Advertentie | |
|
![]() |
|
Schumacher op Poll en hij wint ook.
Ralf 2de, Kimi 3de. Dan pakt Button een mooie 4de plaats en Fisico haalt zijn eerste punten van het seizoen met een 5de plaats. Het laatste puntje gaat naar Massa van Sauber. JPM en DC vallen weer buiten de boot op de 7 en 8ste plaats. Rubens valt uit en Trulli ook. Sato wordt 9de. En de minardi van Webber eindigt op de 10 plaats.
|
De BAR's doen weer niks goeds en kwalificeren zich op 19 en 20 ste plaats. JV denkt nu serieus aan opstappen, misschien voor het eind van het seizoen al. Dit is weer goed nieuws voor Huub, en hij belt dus ook meteen Dave Richards voor meer info...
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En na de kwalificatie kan je het beste zien hoe ze ervoor staan, want als schumacher nou (door een of andere reden) ver achteraan staat denk ik niet dat hij gaat winnen... Want je weet maar nooit ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kwalificatie afgelopen en [i]weer[/i[ een pole voor M Schumacher
![]() ![]() ![]() Uitslag top 6: 1. M Schumacher 2. R Barrichello 3. R Schumacher 4. JP Montoya 5. K Raikonnen 6. J Button Najah, voor de race denk ik nu dus dat Schumacher hem naar zich toe zal trekken, Ik denk dat het net als de race van Imola wordt de race wordt beslist bij de pitstops tussen M Schumacher en R Barrichello. Verder een nette/goede kwalificatie voor Button, denk wel dat hij hier kans maakt op podium, denk dat R Schumacher zla uitvallen en dat Montoya problemen krijgt en tjsa McLaren heb ik niet al teveel vertrouwen meer in en dus Button samen met deFerrari's op het podium, hij verdient dit zeker! ![]() |
![]() |
|
1. M Schumacher
2. R Schumacher 3. Raikonnen 4. Coulthard 5. JP Montoya 6. Button Achja, M Schumie wint weer ![]() Broertje net er achteraan, en Raikonnen maakt het podium vol...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat wil je dan? Dat R Schumacher wint ![]() ![]() ![]() Schumacher's Forever ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor de rest weer M Schumacher van start tot kop leider geweest, R Schumacher die op een tweede plek lag nam een keer iets te wijd een bocht raakte iets kapot van zijn vleugel JP Montoya haalde hem in R Schumacher ging de pits in en kwam niet meer terug naar de top zijn ronde tijden waren ook veels te slecht. Coulthard haalde mooi Button in, Button en Trulli kende op het einde problemen waardoor ze allebei buiten de punten vielen sterker nog Button viel uit. Daardoor kwam allebei de Saubers in de punten te liggen zelfde als Frentzen. ZO, dat was het wel ongeveer ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() en sja M. Schumacher zal wel simpeltjes kampioen worden... ![]() |
![]() |
|
Mijn dank is groot voor u.
![]() Kan ik met een gerust hart gaan slapen, want er zijn blijkbaar geen beelden voorzien (buiten die paar bij het nieuws) rond dit uur van de dag. Tot nu toe zal ik het moeten stellen met het bovenstaande, die enkele beelden bij het nieuws, en het internet verslaggeving ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Die zal ik dan hier ook wel ff poste, zodat je alleen het spectaculairste ziet ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hierzo staan wat filmpies van de Gp van Spanje
http://home.arcor.de/bendinger/spain...elona2002.html Hier staat ook de pitstop van Montoya tussen, en je kan goed zien hoe stoer die vent is, hij gooit gewoon zijn voet ervoor om de wagen te laten stoppen ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
[F1] GP van Spanje Sandersss | 13 | 20-05-2007 07:34 | |
Vrije tijd |
[F1] GP van Amerika Sandersss | 25 | 04-07-2006 11:20 | |
Vrije tijd |
[F1] GP Spanje Sandersss | 22 | 14-05-2006 21:17 | |
Vrije tijd |
Doornbos vanaf GP Monaco in tweede Red Bull Verwijderd | 1 | 11-05-2006 21:26 | |
Vrije tijd |
[F1] GP San Marino Sandersss | 25 | 24-04-2006 18:25 | |
Vrije tijd |
F1 uitslag Spanje phmpruim | 6 | 04-09-2003 19:16 |