![]() |
|
![]() |
hoe je het ook vraagt; ik zou haar ook laten weten dat als zij er nog niet aan toe is, dan jij dan ook bereid bent gewoon te wachten totdat zij dat wel is, en dat dat ook helemaal niet erg is.
Bij mij werd er toch de eerste keer een behoorlijk schuldgevoel aangepraat omdat meneer vond dat na 1 logeerpartijtje er toch best wel een keer sprake mocht zijn van seks...ik was toen vrij jong en raakte toch wel een beetje in paniek omdat ik er totaal niet aan toe was. Maar inderdaad; gewoon vragen hoe zij erover denkt als jullie een beetje aan het rommelen zijn.
||
![]() |
Citaat:
of ben ik nu helemaal geflipt?? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik heb het destijds niet eerst gedaan, en achteraf had ik het beter wel kunnen doen. Van zoenen naar meteen zo'n ding erin is een erg grote stap. Je hebt meer pijn dan, als meisje, om maar een nadeel te noemen. En je kunt nog niet zo goed genieten van neuken als er niet eerst volop gebeft en gevingerd is. Je slaat wat mij betreft een stap over. Vaginale stimulatie is een geheel onbekend gevoel voor meisjes, we hebben al die tijd ervoor alleen maar met een klitje gespeeld. Jullie gaan van sjorren aan die paal naar het ergens in stoppen van diezelfde paal, dus voor jullie is het gevoel veel bekender. Wij..eh... we schrikken een beetje. Het is wel erg groot, zo voor meteen hoppa erin. En dus eigenlijk niet zo fijn als het had kunnen zijn als je er meer naar toe had gewerkt. Voor jongens maakt dat natuurlijk niet uit.(het is ook niet eerlijk) Maar goed, wat wil jij? Een meisje dat ligt te snakken naar je paal en ligt te kronkelen van genot, of snakt ze van de schrik en kronkelt ze van de pijn? (even overdreven gezegd, het hoeft niet, maar ze ( ja, ZE) kan pech hebben en een taai maagdenvlies hebben en een nauw poesje.)
|
![]() |
nou om eerlijk te zijn heb ik nooit enig probleem gezien?
![]() na 3 maanden deden we t voor t eerst(toen lag ze idd te snakken naar men paal, en erna te kronkelen van genot) en hij ging er gewoon in en na een tijdje weer uit en ze had nergens last van ofzo, (trouwens nooit problemen mee gehad in de tijd wat volgde) en dat pijpen/beffen vonden we toch wat intiemer en dat kwam een tijdje later dan.... maar ik zie jouw probleem niet zo eigenlijk |
![]() |
|
![]() |
Ik heb er zelf nog geen ervaring mee, maar als mijn vriend verder zou willen, hoeft hij denk ik alleen maar een beetje aan me gaan zitten op gevoelige plekjes(borsten bijv. om te beginnen) en als ik dat niet wil.. duw ik hem weg.. en zal hij maar ff sorry moeten zeggen ofso.. denken jullie zoiets ook niet??
Oja, de 1e x is wel handig als je nuchter bent.. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hoe kom ik van iemand af? AnnaMaartje | 13 | 04-08-2012 22:01 | |
Seksualiteit |
help (let niet op type fouten heb dyslexie) klaasD | 25 | 26-05-2012 21:15 | |
Liefde & Relatie |
Hoe beginnen? Verwijderd | 8 | 22-05-2009 21:12 | |
Psychologie |
Hoe/wat te zeggen... *~*SaN*~* | 14 | 07-04-2005 21:22 | |
Psychologie |
hoe vertel ik mijn ouders dat het helemaal niet zo goed gaat metallica | 30 | 22-01-2004 19:25 | |
Liefde & Relatie |
Hoe kom ik erover heen? Sweetheart | 1 | 07-02-2002 15:21 |