Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2002, 22:10
Design
Design is offline
Ken je dat?

als je met je vriend/vriendin naar bed gaat, is het wel eens voor gekomen dat een van jullie 2 bloedde?

Ik zelf heb namelijk afgelopen maandag seks gehad, en de persoon waarmee ik sliep was nogal groot geschapen.... Nu las ik ergens dat je door een bepaald standje de baarmoeder kunt raken, en daardoor extreem bloed.. want echt ik bloede extreem.
Op het moment heb ik donkere afscheiding, en ik maak me niet echt zorgen, maar ik vroeg me het eens af of jullie dit ook wel eens hebben gehad.... als deze afscheiding nog lang duurt dan ga ik de dokter wel raadplegen.....

ik ben ook gaan zoeken en gaan kijken op mede dit forum en sites, of het niet een soa kan wezen, maar daar lijkt het in eerste instantie niet op....

Heb jij dit wel eens meegemaakt en waar denk je dat het bloede bij jullie door kwam...?

thanksz...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 06:41
sofie3
sofie3 is offline
Je kan het inderdaad hebben door een te groot geschapen penis... heb ik ook meegemaakt. Deed het geen pijn dan? Want dat was bij mij de eerste aanwijzing dat er iets fout zat.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 11:05
Design
Design is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
Je kan het inderdaad hebben door een te groot geschapen penis... heb ik ook meegemaakt. Deed het geen pijn dan? Want dat was bij mij de eerste aanwijzing dat er iets fout zat.

Het deed onwijs pijn... maar ik hoef me niet erg ongerust te maken?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 13:26
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik heb dat ook vaker gehad, omdat mijn vriend heel zwaar geschapen is..Maar ik denk dat het er bij mij aan lag dat ik de pil altijd doorslik, dus niet stop na 3 weken.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten