![]() |
|
Ik ben denk ik ook een beetje een nachtbraker hier thuis. Ik ben nu geslaagd voor me havo en ik ga vaak pas rond een uur of twee slapen.
Ik moest afgelopen zaterdag om 6:30 werken en ik ging om twaalf uur naar bed. Omdat ik die late tijden ben gewend kon ik ook helemaal niet slapen en heb ik van vrijdag op zaterdag ook helemaal niet geslapen. Maarja ik heb die slaap op zondagochtend wel weer ingehaald ![]()
||
![]() |
Citaat:
Klopt ook wel, ik ben dan al snel een week achter elkaar moe. |
![]() |
||
Citaat:
![]() kusss Phylicia
|
![]() |
Voor goede leer en proefwerkmaak prestaties heb je maar twee uur slaap nodig per dag... alleen trekt je lichaam dit niet voor andere dingen die je moet doen 2 x 4 uur is zowiezo voor een korte tijd niet erg!
but hey.. i'm not a docter.. maar t stond in de telegraaf maarja of die betrouwbaar is... ![]()
|
Verwijderd
|
Als ik in 2 delen slaap houd mijn lichaam daar geen rekening mee, het wil beide keren ongv 8 uur van me..........misschien is dat omdat ik een chronisch slaaptekort heb. wat ik in de vakantie ga inhalen. Als ik die stunts van 4 uur van jou uithaal slaap ik na een week een paar dagen achterr 14 uur per dag, geen grap!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je Verwijderd | 500 | 27-02-2013 06:11 |