Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ja..dat kan best zijn...dat dat wel moest...
iedere persoon is anders.. dus die vriend 2 (zalk maar zegge) kan tips geven of wat dan ook.. terwijl zij helemaal anders is en dan heeft hij er nog nix aan.. ik praat het nie goed!!!! echt niet!!!! maar het kan zow zijn dat hij zelf ook in de knoop zit met zichzelf en dat hij het nie allemaal aan kan.. |
![]() |
||
Citaat:
moest vriend één, toen hij het vertelde de naam van haar erbij zeggen. hij kon toch ook alles vertellen zonder die naam...
|
Ja, vaak moet je dat soort dingen gewoon even kwijt. Hij had daar tactischer in moeten zijn en het aan iemand vertellen die jou niet kende of geen namen moeten noemen. Je mag best boos op hem zijn en dat mag hij best weten. Daar kan hij alleen maar van leren.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Hmmm kvond het wel fijn om ff humor te lezen
![]() ![]() Hij heeft eindelijk ( na 4 uur lang msnnen) in gezien dat hij het toch maar beter niet kon doen. Uit dat gesprek kwam ook dat hij het aan wel 5 mensen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() uhmm... ik vond 1 al erg genoeg.
||
Citaat:
![]() Iedereen heeft hier een eigen persoonlijke visie op. Ik geloof niet dat kritiek hebben op een visie zin heeft, al is die met een korrel zout te nemen. Het was maar even een gedachte hoor, als je erover na had gedacht had je het misschien al weer anders gezien. Sorry, ik begin offtopic te raken...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Debat Verwijderd | 5 | 20-05-2005 23:48 | |
Liefde & Relatie |
E-mail lezen van je partner. Kaneelstokje | 97 | 01-01-2005 19:56 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Terrorisme (D'66) Spoonie | 4 | 09-05-2004 21:14 | |
Liefde & Relatie |
Wachtwoorden van elkaar weten => een kwestie van vertrouwen? G.T.C. | 79 | 04-02-2004 00:31 | |
Liefde & Relatie |
Probleem 2 good 4 You | 20 | 09-12-2003 12:07 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Volkert vd G. stopt hongerstaking Nushka | 73 | 12-10-2002 20:05 |