Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2003, 10:50
inthetwilight
inthetwilight is offline
Heej mensjes!

Wat ik me zat af te vragen he..... hebben jullie dat nou ook wel es?? dat je of juist helemaal nix voelt...... of soms juist heel veel voelt ..... en het niet uit kan leggen>? of niet uit WIL leggen>?

dat je je niet lekker in je eigen vel voelt en dat je jezelf geen houding weet te geven..... dat je maar wat zit te draaien en heel onrustig bent?? dat je echt moet late merken dat je je niet helemaal okeej voelt ...... willen andere personen erna vragen of er intresse in hebbe.... maar je eigenlijk helemaal geen zin hebt in al die bemoeizuchtige types?? dat je wat goed dwars zit... maar je niet weet WAT ?? dat je gek word van de kleinste dingen...... dingen die alsmaar herhaald worden bijvoorbeeld...... zoals dat irritante liedje van ....... dat je eigenlijk niet weet wat je wil of moet gaan schrijven........ terwijl je je op een of andere manier heel onzeker voelt?? dat je zou hopen dat vrienden aandacht voor je hebbe..... en dat ze laten merke dat je veel voor hen betekent..........

of word je dan meteen gebombardeerd tot aansteller??? terwijl dat niet eens je bedoeling is misschien..........?

graag reacties....... ben nu niet zo in zown ik-denk-er-over-na-en-laat-t-tot-me-doordringen-bui..........

*swaaj*
Oud 24-08-2003, 12:12
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
inthetwilight schreef op 24-08-2003 @ 11:50:

dat je je niet lekker in je eigen vel voelt en dat je jezelf geen houding weet te geven..... dat je maar wat zit te draaien en heel onrustig bent?? dat je echt moet late merken dat je je niet helemaal okeej voelt ...... willen andere personen erna vragen of er intresse in hebbe.... maar je eigenlijk helemaal geen zin hebt in al die bemoeizuchtige types??
dat je eigenlijk niet weet wat je wil of moet gaan schrijven........ terwijl je je op een of andere manier heel onzeker voelt?? dat je zou hopen dat vrienden aandacht voor je hebbe..... en dat ze laten merke dat je veel voor hen betekent..........

dit heb k wel vaak

of word je dan meteen gebombardeerd tot aansteller??? terwijl dat niet eens je bedoeling is misschien..........?

daar ben k meestal wel bang voor, als k laat merken dat k me kut voel.. maar ja, soms is het meoilijk te verbergen.

Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 12:39
Regen
Regen is offline
[B][QUOTE]inthetwilight schreef op 24-08-2003 @ 11:50:
Heej mensjes!

Citaat:
Wat ik me zat af te vragen he..... hebben jullie dat nou ook wel es?? dat je of juist helemaal nix voelt...... of soms juist heel veel voelt ..... en het niet uit kan leggen>? of niet uit WIL leggen>?

Ik kan mijn gevoel meestal ook niet uitleggen, omdat het voor mezelf al helemaal niet duidelijk is. Dan vraag ik me af hoe anderen het dan kunnen begrijpen?

Citaat:
dat je je niet lekker in je eigen vel voelt en dat je jezelf geen houding weet te geven..... dat je maar wat zit te draaien en heel onrustig bent??
dat je echt moet late merken dat je je niet helemaal okeej voelt ......

De mensen om me heen merken het meestal wel als ik slecht in m'n vel zit, waar ik de laatste tijd vaak last van heb.
Vaak vind ik zelf ook dat ik me heel erg aanstel, omdat ik niet echt een goede reden heb om me rot te voelen.
Maar eigenlijk kun je je niet aanstellen in je gevoel. Jouw gevoel is voor jou waarheid. Daarin kun je niet liegen, dus anderen moet daar zeker niet over gaan oordelen.

Misschien een beetje verwarrend ... sorry

Citaat:
willen andere personen erna vragen of er intresse in hebbe.... maar je eigenlijk helemaal geen zin hebt in al die bemoeizuchtige types?? dat je wat goed dwars zit... maar je niet weet WAT ?? dat je gek word van de kleinste dingen...... dingen die alsmaar herhaald worden bijvoorbeeld...... zoals dat irritante liedje van ....... dat je eigenlijk niet weet wat je wil of moet gaan schrijven........ terwijl je je op een of andere manier heel onzeker voelt?? dat je zou hopen dat vrienden aandacht voor je hebbe..... en dat ze laten merke dat je veel voor hen betekent..........

Heel herkenbaar ja.
Sorry, erg nuttig

Laatst gewijzigd op 24-08-2003 om 12:43.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 15:47
Quiana
Quiana is offline
Ja, dat er een zwaar gevoel over me heen hangt
wat niet te omschrijven is, wat maar aan me blijft knagen,
en waarvan ik totaal niet weet wat ik ermee aan moet..

Of ik als aansteller gezien word of niet hangt van m'n
omgeving af, m'n familie reageert over het algemeen
niet heel aardig, m'n vriend(en) weer wel..
Reageren

Regels voor berichten