Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() dus daarom vraag ik er nu geld voor en het is nu ook minder de hoeveelheid cd's die ik verkoop 1 per week ofzo.
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
als m'n maten iets moeten hebben weten ze dat ze bij mij moeten zijn... dus.. ja, maar ik doe het gratis. ik hou van gratis. er zou meer gratis moeten zijn. het openbaar vervoer bijvoorbeeld, nu mijn OV binnenkort in de vakantieperiode niet geldig is. de kapper zou ook gratis moeten zijn, net als kabelinternet.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
M'n broer heeft geen comp en daar brand ik dus wel eens voor. Voor de rest brand ik wel eens (veelal ongevraagd) voor vrienden een cd-tje met mp3tjes, vooral met de bedoeling om mensen nieuwe dingen te laten ontdekken. Ik brand zelden tot nooit "bekende" albums op bestelling. Ik bepaal als het ware zelf waar anderen naar luisteren, in de hoop hun muzikale voorkeur te verbreden en/of verdiepen
![]() [edit] voor m'n broer brand ik trouwens tegen kostprijs, incidentele cd'tjes voor vrienden brand ik zelfs voor eigen rekening omdat ik het leuk vind om mensen nieuwe dingen te laten luisteren [edit] |
![]() |
|
tuurlijk doe ik dat. zoveel vrienden heb ik niet! en zeker niet met mijn muzieksmaak. stelletje top40mutsen! en t kost ze niks... tenminste voor vrienden niet. kennissen vraag ik 3euro ofzo
|
je gaat toch geen geld vragen aan je vrienden als ze een gekopieerd cdtje willen hebben??? ik brand geregeld voor vrienden.. en zij ook voor mij.. of ik krijg er lege cdtjes voor terug..
als ik daar geld voor moet gaan vragen is toch echt belachelijk
||
Citaat:
maar jah iedereen zijn eigen keuze ik vraag er geld voor en jullie niet. ps ik moet het internet (€50,- per maand) ook betalen en de cd's (€6,99 10 stuks)
|
neej zo werkt het bij mij totaal niet, als ik met iemand praat die wel een beetje geinteresseerd is in wat voor een muziek ik luister dan trek ik mijn cdmapje al tevoorschijn om wat cdr's mee te geven, die download ik dan later wel weer voor mezelf...
||
Citaat:
zoek een baantje ofzo ik brand niet zo vaak cd's voor vrienden en ik vraag er niets voor. het is maar een paar euro, daar mag je alleen over zeuren als je 12 bent.
|
Verwijderd
|
Ik ken bijna niemand die zelf geen brander heeft, dus het is niet nodig. Die paar keer dat ik het voor iemand ander doe vraag ik er niets meer voor dan de kostprijs van een CD'tje of ze geven mij zelf een lege CD. Ik zie niet in waarom ik daar profijt van zou trekken. De tijd dat je stoer CD's kon verkopen op school omdat niemand nog een brander had is toch echt wel voorbij.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
verloren in een droom Kanya | 2 | 28-06-2005 22:22 | |
Verhalen & Gedichten |
(vervolgje)lentetuin princessummer | 5 | 21-05-2004 20:20 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Australische Griep Type | 3 | 09-10-2002 22:26 |