in ieder geval niet de 1e keer dat je wat meer wil dan zoenen, dat kan misschien een druk aan haar geven.

Je kan veel beter het gewoon proberen en er dus niet samen over na gaan denken, is toch veel romantischer, als het gewoon gebeurd ipv er eerst een heel gesprek over gehad te hebben...

Dus ik zou gewoon eens rustig beginnen, als je aan het zoenen bent met haar steeds iets verder gaan en dan geeft ze waarschijnlijk zelf wel aan of ze dit prettig vind of niet...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 18:30
Vevay
Je kunt meerdere dingen proberen, eigenlijk.

Je kunt het haar natuurlijk heel direct vragen. Áls je daar natuurlijk het lef voor hebt, en het goede moment om het te vragen daar is.

Maar je kunt het natuurlijk ook heel subtiel proberen. Wanneer jullie aan het zoenen zijn kun je gaan strelen en voelen e.d, als zij daar niets van zegt of protesteert, kun je doorgaan.
Doe dat dan wel in rustige stapjes, niet van haar buik zoenen zomaar hop! ineens hem erin stoppen..

Maar natuurlijk is er de kans dat ze niet wil. Respecteer dat dan en ga haar nergens toe dwingen, dat werkt namelijk alleen maar averechts.

Succes, en veel plezier.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 19:00
Verwijderd
"Ik verlang naar je" als zij je manueel stimuleert of "Zou je meer willen...?" als jij haar manueel stimuleert zijn vrij subtiel (subtieler dan 'ik wil sex, jij ook?') en toch duidelijk, ze zal wel vragen wat je bedoelt en dan kun je het uitleggen.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 19:33
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 23-06-2003 @ 20:00:
"Ik verlang naar je" als zij je manueel stimuleert of "Zou je meer willen...?" als jij haar manueel stimuleert zijn vrij subtiel (subtieler dan 'ik wil sex, jij ook?') en toch duidelijk, ze zal wel vragen wat je bedoelt en dan kun je het uitleggen.
Gewoon als je bezig bent "wil je?" gaat ook best aardig, neem aan dat ze dan wel snapt waar je 't over hebt. Desnoods "wil je verder gaan?". Ik verlang naar je klinkt erg dramatisch.

Ennuh, manueel stimuleren? Damn, ik vind masturberen al klinisch klinken...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 19:38
poesiefox
poesiefox is offline
Als jullie aan het rommelen zijn, kun je zeggen dat je zo graag echt met haar zou willen vrijen.

Maarre, lijkt eerst maar eens orale sex je niet meer de voor de hand liggende stap?
Oud 23-06-2003, 19:44
Magdalena
Magdalena is offline
hoe je het ook vraagt; ik zou haar ook laten weten dat als zij er nog niet aan toe is, dan jij dan ook bereid bent gewoon te wachten totdat zij dat wel is, en dat dat ook helemaal niet erg is.

Bij mij werd er toch de eerste keer een behoorlijk schuldgevoel aangepraat omdat meneer vond dat na 1 logeerpartijtje er toch best wel een keer sprake mocht zijn van seks...ik was toen vrij jong en raakte toch wel een beetje in paniek omdat ik er totaal niet aan toe was.

Maar inderdaad; gewoon vragen hoe zij erover denkt als jullie een beetje aan het rommelen zijn.
Oud 25-06-2003, 10:23
ratjas
ratjas is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 23-06-2003 @ 20:38:
Als jullie aan het rommelen zijn, kun je zeggen dat je zo graag echt met haar zou willen vrijen.

Maarre, lijkt eerst maar eens orale sex je niet meer de voor de hand liggende stap?
hoezo vind je dat? ik heb eerst (na het tijdperkje 'alleen vingeren') eerst sex gehad een hele tijd voordat we aan orale sex ook deden.......en ik hoor van meer mensen dat t vaker voorkomt dat je eerst een tijdje neukt en dan pas pijpt/beft als andersom...
of ben ik nu helemaal geflipt??
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 11:33
Maddan
Maddan is offline
praat erover!

is misschien beetje lastig de eerste keren om er gewoon over te praten, maar gewoon overheen zetten en alles komt goed
Oud 25-06-2003, 11:34
Maddan
Maddan is offline
Citaat:
ratjas schreef op 25-06-2003 @ 11:23:
hoezo vind je dat? ik heb eerst (na het tijdperkje 'alleen vingeren') eerst sex gehad een hele tijd voordat we aan orale sex ook deden.......en ik hoor van meer mensen dat t vaker voorkomt dat je eerst een tijdje neukt en dan pas pijpt/beft als andersom...
offtopic, ja geflipt, oraal komt bij mij voor neuken
Oud 25-06-2003, 12:05
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
ratjas schreef op 25-06-2003 @ 11:23:

Ik heb het destijds niet eerst gedaan, en achteraf had ik het beter wel kunnen doen. Van zoenen naar meteen zo'n ding erin is een erg grote stap. Je hebt meer pijn dan, als meisje, om maar een nadeel te noemen. En je kunt nog niet zo goed genieten van neuken als er niet eerst volop gebeft en gevingerd is. Je slaat wat mij betreft een stap over. Vaginale stimulatie is een geheel onbekend gevoel voor meisjes, we hebben al die tijd ervoor alleen maar met een klitje gespeeld. Jullie gaan van sjorren aan die paal naar het ergens in stoppen van diezelfde paal, dus voor jullie is het gevoel veel bekender. Wij..eh... we schrikken een beetje. Het is wel erg groot, zo voor meteen hoppa erin. En dus eigenlijk niet zo fijn als het had kunnen zijn als je er meer naar toe had gewerkt.

Voor jongens maakt dat natuurlijk niet uit.(het is ook niet eerlijk)

Maar goed, wat wil jij?

Een meisje dat ligt te snakken naar je paal en ligt te kronkelen van genot, of snakt ze van de schrik en kronkelt ze van de pijn?

(even overdreven gezegd, het hoeft niet, maar ze ( ja, ZE) kan pech hebben en een taai maagdenvlies hebben en een nauw poesje.)
Oud 25-06-2003, 14:33
ratjas
ratjas is offline
nou om eerlijk te zijn heb ik nooit enig probleem gezien?
na 3 maanden deden we t voor t eerst(toen lag ze idd te snakken naar men paal, en erna te kronkelen van genot) en hij ging er gewoon in en na een tijdje weer uit en ze had nergens last van ofzo, (trouwens nooit problemen mee gehad in de tijd wat volgde)
en dat pijpen/beffen vonden we toch wat intiemer en dat kwam een tijdje later dan....
maar ik zie jouw probleem niet zo eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 14:38
01-LoPeZsTyLe
01-LoPeZsTyLe is offline
Heej...! Beging gewoon over jullie(jullie relatie) en dan begin je over sex dat je het wel spannend lijkt en zo kom je een gesprek met der aa ndenk ik hihi ^.^

Veel VrijPlezier

xoxoxoxo Angeline
Oud 25-06-2003, 14:42
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Je kunt haar ook eerst zat voeren en haar daarna vragen.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 15:24
Nixum13
Nixum13 is offline
Ik heb er zelf nog geen ervaring mee, maar als mijn vriend verder zou willen, hoeft hij denk ik alleen maar een beetje aan me gaan zitten op gevoelige plekjes(borsten bijv. om te beginnen) en als ik dat niet wil.. duw ik hem weg.. en zal hij maar ff sorry moeten zeggen ofso.. denken jullie zoiets ook niet??

Oja, de 1e x is wel handig als je nuchter bent..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten